B&A boys godenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Brandend clubgebouw?
Klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan
Drommelsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Brandend clubgebouw?
Klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan
Ik noem mezelf ook een blij ei maar niet op deze manier en zeker geen Marieke Elsingaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
Een heel blij ei
Marieke Elsinga en dat soort nep mensen
Je zou lief doenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Zij heeft gewoon constant een gezicht alsof er iemand in/op haar ogen klaar is gekomen.
Je bent weer lekker bezig vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Zij heeft gewoon constant een gezicht alsof er iemand in/op haar ogen klaar is gekomen.
Senioren kijken ook graagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Gaan we deze teksten nou serieus ondertitelen.
M'n date kan niet zeggen: ja ik wil je niet nog een keer zien want je hebt geen humor..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig vandaag
Waarom praten ze niet gewoon Nederlands ipv in hakkelend half-Engels proberen te zeggen wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Gaan we deze teksten nou serieus ondertitelen.
Febo'tje doen hierna dan maar? zonder patatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
M'n date kan niet zeggen: ja ik wil je niet nog een keer zien want je hebt geen humor..
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |