quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het afbreken van stemgeheim is juist het slopen van de democratie.
En was het niet voor de dappere progressieven als jezelf dan hadden we hier gewoon een nieuwe derde rijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]Kortom, het helen van collectief trauma uit de Tweede Wereldoorlog is belangrijk, maar dat kan niet zonder te erkennen dat deze ideologieėn nog steeds aanwezig zijn en bestreden moeten worden. Zwijgen of negeren maakt het risico alleen groter.
We krijgen ook een derde wereldoorlog of je het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:37 schreef Vostok het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bord voor je kop.
Als je weet wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is dan mag je hopen dat zoiets niet weer gaat gebeuren.
Ik wil het liever niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We krijgen ook een derde wereldoorlog of je het nu wilt of niet
Dat kan zo zijn maar dat betekent niet dat je dat als doel moet hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik hoop voor ons beide dat we het niet hoeven mee te maken in ons leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met de huidige energieprijzen voelt 't wel weer als een hongerwinter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop voor ons beide dat we het niet hoeven mee te maken in ons leven.
Ja ik ga straks even een paar bloembollen kokenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Met de huidige energieprijzen voelt 't wel weer als een hongerwinter.
Wel jammer dat je zo zwart wit denkt man.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef phpmystyle het volgende:
De pijn bij de lefties zit erin gelegen dat de tijd van Romantisch denken er op zit!
Klopt, die koopt gewoon het account van de topspeler van PoE2 op en claimt dat het zijn prestatie is. Wat een eindbaas.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Musk liegt ook nergens over dat scheelt
Bekijk deze YouTube-video
Dat vraag ik mij soms ook af. Maar gezien dit topic moet je blijkbaar echt kiezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zo zwart wit denkt man.
Is er geen ruimte meer voor centralisten?
Alles is links vs rechts?
Fuuuuuck
Linksom of rechtsom is het gewoon de groet en Musk weet dat heel goed, je hoort hem zelfs extra aanzetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben nog niet eens "pro Trump "maar dan mag je nog wel gewoon kritisch zijn over het gebaar dat Elon Musk maakte.
...en ik vond dat geen Hitler-groet.
Maar ik snap zo de polarisatie wel.
Zo kan je alles wel uitleggen en linken. Oe er staat een woordje, dan zal het vast wel zo zijn....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:11 schreef recursief het volgende:
[..]
Goed. Even wat context dan. Hij sprak deze woorden erbij uit:
[..]
En dit zijn David Lane's 14 words, geliefd bij neo-nazi's:
[..]
Ik hoop dat ook jij snapt dat het de maatschappelijke discussie en daarmee 'het volk' is die, wat jij 'woke' noemt, op de poltiieke agenda heeft gezet? Niet een of ander stiekem verbond binnen de regering die via slinkse plannen de media en daarmee het gedachtegoed bespeelt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een verademing om te zien dat het gezonde verstand weer terugkeert en de meeste absurde wokewaanzin op de eerste dag het raam uit gekieperd wordt.
De mensen hebben bepaald dat ze klaar zijn met woke. Dat heeft de verkiezingsuitslag wel duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook jij snapt dat het de maatschappelijke discussie en daarmee 'het volk' is die, wat jij 'woke' noemt, op de poltiieke agenda heeft gezet? Niet een of ander stiekem verbond binnen de regering die via slinkse plannen de media en daarmee het gedachtegoed bespeelt?
Trump kan wel roepen dat hij stopt met 'woke' maar het zijn uiteindelijk de mensen die het bepalen. Wellicht ging het te snel voor het wat meer achterlijke deel van de bevolking en trapt Trump de boel weer 10 jaar terug in de tijd, maar uiteindelijk komt het wel goed.
Wat ging er eigenlijk precies te snel? Verder heb je gelijk, de overgrote meerderheid van de mensen heeft niet zoveel zin in al die dingen die je onder 'woke' zou kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Trump kan wel roepen dat hij stopt met 'woke' maar het zijn uiteindelijk de mensen die het bepalen. Wellicht ging het te snel voor het wat meer achterlijke deel van de bevolking en trapt Trump de boel weer 10 jaar terug in de tijd, maar uiteindelijk komt het wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens kijken of hij het inderdaad vaker gaat doen.
Trump gaat sowieso over ongeveer 48 uur een leuke protestactie krijgen vanuit Hollywood (denk Nederlandse miss verkiezing).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:59 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook jij snapt dat het de maatschappelijke discussie en daarmee 'het volk' is die, wat jij 'woke' noemt, op de poltiieke agenda heeft gezet? Niet een of ander stiekem verbond binnen de regering die via slinkse plannen de media en daarmee het gedachtegoed bespeelt?
Die kan je ook plaatsen in het israel/hamas topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:36 schreef Basp1 het volgende:
Zoals de jazzpolitie al in 1993 zong.
"
En dan schrikt ze wakker
Van moeders laatste zoen
Die ze haar nog geven kon
Op een Pools perron
En dan schrikt ze wakker
En hoort dezelfde taal
Die even leek verdwenen
Opnieuw in het journaal
Ze zijn terug en niet teruggefloten
Hetzelfde slag dezelfde vlag hetzelfde lied
Dezelfde steen en toch nog weer gestoten
En dan schrikt ze wakker
Van de schop in haar gezicht
Van vaders koude handen
En het hok waarin ze ligt
Nog heel vaak schrikt ze wakker
En wordt uitgemaakt voor zwijn
Soms worden dromen waar
Te waar om mooi te zijn
Dezelfde steen en toch nog weer gestoten
Dezelfde steen en toch nog weer gestoten"
Nou, stel het is de groet. Wat zou hij daar dan mee willen bereiken?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien eens naar de hand anders met die schele ogen van je. Linksom of rechtsom is het gewoon de groet en Musk weet dat heel goed, je hoort hem zelfs extra aanzetten.
Ophef?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, stel het is de groet. Wat zou hij daar dan mee willen bereiken?
Nou hij zal nu wel sidderend onder zijn bed liggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trump gaat sowieso over ongeveer 48 uur een leuke protestactie krijgen vanuit Hollywood (denk Nederlandse miss verkiezing).
"weggevaagd"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou hij zal nu wel sidderend onder zijn bed liggen.
Als er iets duidelijk is geworden is het wel dat celebrity endorsement dood is. Ondanks alle megasterren die Harris steunde is ze weggevaagd. Niemand neemt Hollywoodsterren serieus, behalve mensen die nog denken dat het 1998 is.
Plaats jij hem toch daar als je deze daar gepast vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die kan je ook plaatsen in het israel/hamas topic.
Waarom daar niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |