quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:38 schreef Kreator het volgende:
Altijd gedacht dat je er vroeger ook al als een han peekel uitzag.
Je had de wijven aan je voeten liggen of niet dan met zo’n haarlijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]Bluezz noemde me 23 jaar geleden irl een kruising van Barry Hay en Herman Brood.
Schmoopy o.a.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had de wijven aan je voeten liggen of niet dan met zo’n haarlijn.
Jazeker. Was prettig bij het strikken. Ik ben niet zo lenig moet je weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had de wijven aan je voeten liggen of niet dan met zo’n haarlijn.
Toe maar!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:24 schreef tong80 het volgende:
Het is zo ver. Het legendarisch tv-optreden in 1997 van mij bij de KRO. Prime Time, 19:00 uur-20:00 uur Nederland-1. Op You Tube gezet door een vriend van de internet site FOK!. Na drie voorrondes kreeg ik een brief dat ik 10 mei verwacht werd op het mediapark in Hilversum. Impulsief als ik ben, had ik gereageerd op een advertentie in de Volkskrant. Deelnemers gezocht voor een nieuwe kwis.....VoetbalKrexxx. De telefoon gepakt en op de vraag wat de bijnaam van Ronald Koeman was geantwoord: 'Imca Marina', geintje...'Sneeuwvlokje.' En of ik de bijnaam van József Kiprich wist: 'De Tovenaar van Tatabánya.' 'U hoort nog van ons.'
Drie keer naar Amsterdam geweest. Bij het productieteam van Derk Bolt (Spoorloos) samen met zo'n duizend kandidaten getest op voetbalkennis. Ik werd gekozen met nog 56 andere "kenners" voor de 14 afleveringen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Ik zweette peentjes. Geen idee wat peentjes zijn. Gelukkig was dat niet één van de vragen.
Tom van het Hek (de broer van) was de presentator. Als je tegenwoordig in een kwis weet hoeveel 2+2 is, je mag er een getal naast zitten, win je een ton. "Wij" kwamen niet boven de 500 gulden plus twee kaartjes voor een leuke voetbalwedstrijd. Eeuwige roem is echter belangrijker........
'Licht uit, spot aan':
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef sly-nl het volgende:
Leuk!
Op teevee en in de dorpskern v Bommel lijkt Herman een vriendelijke en sympathieke jongen. 's Avonds echter, als het ondergoed en het licht uitgaat, misdraagt hij zich beestachtig op een forum en is er niets meer te bespeuren van die vriendelijke kluns
[ afbeelding ]
Ik moest het toen al van m'n karakter hebben,quote:
@tong80 zag er prima uit indd. Mag gezegd worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Nu wel geklikt.
Tong heeft een goede haarlijn. Tong had kennis van zaken. Tom van ‘t Hek lijkt me een nare man.
De vraag is nu waar het mis is gegaan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:56 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm leuk om te zien joh Aantrekkelijke man hoor.
Sowieso dat hele 'terug in de tijd'De broer van. Was toch ook coach ergens van. Hockey?
Hij was in interviews altijd leuker dan Joep iig.
Maar enorm leuk jou live te zien.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Als Tong in die jaren naar Azie was gegaan had hij alle dames daar kunnen krijgen
Ik begreep van Nespresso-agenten dat Clooney eigenlijk zijn spullen kon pakken, maar dat ze er in Zaltbommel niet uit kwamen, en daardoor Clooney toch mag blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tong80 zag er prima uit indd. Mag gezegd worden.
(kan nu niet beoordelen want ik heb geen recente foto van hem)
Jij kan het weten. Je bent een maand geleden hier nog op de koffie geweest. En kwam niet eens van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik begreep van Nespresso-agenten dat Clooney eigenlijk zijn spullen kon pakken, maar dat ze er in Zaltbommel niet uit kwamen, en daardoor Clooney toch mag blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |