SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaquote:
dan ben je waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
eet je bami, eet je pasta, eet je fufu, eet je tapas
quote:
Of diegene is heel groot langquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit allemaal eet
[..]
dan ben je waarschijnlijk
[..]
Er staat nergens in welke tijdsspanne.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Als je dit allemaal eet
[..]
dan ben je waarschijnlijk
[..]
Klinkt als 1 maaltijd?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat nergens in welke tijdsspanne.
love youquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat nergens in welke tijdsspanne.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:16 schreef Crack_ het volgende:
eet je bami, eet je pasta, eet je fufu, eet je tapas
op ellk potje past een dekselllllllllll![]()
![]()
![]()
maakt niet uit of je skinny thick thick of plussize bent
from white skins, to light skins, al-le-maal mooie meeeeiiideeen![]()
![]()
![]()
Het is winterslaaptijd, het liefst sliep ik gewoon de hele week.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef TaMieke het volgende:
Hebben we een nieuwe lapo hunter?
en sinds wanneer is het zo hip om dutjes te doen
afrikaans. Meestal de zetmeelcomponent van hun avondmaatlijden. Bloem met yam ofzo, smaakt naar niksquote:
Ja en na je 30equote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef TaMieke het volgende:
Is het hip?!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik zie omin bakka's schuddenquote:
Dit, mijn hemelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is winterslaaptijd, het liefst sliep ik gewoon de hele week.
Ja samequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu slaapje doe lig ik vannacht weer wakker.
Ik ben te blank voor deze muziekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het hip?!want in dat geval ga ik een dutje doen omdat ik zo'n hip persoon ben
[..]
Ik zie omin bakka's schudden
Van tanga's met spange bakka's
Sranang uma's, mocro's
Antillianen en ook tatta's
Ey fawaka![]()
Het is niet mijn ding, maar dat staat los van mijn bleekscheetheid hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben te blank voor deze muziek
Tss, blankenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben te blank voor deze muziek
"hou je bekje" xoxoxoxquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef rival het volgende:
Ik luister vaker "gekleurde" muziek dan "witte" muziek maar die "straatsoldaten" kan ik echt niet aanhoren
Straatsoldaten ook echtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef rival het volgende:
Ik luister vaker "gekleurde" muziek dan "witte" muziek maar die "straatsoldaten" kan ik echt niet aanhoren
Het is op zeg wel weer voor een winterslaap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu slaapje doe lig ik vannacht weer wakker.
Ik luister pleurisherrie en ben gewend dat men dat als zodanig aanduidt, maar dan met een negatieve connotatie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:36 schreef rival het volgende:
Tot eind april ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is op zeg wel weer voor een winterslaap.
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik luister pleurisherrie en ben gewend dat men dat als zodanig aanduidt, maar dan met een negatieve connotatie.
Joe, luister lekker wat je lekker vindt klinken, als ik maar niet mee hoef te luisteren.
Volgens mij was dat de titel van een album dat ik eens op FunX heb gewonnen..... Vandaarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straatsoldaten ook echt
Het mooiste is dat het andersom blijkbaar onmogelijk is, want dat "is" goede muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diten bij de berichten 'snap echt niet dat je dat kan luisteren' denk ik altijd, je snapt niet dat ieder mens anders is nee? Weet je het zeker?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooiste is dat het andersom blijkbaar onmogelijk is, want dat "is" goede muziek.
Ja, prima, ik zeg nergens dat het kwalitatief slecht in elkaar zou zitten, hoogstens dat ik er knettergek van word.
Joh ik was vroeger gabber ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik luister pleurisherrie en ben gewend dat men dat als zodanig aanduidt, maar dan met een negatieve connotatie.
Joe, luister lekker wat je lekker vindt klinken, als ik maar niet mee hoef te luisteren.
Alleen wekenlang huilen in een hoekjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Joh ik was vroeger gabber ik weet er alles van![]()
Dat tweede sowieso. Ik ga er ook echt niet vanuit dat iemand hier een artiest gaat boycotten omdat ik zeg dat ie slecht is
Dat zou toch wel gebeuren. Nu heb je tenminste een redenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen wekenlang huilen in een hoekje
Godverquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou toch wel gebeuren. Nu heb je tenminste een reden
Is dat geruild naar vandaag? En ik de schijn maar ophoudenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben we omgeruild met vandaag, hierna is het klaar
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou toch wel gebeuren. Nu heb je tenminste een reden
Tsk, "was".quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Joh ik was vroeger gabber ik weet er alles van![]()
Dat tweede sowieso. Ik ga er ook echt niet vanuit dat iemand hier een artiest gaat boycotten omdat ik zeg dat ie slecht is
Hardstyle, deephouse, techno dat soort dingen kan ik nog steeds erg van genieten.quote:
was jij de 40 al gepasseerdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Hardstyle, deephouse, techno dat soort dingen kan ik nog steeds erg van genieten.
Maar hardcore is me echt te druk. Zal de leeftijd wel zijn
Eh, m'n oudje was erg blij dat ik meeging naar feestjes en zelf met eentje op de proppen kwam (dankzij @dud0r ), het is niet perse de leeftijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Hardstyle, deephouse, techno dat soort dingen kan ik nog steeds erg van genieten.
Maar hardcore is me echt te druk. Zal de leeftijd wel zijn
... hier stond dickpicsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen piepkicks zijn stom.*
* naar mijn mening
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga dat hoekje ook maar opzoeken denk ik.........
Als ik als voorwaarde mag stellen dat het niet over m'n reguliere grenzen gaat: ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Jullie mogen kiezen, ja of nee?
Nee waarover de vraag gaat mag je nog niet weten
YES!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
Zijn we meteen niet meer zieligquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb nu een MI dat we met zn drietjes heel zielig in een hoekje staan
kan nog best gezellig worden, willen we niet meer weg uit dat hoekje
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
En dit is dan je voorwaarde?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik als voorwaarde mag stellen dat het niet over m'n reguliere grenzen gaat: ja.
Lekker zoet huisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ik zag bij de Lidl een marshmallow geurkaars. 🤔
ruikt dat niet gewoon naar vanille oid?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
Ik zag bij de Lidl een marshmallow geurkaars. 🤔
zou dat werken, gewoon suiker in een kaas verwerken en dat je huis dan naar karamel gaat ruikenquote:
Ik ga de volgende keer wel even ruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ruikt dat niet gewoon naar vanille oid?
Meer een voorbehoud, ik sta echt voor heel veel dingen open, maar voor een aantal dingen ook echt niet. Bij een hummusproeverij pas ik m'n antwoord graag aan naar "nee", zeg maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit is dan je voorwaarde?Hmmmm, ok
Hier wil ik graag een antwoord op krijgen. Karamelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou dat werken, gewoon suiker in een kaas verwerken en dat je huis dan naar karamel gaat ruiken
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spare ribs, liggen al even op de bbq.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser heeft het begeven van het weekend dus ik bestel iets.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spare ribs, liggen al even op de bbq.
zo kieskeurigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een voorbehoud, ik sta echt voor heel veel dingen open, maar voor een aantal dingen ook echt niet. Bij een hummusproeverij pas ik m'n antwoord graag aan naar "nee", zeg maar.
rode kool met spare ribsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebakken aardappels en qua groenten nog even kijken wat we hebben. Misschien rode kool.
Was wel een goed feestje datquote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, m'n oudje was erg blij dat ik meeging naar feestjes en zelf met eentje op de proppen kwam (dankzij @:dud0r ), het is niet perse de leeftijd.
penang curry. Was bij een van mijn favoriete zaken. Is een echtpaar die samen een restaurant hebben. De vrouw kookt en de man bediend.quote:
Feestjes op bejaardentijden is helemaal topquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was wel een goed feestje dat
Rendengdengdeng.
En op bejaardentijden dus dat maakt het helemaal mooi.
ohhh oke. wacht op mij !! ik kom er aanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebakken aardappels en qua groenten nog even kijken wat we hebben. Misschien rode kool.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestjes op bejaardentijden is helemaal top
2 borstels en uiteraard een flesje dreft in huisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je hebt geen afwasmiddel- en borstel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |