SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Grappig, dat wist ik dan weer niet van die cover.quote:(De mannen achter C+C Music Factory coverden Pride (In The Name Of Love). De track "A Deeper Love" was de B-kant van die single en verscheen vervolgens zelf op single: #8 in de Top 40 in 1992. In het refrein wordt voortdurend "Pride" gezongen, voor wie het nog niet doorhad...)
Holiday sloeg op het feit dat Martin Luther King-day (wat dus vandaag is) in de VS een "National Holiday" is. Dat nummer van Stevie Wonder was deel van een campagne om dat doel te bewerkstelligen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Netjes gedaan, hoewel ik met die Holiday's ook even aan het twijfelen werd gebracht…
Dan wordt het inderdaad moeilijk, dat snap ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef brother52 het volgende:
Uitleg 2 keer gelezen en er beginnen wat kwartjes te vallen (stuk of 3)
Had geen idee waar Pride over gaat dus dan wordt het vrij lastig.
Ah, MLK dag is vandaag.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Holiday sloeg op het feit dat Martin Luther King-day (wat dus vandaag is) in de VS een "National Holiday" is. Dat nummer van Stevie Wonder was deel van een campagne om dat doel te bewerkstelligen.
Dat viel me wel op, voor zover ik geluisterd heb.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heb ik de afgelopen weken opvallend veel U2 in mijn uitzendingen gedraaidMaar dat terzijde.
Trump schijnt er vandaag nog aan te hebben gerefereerd, zo las ikquote:Op maandag 20 januari 2025 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, MLK dag is vandaag.
Totaal nooit iets over gehoord, zelfs op een typische USA dag als vandaag niet…
De datum was niet toevallig gekozenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef livelink het volgende:
Vooraf-vraagje. Is de datum toevallig gekozen of moet ik daar ook nog iets achter zoeken? (kuch, inauguratie Trump, kuch)
Tussen dat gebral van hem is het niet opgevallen…quote:Op maandag 20 januari 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Trump schijnt er vandaag nog aan te hebben gerefereerd, zo las ik
Dat wist ik dus ook niet. Maar heb U2 MLK gegoogled en toen kwam ik op Pride.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef brother52 het volgende:
Uitleg 2 keer gelezen en er beginnen wat kwartjes te vallen (stuk of 3)
Had geen idee waar Pride over gaat dus dan wordt het vrij lastig.
Ik heb niks tegen U2. Ik heb zelfs cd's van ze. Misschien moet ik ze eens wat vaker draaien.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat viel me wel op, voor zover ik geluisterd heb.
Vond dat helemaal niks voor jou…
Dat was me opgevallen, omdat ik bepaald geen U2-fan ben.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heb ik de afgelopen weken opvallend veel U2 in mijn uitzendingen gedraaidMaar dat terzijde.
U2 heb ik er zelfs niet uit kunnen halen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet. Maar heb U2 MLK gegoogled en toen kwam ik op Pride.
Ik kan wel zeggen "de volgende keer beter", maar ik heb nog geen concreet idee voor een nieuwe editie. Wie weet komt dat ooit nog eens, misschien ook nietquote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
U2 heb ik er zelfs niet uit kunnen halen.
Voor mij was het vanavond vooral disconnection.
Ik gokte er juist op dat je ongeveer gelijk met mij de connectie zou leggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
U2 heb ik er zelfs niet uit kunnen halen.
Voor mij was het vanavond vooral disconnection.
Van mij mag het en dan wil ik eventueel wel meedoen buiten mededinging…quote:Op maandag 20 januari 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen "de volgende keer beter", maar ik heb nog geen concreet idee voor een nieuwe editie. Wie weet komt dat ooit nog eens, misschien ook niet
4-4, April 4.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond deze hint zelf ook wel grappig:
[ afbeelding ]
Plaatje zelf bewerkt. Op de originele foto is de stand 0-0. En ik had een stukje hoes van Pride in het decor geshopt...
Ik ben niet zo heel erg bekend met het werk van U2. Ik ken uiteraard de bekende liedjes wel maar dan houdt het ook snel op (al heb ik Achtung Baby redelijk grijs gedraaid)quote:Op maandag 20 januari 2025 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gokte er juist op dat je ongeveer gelijk met mij de connectie zou leggen.
Na de eerste 4 songs had ik al een vermoeden, maar wilde ik nog wat zekerheid.
Na 1963 en I Have A Dream was het wel duidelijk.
Hoewel ik op het laatst als back-up toch ook King met Love & Pride heb ingestuurd…
Melting kwam daar ook mee als antwoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg bekend met het werk van U2. Ik ken uiteraard de bekende liedjes wel maar dan houdt het ook snel op (al heb ik Achtung Baby redelijk grijs gedraaid)
Love & Pride is ook even door mijn hoofd geschoten maar het leek me niet echt waarschijnlijk dat die het zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |