Zelden zijn "winnaars" zo boos en gefrustreerd geweest idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:36 schreef Document1 het volgende:
Jongens, jullie grote held en verlosser zit in het Witte Huis hou eens op met dat eeuwige gejank joh.
Dat gaat XR en Groen links niet leuk vinden, zei ie nog wat over het nederlandse stikstof probleem??quote:
echt een melania die barron, saaie pietquote:
Ach, die jongen is nog zo jong!quote:Op maandag 20 januari 2025 20:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
echt een melania die barron, saaie piet
Hoed heeft een andere kleur dan robe & schoenen.. Tskkquote:
Saaie piet?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
echt een melania die barron, saaie piet
Elon was gewoon aan het grinden in Path of Exile tijdens de inauguratie. Doet gewoon meerdere dingen tegelijk, daarom is hij zo rijkquote:
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, die jongen is nog zo jong!
En dan al zo in de belangstelling staan, of hij wil of niet. Ik vind het wel zielig.
Ja zo'n god gamer dat hij anderen betaalt om zijn account te boostenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Elon was gewoon aan het grinden in Path of Exile tijdens de inauguratie. Doet gewoon meerdere dingen tegelijk, daarom is hij zo rijk.
Godgamer Elon.
De hoeken waren iets anders, maar ik had iets ruimere marges genomen met mijn bewegingen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:59 schreef Tengano het volgende:
Maakte Elon daar nou een Sich Heil beweging?
Fakenewsquote:Op maandag 20 januari 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Ah CNN heeft Musk een Hitlergroet zien doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |