quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Schudden in Leidenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vera heeft ook een mooie etalage.
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Jezus wat een olifant in de kamer is dit zeg
quote:Op maandag 20 januari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Vera oogt wel leuker. Zelfbruiner helpt trouwens ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
Als je haar op het kamp zet zou je d’r gewoon 44 gevenquote:
Lekker de mensen in het buitenland helpen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Werken bij vluchtelingenwerk misschien.
Ik dacht aan die comedian met die bril. Die altijd in die sketch show zit.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:05 schreef Haags het volgende:
Hij lijkt op die vent van zinininin reclame
Ja, dat dacht ik ook alquote:
Zou hier een mening op youtube over komen?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Dat accent van haar, zou echt met moeite die date vol kunnen houden.
Ook maar weinig bovenlichaamquote:
Nog steeds linkse bullshit. Inkomen droogt snel op wanneer bedrijven klaar zijn met de diversiteit en inclusie.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, jullie allemaal ‘linkse vrouw in een studie die geen werk oplevert’
Gaat ze gewoon een stinkend rechts consultancy bureautje starten
Is consultancy rechts?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste bedrijven stoppen daar ook al weer meequote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog steeds linkse bullshit. Inkomen droogt snel op wanneer bedrijven klaar zijn met de diversiteit en inclusie.
Links lullenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Culturele antropologie is echt iets heel anders dan diversiteit en inclusie.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog steeds linkse bullshit. Inkomen droogt snel op wanneer bedrijven klaar zijn met de diversiteit en inclusie.
Maar zij doet iets met consultancy in het bedrijfsleven. Wat ga je anders adviseren met zo'n studie?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Culturele antropologie is echt iets heel anders dan diversiteit en inclusie.
Waarschijnlijk omgaan met buitenlandse collega’s?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar zij doet iets met consultancy in het bedrijfsleven. Wat ga je anders adviseren met zo'n studie?
Wil je nog een keer met ze?quote:
Wel als je je via een eigen bedrijf laat inhuren, als linkse consultant werk je in loondienstquote:
Vandaar dat de kijkcijfers bijna tot nulpunt dalenquote:
Klinkt als diversiteit in inclusie. Buitenlandse collega's kunnen zich gewoon verdiepen in het land waarin zij gaan werken.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omgaan met buitenlandse collega’s?
Bij grote bedrijven kan dat bijvoorbeeld zijn dat je de dynamiek tussen directie en werknemers onderzoekt. De bedrijfscultuur en waar daaraan verbeterd kan worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar zij doet iets met consultancy in het bedrijfsleven. Wat ga je anders adviseren met zo'n studie?
Als je de OP ziet, vraag je je af hoe het ooit wel zo leuk wasquote:
Haai haaiquote:
Manic Tuesday?quote:
First Dates is een populair televisieprogramma dat oorspronkelijk uit het Verenigd Koninkrijk komt en in verschillende landen is aangepast. Het concept is simpel en herkenbaar: het brengt vrijgezellen samen die op zoek zijn naar liefde, door hen te koppelen voor een blind date in een speciaal ontworpen restaurant.quote:
een queer,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Neem aan dat hij voor een man komt?
En Donald!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:30 schreef Dutch_view het volgende:
Dit kan in Amerika niet meer uitgezonden worden!
Only 2 genders
Oh toch nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Neem aan dat hij voor een man komt?
Ik mis de velgekleurde beenversierselsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een clown show, gevoel alsof ik in Berlijn ben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:33 schreef Haags het volgende:
Dit zijn niet mijn types maar hoop dat ze samen gelukkig worden.
Bad is warm vanavond, erg fijnquote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:35 schreef RipCity het volgende:
Diana ook zwanger van een tweede (lasagne schotel)?
Warm bad, warm bad!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:35 schreef RipCity het volgende:
Diana ook zwanger van een tweede (lasagne schotel)?
“Bij Eindhoven toch?”quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef Haags het volgende:
Duiven, ach dat is minder erg dan niet weten waar Nijmegen ligt.
Buiten de woonboulevard is daar ook weinig te beleven volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:37 schreef Haags het volgende:
Duiven, ach dat is minder erg dan niet weten waar Nijmegen ligt.
Die overdreven eNeRgY komt er I mean gewoon altijd bijquote:
Dadelijk doet hij zijn pruik af en zit Herman Koch er?quote:
Mijn denkende mind is shut offquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:39 schreef Dutch_view het volgende:
Bij dat half Engels gelul gaat mijn irritatieniveau snel omhoog
Zal ik je positive spinnen?quote:
Extreem rode ogen ook. Heeft een nachtje doorgehaald?quote:
Mespuntje pepquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Extreem rode ogen ook. Heeft een nachtje doorgehaald?
Dat is wel nodig, deze mensen zijn er te veel in gaan geloven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Hebb het gevoel dat nieuwe barman heel veel mensen keihard subtiel gaat bashen
Ik ben heel selectief met Fatshamen. Bij haar vind ik het een beetje zielig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
@:ripcity hoeveel lasagnas voor deze?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ben heel selectief met Fatshamen. Bij haar vind ik het een beetje zielig.
Zal ook wel bij geboorte niet petite geweest zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ben heel selectief met Fatshamen. Bij haar vind ik het een beetje zielig.
Bij de Feboquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:44 schreef Haags het volgende:
Rob weet al waar deze date gaat eindigen. En dat is niet bij hem in bed.
Ik geloofde @RipCityquote:
Die hebben ze in Eindhoven niet.quote:
Viezere patat ga je niet vindenquote:
JAAAA! Heb dat nu 3x gegeten maar die binnenkant is altijd maar half gegaard ofzo. De (sate)-kroketten vind ik altijd lekker daar maar friet is echt standaard niet te eten.quote:
Goede vraag, geloof het niet, staat hier wel in mijn bio geloof ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
@:cherrycoke heb jij nog je woonplaats opgenoemd?
Lijkt wel een keppeltjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Is hij door een schaap gedekt trouwens??
Was mij ook niet opgevallen nog.quote:
Zijn altijd van die labiele Nederlandse meisjes die zich bekeren.quote:
Ik zie alleen dat keppeltje en die donkere ogenquote:
Is het geen vrouw of they/themquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn altijd van die labiele Nederlandse meisjes die zich bekeren.
Maarja liever een Islamitische zus dan deze gast als broer.
Leukste stad in Nederland voor jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:49 schreef RipCity het volgende:
Lekker maar geen behoefte om in Rotterdam-Zuid te hangen
Delft, Haarlem, Leiden, Nijmegen, 020, enzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leukste stad in Nederland voor jou?
Er is een tekort aan GGZ mensen dus op zich is het wel goedquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef Joop_W het volgende:
De hoeksteen van deze show is er weer. Dat mogen we wel zeggen van social work.
+ sympathieke matchquote:
Het stukje zelfhulp die de dates heerlijk stabiel maakt ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is een tekort aan GGZ mensen dus op zich is het wel goed
B&A boys godenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Brandend clubgebouw?
Klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan
Drommelsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef Dutch_view het volgende:
Brandend clubgebouw?
Klinkt als een aflevering van Bassie en Adriaan
Ik noem mezelf ook een blij ei maar niet op deze manier en zeker geen Marieke Elsingaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef DKUp het volgende:
Een heel blij ei
Marieke Elsinga en dat soort nep mensen
Je zou lief doenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Zij heeft gewoon constant een gezicht alsof er iemand in/op haar ogen klaar is gekomen.
Je bent weer lekker bezig vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:54 schreef RipCity het volgende:
Zij heeft gewoon constant een gezicht alsof er iemand in/op haar ogen klaar is gekomen.
Senioren kijken ook graagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Gaan we deze teksten nou serieus ondertitelen.
M'n date kan niet zeggen: ja ik wil je niet nog een keer zien want je hebt geen humor..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig vandaag
Waarom praten ze niet gewoon Nederlands ipv in hakkelend half-Engels proberen te zeggen wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Gaan we deze teksten nou serieus ondertitelen.
Febo'tje doen hierna dan maar? zonder patatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
M'n date kan niet zeggen: ja ik wil je niet nog een keer zien want je hebt geen humor..
Toch?
Ja dat is hip ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom praten ze niet gewoon Nederlands ipv in hakkelend half-Engels proberen te zeggen wat je bedoelt?
Ik kom eraan. Ik neem een milkshake.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Febo'tje doen hierna dan maar? zonder patat
gezelliquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom eraan. Ik neem een milkshake.
Hoogst achterlijk. Schiet totaal niet op een gesprek met allemaal van dat gebrabbel tussendoor geweven.quote:
Aardbei/choco/banaan/vanille?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom eraan. Ik neem een milkshake.
Ja en dan ook nog van die termen als "slayy" tussendoor. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoogst achterlijk. Schiet totaal niet op een gesprek met allemaal van dat gebrabbel tussendoor geweven.
Vinden ze coolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom praten ze niet gewoon Nederlands ipv in hakkelend half-Engels proberen te zeggen wat je bedoelt?
Bij FEBO zou ik gaan voor aardbei of chocquote:
Als je dan op 1 woord niet komt en dat even invult met Engels is natuurlijk best oké, maar dit is belachelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog van die termen als "slayy" tussendoor. Doe gewoon normaal.
Ze vindt zichzelf knap dus gelulquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo niet iemand ontmoeten tijdens het uitgaan
Als je elke zin moet gaan zoeken naar woorden om iets in gebroken Engels in te vullen, komt het op mij in ieder geval over als flapdrollerij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je dan op 1 woord niet komt en dat even invult met Engels is natuurlijk best oké, maar dit is belachelijk.
Proletengedrag inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je elke zin moet gaan zoeken naar woorden om iets in gebroken Engels in te vullen, komt het op mij in ieder geval over als flapdrollerij.
Hoort ook bij de outfitquote:
Maar beetje jouw type?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt uit Purmerend lol
Nog nooit zoiets daar gezien
Dat viel mij ook op,quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft volgens mij een huidaandoening, waarom ze haar jas nog aan heeft.
Baby samen met Domien Verschuurenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Daniel de Ridder's zoon vibes @:pisces29
Die kleedt zich niet als een Roderikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Daniel de Ridder's zoon vibes @:pisces29
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |