Wat gebeurd er?quote:
nee ik ben liefquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Meldingen
Uw account is opgeschort tot
is op mobiel... die heeft die knop nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:10 schreef Harrie het volgende:
meestal lost een Ctrl F5 heel veel van dat soort vage meldingen wel op
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is op mobiel... die heeft die knop niet
Updates wel geïnstalleerd? Die moet je niet negerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is op mobiel... die heeft die knop niet
Vast wel!quote:Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben bang dat ik niet kan slapen
quote:Het 16-jarige laagbegaafde meisje dat de twee mannen tussen december vorig jaar en maart dit jaar seksueel uitbuitten, was voor de zoveelste keer weggelopen uit een instelling.
Ze heeft een hechtingsstoornis en staat sinds haar 13de onder toezicht van Jeugdbescherming. De leiding besloot haar te laten gaan, maar wel contact te onderhouden. Toen zagen medewerkers dat ze zich aanbood als prostituee op kinky.nl en sloegen ze alarm.
jeetje wat heftigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net zo nieuws bericht meisje (16)
Liep telkens weg uit jeugdzorg vinden medewerkers haar later terug op kinky.nl
Ja oke. Zoiets snapte ik uit de 'titel' die je gaf. de rest van de zin/ alinea was vaagquote:
Ohw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |