Dank je. Correspondeerde het met hoe je mij in gedachten had ?quote:
Voor zover ik je van hier ken, zeker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Correspondeerde het met hoe je mij in gedachten had ?
........die Herman.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Voor zover ik je van hier ken, zeker.Ik was nog geen 4 toen dit uitgezonden werd, maar nu kan ik wel zeggen: leuke man!
Die Herman wel. Gelukkig niet die Herman in de zon op het terras.quote:
Dank je welquote:Op maandag 27 januari 2025 14:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben een TV-gek, maar ik ken heel dit programma niet johVoetbal kan me ook totaal niet bekoren, maar dit vind ik wel een hele vette opname
Leuk Tong!
Dank je.quote:
Nee, huwelijksaanzoek van Anniko. Moest haar teleurstellen. Niemand komt tussen Viola en mij.quote:
Zoals Kim van Kooten zij: 'Ik ben introvert extrovert.'quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:22 schreef Tokay het volgende:
Hey, wat leuk om je in die quiz te zien en horen, Tong! Mooi hoe je Jan Peter Balkenende inmaakte.
(tong80 van 28 jaar geleden komt op mij vrij rustig en timide over - toch heel anders dan hoe jij je soms in geschreven woord manifesteert … Grappig!)
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
Even uppen voor Tong, hij moet natuurlijk wel bovenaan blijven staan hier.
Dank je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:31 schreef Zorro het volgende:
Wel flauw in die kwis dat ze de ene speler allerlei fouten laten zoen in een fragment van zijn favoriete team en de ander dan iets over het Nederlands elftal moet weten. Ja zeg.
En wat dat betreft, Dat Nederland Duitsland is flink ingekort, je ziet Rijkaard spugen en dat was het.
Je ziet ik heb gekeken
Cool @:tong80
Heb je daar nu nog last van? Al die feitjes?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je.
Nog vreemder is het team van AZ 67 dat kampioen werd en ik Ajax uit 1975. Die van AZ droom ik zo op, plus de reserves en de spelers die het jaar daarvoor moesten vertrekken.
Valt wel mee. Heb er wel een spleenheup aan overgehouden. Goeiemorgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je daar nu nog last van? Al die feitjes?
Wanneer begint de nieuwe De Slimste Mens ? Gisteren wel naar Frank Heinen gemaild.quote:
Vanmiddag een beetje ouwe administratie doorgenomen en weggegooid. Nog bedankt voor je kaartje in het Jeroen Bosch na hartoperatie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |