Is dat je goeiste NL, en ben je daar soms ook voor geslagen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:28 schreef xzaz het volgende:
Denken dat Poetin zoals kent als 'spijt'
Ik mis de optie: 'waarom is dit relevant'quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
Poll: Heeft Poetin spijt van de oorlog?
• Ja
• Nee
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
'Achteraf bezien niet zo'n goed idee' . Geef het een naam.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:28 schreef xzaz het volgende:
Denken dat Poetin zoals kent als 'spijt'
Spijt is voor mensen die LinkedIn gebruiken
Open vraag, niet handig voor een poll. Of het relevant is vind ik niet relevant, vraag het me gewoon afquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik mis de optie: 'waarom is dit relevant'
Goeiequote:Op donderdag 23 januari 2025 16:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat je goeiste NL, en ben je daar soms ook voor geslagen?
quote:
18 jaar jeempie hequote:Op donderdag 23 januari 2025 19:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Poetin stuurt 18-jarigen de gehaktmolen in.
Die dienstplicht is opgeschort. 17 of 18jarige de strijd in gooien vind ik onbeschoft. Maakt niet uit of dat NL, RUS, OEK, of welk ander land. Het is een horreur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
18 jaar jetje he
je weet dat hier de dienstplicht vanaf 17 jr is??
Hihi, de Russen gedragen zich inmiddels als bakvissen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
Russian state TV is stunned by Trump's ultimatum
ze zijn met stomheid geslagen dat hun Putina een veeg uit de pan krijgt
Bekijk deze YouTube-video
nee niks van waar, de opkomst is opgeschort, kan zijn dat ze volgend jaar allemaal opgeroepen worden om de overgebleven Russen af te knallenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die dienstplicht is opgeschort. 17 of 18jarige de strijd in gooien vind ik onbeschoft. Maakt niet uit of dat NL, RUS, OEK, of welk ander land. Het is een horreur.
dus als je 16 bent dan krijg je al een briefquote:De militaire dienstplicht geldt voor iedereen tussen de 17 en 45 jaar.
Sinds 1 mei 1997 is wel de opkomstplicht opgeschort.
Dat betekent dat dienstplichtigen niet meer worden opgeroepen. Maar in uitzonderlijke situaties kan de regering daartoe wel besluiten.2 apr 2024
quote:Dienstplichtbrief valt weer op de mat voor 17-jarigen
Nieuwsbericht | 02-04-2024 | 10:46
Bij zo'n 200.000 Nederlanders valt deze dagen weer de zogenoemde dienstplichtbrief op de mat.
Die is bestemd voor alle jongeren die dit jaar 17 zijn of worden.
Ook mensen jonger dan 35 jaar die (op)nieuw zijn ingeschreven als Nederlander, krijgen de brief.
Die deal zat er al een tijd aan te komen. Oekraïne heeft er net ook een paar binnen, volgens mij made/assembled in dat land.quote:
Ze zien de oorlog dus nog steeds als het terug winnen van hun land, en niet bevrijden van russen, maar puur de sovjet unies oude territoriums.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Hihi, de Russen gedragen zich inmiddels als bakvissen.
[ afbeelding ]
How dare you!?
Oorlog is een horreur... Onze vrijheid is dan ook duur betaald.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die dienstplicht is opgeschort. 17 of 18 jarige de strijd in gooien vind ik onbeschoft. Maakt niet uit of dat NL, RUS, OEK, of welk ander land. Het is een horreur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Trump Asks Saudi to Lower Oil Prices to End Russia-Ukraine War, NATO Gets US Dressing Down At Davos
Gruwelen die het voorstellingsvermogen te buiten gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Oorlog is een horreur... Onze vrijheid is dan ook duur betaald.
Komt goed, putin vangt het wel op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die dienstplicht is opgeschort. 17 of 18jarige de strijd in gooien vind ik onbeschoft. Maakt niet uit of dat NL, RUS, OEK, of welk ander land. Het is een horreur.
putin gaat zelf 700.000 Russische kindjes maken volgend jaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Komt goed, putin vangt het wel op.
Dat klopt wel, het probleem is dat de VS natuurlijk geen controle heeft over de OPEC en de OPEC-landen vanwege de begrotingsafhankelijkheid niet geneigd zijn een dergelijke prijsverlaging door te voeren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:45 schreef michaelmoore het volgende:
Zet die olieprijs maar 15 euro lager een halfjaartje
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij lag rus niet lekker binnen opec, omdat die blind aan het produceren zijn, tegen de afspraken in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel, het probleem is dat de VS natuurlijk geen controle heeft over de OPEC en de OPEC-landen vanwege de begrotingsafhankelijkheid niet geneigd zijn een dergelijke prijsverlaging door te voeren.
De OPEC is al erg ongelukkig met de toegenomen productie van de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |