Je gaat wel heen toch?quote:
Dit is mijn mooiste jurk, zou die wel weer eens aan willenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh gaaf!
Met jurk dan ook enzo
Een eckte eckte ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat er een andere dresscode gaat zijn
Wat een zomer!
De verf loopt van de muren
Het kwik is overstuur en
Ik voel de kriebels in m'n buik 🎶
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is mijn mooiste jurk, zou die wel weer eens aan willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat er een andere dresscode gaat zijn![]()
![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Gaat heen? Is dit een verwensing?quote:
Misschien solliciteert GG naar een datequote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gaat heen? Is dit een verwensing?![]()
![]()
Maar denk het wel, tenzij ik elders een leuke date heb
Verwensingen dat je een leuke date krijgtquote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Woon je ver van Katwijk?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
No dress!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
Welke dresscode
Of is het lessdresscode
Misschien wel, misschien niet hè.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien solliciteert GG naar een date
No dress, en bij de ingang hangt zeker ook een bordje "No smoking"?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
No dress!
Nee joh, is carnavalsseizoen, zijn dan allemaal prinsenballen enzo, baljurk is dan niet echt handig
prinsenballenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
No dress!
Nee joh, is carnavalsseizoen, zijn dan allemaal prinsenballen enzo, baljurk is dan niet echt handig
Bij een ja welquote:Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet hè.
IEDEREEN woont ver van Katwijk ToT. Tenminste als ik Kree moet gelovenquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is mijn mooiste jurk, zou die wel weer eens aan willenMooi AmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar denk dat er een andere dresscode gaat zijn![]()
Zonde om niet vaker aan te kunnen doenSmile, it's free therapy.
Owjah!quote:Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
IEDEREEN woont ver van Katwijk ToT. Tenminste als ik Kree moet geloven
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
No dress, en bij de ingang hangt zeker ook een bordje "No smoking"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |