SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 20-01-2025 18:29:28 ]
Geen idee. Maar dat is zijn taak ook niet. Denk wel dat we gebaat zijn bij een minder sterk China, lagere energieprijzen en meer geopolitieke stabiliteitquote:Op maandag 20 januari 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik ben serieus wel benieuwd of hij ook maar iets gaat doen waar we als Europa bij gebaat zijn.
VERSCHRIKKELIJKE OORWURMquote:
Hilarisch jaquote:Op maandag 20 januari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt veel van Trump zeggen, maar z'n speeches zijn niet saai. Bijna stand-up comedy
Ja. En jij denkt dat Trump dat gaat brengen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat is zijn taak ook niet. Denk wel dat we gebaat zijn bij een minder sterk China, lagere energieprijzen en meer geopolitieke stabiliteit
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat jij het bent, één dansende oranje clown in de OP.
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En jij denkt dat Trump dat gaat brengen.
niemand met mistlampen aan?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op weg naar huis vijf auto's gezien waarbij er iets mis was met de verlichting.
Twee met een kapot achterlicht, twee met een kapot voorlicht en één met twee kapotte voorlichten.
Nee, dat niet, maar het was ook niet mistig.quote:
Daar ga je de komende 1461 dagen achter komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Wie is die verwarde man op tv en waarom praat ie poep?
quote:De Golf van Mexico zal onder Trump voortaan de "Golf van Amerika" heten, kondigt de president aan.
Is Kravitz op tv dan?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
Wie is die verwarde man op tv en waarom praat ie poep?
In de hoop dat het ook een mythe wordt?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verander dan de Atlantische Oceaan in de Amerikaanse Oceaan.
Laten we Canada gelijk the Northern United States noemen. Als we toch bezig zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verander dan de Atlantische Oceaan in de Amerikaanse Oceaan.
Zo lang?quote:Op maandag 20 januari 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga je de komende 1461 dagen achter komen.
België wordt Zuid-Brabantquote:Op maandag 20 januari 2025 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we Canada gelijk the Northern United States noemen. Als we toch bezig zijn.
Hmm ja ok, er moet wel minimaal een inimini beetje mist staan. Moet zo lachen om die mensen die dan meteen hun mistlampen aan doen (achter) en dan ook totaal niet door hebben dat ze de enige zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het was ook niet mistig.
Daar heeft ie niks over te zeggen. Tenzij die België inneemt, soort van Happy Meal Surprise die je gratis bij het kopen van Groenland krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
België wordt Zuid-Brabant
quote:Op maandag 20 januari 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
België wordt Zuid-Brabant
Ja hij gaat daar allen niet over maar okee. Iedereen kan het gewoon Golf van Mexico blijven noemen. Lake Constance heet ook overal andersquote:
Quelle surprise.quote:Het lijkt erop dat hij inmiddels het script heeft losgelaten, terwijl hij al improviserend meermaals aankondigt hoe hij zal "winnen zoals nooit tevoren".
Dat is niet hoe "noodtoestand" werkt.quote:Verder kondigt Trump aan inflatie te gaan bestrijden door uitgaven te beperken en energieprijzen terug te brengen door een klimaatnoodtoestand uit te roepen. Dat is bedoeld om meer olie op te kunnen pompen: "drill, baby, drill". Hij wil verder afstappen van maatregelen die het gebruik van auto's op fossiele brandstof tegengaan.
Hij was ook de enige die covid "the China virus" bleef noemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij gaat daar allen niet over maar okee. Iedereen kan het gewoon Golf van Mexico blijven noemen. Lake Constance heet ook overal anders
Betaald van welk geld?quote:Hij kondigt ook aan dat militairen die zijn ontslagen omdat ze geen covid-vaccin wilden, weer in dienst mogen komen, met volledige terugbetaling van gemist inkomen.
Vlaanderen wel, Wallonië nietquote:Op maandag 20 januari 2025 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Succes daarmee. België heeft geen cent.
Lees: de Republikeinen hebben niets beters dan een seniele gestoorde crimineel die over een paar jaar dood is.quote:"Niemand dacht dat ik zo'n politieke comeback kon maken, maar hier ben ik: het Amerikaanse volk heeft gesproken."
Mensen met Obama Care moeten alle zorgkosten van de afgelopen jaren terug betalenquote:
ik weet niet of ik dit een leuke serie ga vindenquote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou, Trump is back. Weer even gelachen jongens, Netflix kan wel inpakken
Fans overal!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef Haags het volgende:
Ook weer zoiets waarvan ik niet snap dat mensen die hier wonen dat gaan zitten kijken.
Lekker belangrijk allemaal.
België heeft ook gewoon een staatschuld als ik me niet vergis.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlaanderen wel, Wallonië niet
Dat zag ik vorige week wel. We hadden nog gewoon minimaal 100 meter zicht, maar verschillende met een mistachterlicht gezien.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm ja ok, er moet wel minimaal een inimini beetje mist staan. Moet zo lachen om die mensen die dan meteen hun mistlampen aan doen (achter) en dan ook totaal niet door hebben dat ze de enige zijnBeter te vroeg dan te laat, ofzoiets
![]()
Zeker. Maar dat zegt tegenwoordig niet zowelquote:Op maandag 20 januari 2025 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
België heeft ook gewoon een staatschuld als ik me niet vergis.
"There is no debt."quote:Op maandag 20 januari 2025 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat zegt tegenwoordig niet zowel
Gelukkig heeft hij genoeg zoons voortgebracht.quote:Op maandag 20 januari 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: de Republikeinen hebben niets beters dan een seniele gestoorde crimineel die over een paar jaar dood is.
ik neem wel sky showtimequote:Op maandag 20 januari 2025 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dit een leuke serie ga vinden
je schrijft illegaal verkeerdquote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
Boh ik heb een white chocolade chip cookie
wil je nu een sticker?\quote:
ja gratis valt niet zo goed over te klagen dus dan is het niet boeiendquote:
wat voor stickers heb je?quote:
euh... geen idee.... ik loop iedereen stickers te beloven maar kom die beloftes nooit naquote:
legaal en gratis lijkt me sterkquote:
hij betaalt er indirect wel voor bij zn mobiele of thuisinternet aboquote:
quote:"Door onze macht zullen we alle oorlogen stoppen en een nieuwe geest van eenheid brengen in een wereld die angstig, gewelddadig en totaal onvoorspelbaar was."
Gisteren Gaza, morgen Oekraïne.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Een grap is leuk, maar er zijn verdomme grenzen zeg
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vier jaar geen angst meerquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En duidelijkheidquote:Op maandag 20 januari 2025 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vier jaar geen angst meer
Ohw?quote:
Blue Cheese Mondayquote:Op maandag 20 januari 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Decadent stuk chateaubriand op, I do like mondays
Klinkt wel een beetje als een hippie, vrede op aarde, kumbayaquote:Op maandag 20 januari 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn de betere prijzen.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
@:haags @:4EverBlackEyed, vanaf woensdag weer de DG bij Plus 3 voor 9,99
Hoe dan? Ik betaal de hoofdprijsquote:
Ja dat was niet echt de moeite inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zijn de betere prijzen.
Afgelopen week 2 voor 8.99 bij AH
dg?quote:Op maandag 20 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
@:haags @:4EverBlackEyed, vanaf woensdag weer de DG bij Plus 3 voor 9,99
Eigenlijk zou je van het lezen van iedere post een klein beetje slimmer moeten worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten ook een eigen departement krijgen om efficiënter te gaan posten.
Trump will fix it!quote:Op maandag 20 januari 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten ook een eigen departement krijgen om efficiënter te gaan posten.
Direkte import bro, ies gewoon eckt, special price for youquote:
De Marshallhulp is eindelijk stopgezet.quote:
Ik zal proberen iets vaker te posten.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je van het lezen van iedere post een klein beetje slimmer moeten worden.
Ik sabbel langzaam en liefdevol op iedere wijze letter die jij schrijft.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zal proberen iets vaker te posten.
Error in mijn visualsquote:Op maandag 20 januari 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sabbel langzaam en liefdevol op iedere wijze letter die jij schrijft.
Wij ook. En in de tomatensoepquote:Op maandag 20 januari 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat hadden wij vroegah. Meestal in de kippensoep
Weinig plekken op internet waar dat nog het geval is. Als ik braaf blijf lezen dit jaar ga ik een berg boeken uitlezenquote:Op maandag 20 januari 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je van het lezen van iedere post een klein beetje slimmer moeten worden.
Ik heb een heel leuk tiktok algoritme waar ik nog wel eens wat leerquote:Op maandag 20 januari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig plekken op internet waar dat nog het geval is. Als ik braaf blijf lezen dit jaar ga ik een berg boeken uitlezen
Hoeveel boeken heb je al uit? Ik had een hele zooi op m'n ereader gezet en nog geen letter gelezen dit jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig plekken op internet waar dat nog het geval is. Als ik braaf blijf lezen dit jaar ga ik een berg boeken uitlezen
3quote:Op maandag 20 januari 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel boeken heb je al uit? Ik had een hele zooi op m'n ereader gezet en nog geen letter gelezen dit jaar
2. Shift en Dustquote:Op maandag 20 januari 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel boeken heb je al uit? Ik had een hele zooi op m'n ereader gezet en nog geen letter gelezen dit jaar
Zo'n e-reader ligt ook maar alleen in de boekenkast.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil ook wel echte boeken hebben. Digitaal gaat het stuk minder goed.
Ik verslind juist veel meer digitaal.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mij gaat echte boeken niet, want lees meestal in bed en dan is een ereader makkelijker. Hoef geen licht aan te doen en lig niet te kloten met het boeken open houden op m'n zijquote:Op maandag 20 januari 2025 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa, Ygrittepitte!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 januari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig ook te kijken als Silo.
Ik had ooit enthousiast de boxset gehaald van die boeken. Prompt al een paar jaar nauwelijks wat kunnen lezenquote:
O dus er wordt wel voor betaald.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Via mijn vader.En hij kijkt weer Prime en HBO via mij.
Dat is niet zo chill. Kunnen ze niks voor je doen?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Den Pama (gigantische!)
Ja, niet best
Ah Ettoquote:Op maandag 20 januari 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa, Ygrittepitte!!!!!!!!!
Sloper der preciezen![]()
![]()
Ik was de serie aan het kijken. Ja dan wil ik gewoon weten hoe het aflooptquote:Op maandag 20 januari 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ooit enthousiast de boxset gehaald van die boeken. Prompt al een paar jaar nauwelijks wat kunnen lezen
Creatief dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah Etto
Abhorrendeur der Herfse kaas, zot der papillon.
pillenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet zo chill. Kunnen ze niks voor je doen?
Ik wacht nog even met de serie tot ik weer lees.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was de serie aan het kijken. Ja dan wil ik gewoon weten hoe het afloopt
In bed lezen dat kan ik dan weer niet. Daar wil ik gewoon slapen.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij gaat echte boeken niet, want lees meestal in bed en dan is een ereader makkelijker. Hoef geen licht aan te doen en lig niet te kloten met het boeken open houden op m'n zij
Zou eens beginnen met minder chocomel als ik Etto was.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag is of het er in moet blijven of juist uit moet gaan
KIP NUGGETSquote:Op maandag 20 januari 2025 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eet jij ook dingen die volwassen mensen eten?
Appelsienquote:Op maandag 20 januari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of zoals de belgen zeggen: Cécémel
‘Zit gewoon tussen je oren’.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar IBS is eigenlijk de dokter die zegt dat hij niet weet waar je wel last van hebt.
Definieer ‘lang’quote:Op maandag 20 januari 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als hij het zo lang op weet te houden wel ja.
De meeste huisartsen die ik heb gehad moet je gewoon met iets debiels komen zoals oren uitspuiten of een splinter in je hand. Worden ze heel gelukkig van. Ik heb nooit ‘debiele’ dingen en heb ook niet echt de ervaring dat ik constructief geholpen wordt.quote:
Ook een nadeel dat je een vrouw bent in dat geval.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste huisartsen die ik heb gehad moet je gewoon met iets debiels komen zoals oren uitspuiten of een splinter in je hand. Worden ze heel gelukkig van. Ik heb nooit ‘debiele’ dingen en heb ook niet echt de ervaring dat ik constructief geholpen wordt.
Maar oren uitspuiten doet de assistentequote:Op maandag 20 januari 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste huisartsen die ik heb gehad moet je gewoon met iets debiels komen zoals oren uitspuiten of een splinter in je hand. Worden ze heel gelukkig van. Ik heb nooit ‘debiele’ dingen en heb ook niet echt de ervaring dat ik constructief geholpen wordt.
Helaas wel. Heb de laatste keer 3x om een verwijzing moeten vragen, en surprise surprise er bleek echt iets heel erg niet te kloppen. Zei ik toch.. maar nee ‘dat kon niet’, ik had ongetwijfeld vooral veel stress en een te druk levenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een nadeel dat je een vrouw bent in dat geval.
Ja geen idee, nog nooit gedaanquote:Op maandag 20 januari 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar oren uitspuiten doet de assistente
Lekker joh. Van dat koude water tegen je trommelvlies en dat er dan zo'n homp losschiet.quote:
calvijn = stressquote:Op maandag 20 januari 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb de laatste keer 3x om een verwijzing moeten vragen, en surprise surprise er bleek echt iets heel erg niet te kloppen. Zei ik toch.. maar nee ‘dat kon niet’, ik had ongetwijfeld vooral veel stress en een te druk leven
Nu weer in orde?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb de laatste keer 3x om een verwijzing moeten vragen, en surprise surprise er bleek echt iets heel erg niet te kloppen. Zei ik toch.. maar nee ‘dat kon niet’, ik had ongetwijfeld vooral veel stress en een te druk leven
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, al tijden niet, maar dat komt uiteindelijk wel weer goed.
[..]
Daaaaaaaaaaa paceeeeeeeeeem doooooooooomineeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 20 januari 2025 21:36 schreef Ygritte het volgende:
Steek ook even een kaarsje voor mijzelf op en misschien kan etto nog even een hymne in het latijn voor mij zingen
Ja, gelijk 15 graden morgen buiten.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel...
het is lekker... buiten... ?
Nou nu overdrijf je een beetje.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ofwel...
het is lekker... buiten... ?
quote:Op maandag 20 januari 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koen de man van drie uien en en ei
ik heb net een ei opquote:Op maandag 20 januari 2025 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koen de man van drie uien en en ei
Koenquote:
[..]
Gemeen zeg.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
en nee, jij krijgt niet
ahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja, kreeg de eindafrekening van de notaris. Krijg zowaar geld terugquote:
Wist ik welquote:
Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat jij gewoon bloedserieus wasquote:
Nicequote:Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kreeg de eindafrekening van de notaris. Krijg zowaar geld terug
[..]
Not sure if sarcasmquote:Op maandag 20 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat jij gewoon bloedserieus was
Netjes op tijd zoals het hoortquote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut ik moet m'n bed nog opmaken.
Klein beetje maar het is nog altijd beter dan dik bijbetalenquote:
Doet me ergens aan denken.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/C5gLvql_D0VAdPWjs2rrgw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNztjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/e(...)9a306f2cf]afbeelding[/url] ]
De nieuwe president van Amerika dames en heren
Grootste genie van de moderne tijd zien we hierquote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/C5gLvql_D0VAdPWjs2rrgw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNztjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/e(...)9a306f2cf]afbeelding[/url] ]
als een notaris je geld geeft, aannemen en wegrennen voor ze zich bedenkenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klein beetje maar het is nog altijd beter dan dik bijbetalen
Jou ook al?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Doet me ergens aan denken.
het probleem is dat genie zijn en gek verdomde dicht bij elkaar ligtquote:Op maandag 20 januari 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste genie van de moderne tijd zien we hier
Preciesquote:Op maandag 20 januari 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als een notaris je geld geeft, aannemen en wegrennen voor ze zich bedenken
Ja... vreemd he?quote:
Ik maak me ernstig zorgen om jequote:Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Elon throwing roman salutes and you’re blackpilling?![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ah kut ik moet m'n bed nog opmaken.
quote:
Engquote:Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Elon throwing roman salutes and you’re blackpilling?![]()
Ga je MAGAsap maken?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
even dimmy in de sapcentrifuge stoppen
Hij zag gewoon een Starlinksatelliet voorbij vliegen en wees daar naar... toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Waliefquote:Op maandag 20 januari 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat CL gewoon voor mij.
zo danquote:Op maandag 20 januari 2025 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat CL gewoon voor mij.
Amerika heeft gewoon een ding voor raketbouwende nazi's. Niets nieuws.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zag gewoon een Starlinksatelliet voorbij vliegen en wees daar naar... toch?.
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zag gewoon een Starlinksatelliet voorbij vliegen en wees daar naar... toch?.
Vanuit een andere hoek zie je dat het geen hitlergroet is. Maar het is wel ontzettend dom en kneuzig om te dom want het is hele slechte opticsquote:Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dit niet alleen wordt goedgepraat, maar ook wordt toegejuicht, vind ik persoonlijk eigenlijk nog veel erger. Wat is er in godsnaam mis met mensen anno nu? Ik heb altijd een bloedhekel aan Godwins gehad, maar dit kan gewoon bijna niet meer ontkend worden.
Ik ga gewoon eerlijk met je zijn, die vorige post van mij slaat op jou. Ik heb geen zin in discussies, dus ik ga hier niet op in, maar ik ben daar doodserieus over.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanuit een andere hoek zie je dat het geen hitlergroet is. Maar het is wel ontzettend dom en kneuzig om te dom want het is hele slechte optics
Wat maakt het uit. De mensen die erop stemmen liggen er geen moment wakker van en zien hun helden schitteren.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanuit een andere hoek zie je dat het geen hitlergroet is. Maar het is wel ontzettend dom en kneuzig om te dom want het is hele slechte optics
Wij noemen dat thuis een enorme kankerdebiel.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Elon is zo’n turbo autist![]()
Wow de USA politiek verziekt de Foqueville sfeerquote:Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eerlijk met je zijn, die vorige post van mij slaat op jou. Ik heb geen zin in discussies, dus ik ga hier niet op in, maar ik ben daar doodserieus over.
hou dat soort opmerkingen dan ook aub daar jaquote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij noemen dat thuis een enorme kankerdebiel.
Verfijnd huishouden.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij noemen dat thuis een enorme kankerdebiel.
"Radicaliseren doe je zo!"quote:Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Radicalisering is dichterbij dan u denkt
Op Twitter X kwam ik ook al berichten tegen van mensen die zeiden dat de media dit uit zijn verband hebben gerukt... maar ja, dat kun je natuurlijk verwachten van mensen die op een criminele wortel stemmen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dit niet alleen wordt goedgepraat, maar ook wordt toegejuicht, vind ik persoonlijk eigenlijk nog veel erger. Wat is er in godsnaam mis met mensen anno nu? Ik heb altijd een bloedhekel aan Godwins gehad, maar dit kan gewoon bijna niet meer ontkend worden.
Ja no shit dat het over mij gaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon eerlijk met je zijn, die vorige post van mij slaat op jou. Ik heb geen zin in discussies, dus ik ga hier niet op in, maar ik ben daar doodserieus over.
Ik heb het beste voor met dimmy, oprecht, maar hoe ze hier reageert vind ik gewoon niet goed. Kan ik het wel lekker aanmoedigen, maar ik zie voor mijn ogen iemand radicaliseren. Dan ben ik die lompe hork die gewoon eerlijk is. Dit is geen aanval, dit is oprechte bezorgdheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow de USA politiek verziekt de Foqueville sfeer
Doel bereikt. Die retoriek is bedacht om mensen te polariseren en uit elkaar te spelen.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow de USA politiek verziekt de Foqueville sfeer
Hij heeft weer zijn moment of fame; en zijn fans vinden het allemaal geweldig.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De bezem is gepakt!quote:
Ik ben al tien jaar geradicaliseerd. Long hair, don’t care.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met dimmy, oprecht, maar hoe ze hier reageert vind ik gewoon niet goed. Kan ik het wel lekker aanmoedigen, maar ik zie voor mijn ogen iemand radicaliseren. Dan ben ik die lompe hork die gewoon eerlijk is. Dit is geen aanval, dit is oprechte bezorgdheid.
nee ik keek scheef als ouwe opa zijnde, dacht dat die post van kukeleku weg wasquote:Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik nou gek dat ik dat niet zie?
Was je gewoon boos op de wereld?quote:Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben al tien jaar geradicaliseerd. Long hair, don’t care.
Even je bril oppoetsen danquote:Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik keek scheef als ouwe opa zijnde, dacht dat die post van kukeleku weg was
Dit gaat de komende 4 jaar zo extreem veel erger worden... tegen beter weten in hoop ik echt van harte dat dat niet overwaait naar Europa.quote:Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hij heeft weer zijn moment of fame; en zijn fans vinden het allemaal geweldig
Geen haan die er naar kraaitquote:Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik keek scheef als ouwe opa zijnde, dacht dat die post van kukeleku weg was
Het is al overgewaaid en krijgt wat meer momentum.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat de komende 4 jaar zo extreem veel erger worden... tegen beter weten in hoop ik echt van harte dat dat niet overwaait naar Europa.
Altijdquote:Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je gewoon boos op de wereld?
Zo erg als in de VS is het hier bij lange na nog niet. Het gaat niet goed, maar de PVV is een gigantisch redelijke partij in verhouding. Duitsland is ironisch genoeg het verst heen, en voorlopig blijft het daar nog heel erg ingedamd.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is al overgewaaid en krijgt wat meer momentum.
Genoeg landen waar er verkiezingen aankomen en waar diezelfde Musk de hoofdsponsor gaat zijn. Uiteindelijk maakt het allemaal niet zo gek veel uit als je werk hebt en blijft houden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg als in de VS is het hier bij lange na nog niet. Het gaat niet goed, maar de PVV is een gigantisch redelijke partij in verhouding. Duitsland is ironisch genoeg het verst heen, en voorlopig blijft het daar nog heel erg ingedamd.
in de USA kan het door het rare kiesstelsel ook sneller doorslaan naar extreem, geen coalitie nodig immersquote:Op maandag 20 januari 2025 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg als in de VS is het hier bij lange na nog niet. Het gaat niet goed, maar de PVV is een gigantisch redelijke partij in verhouding. Duitsland is ironisch genoeg het verst heen, en voorlopig blijft het daar nog heel erg ingedamd.
Meestal is Gates of Soros de hoofdsponsor. Af en toe een beetje verandering is ook leukquote:Op maandag 20 januari 2025 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg landen waar er verkiezingen aankomen en waar diezelfde Musk de hoofdsponsor gaat zijn. Uiteindelijk maakt het allemaal niet zo gek veel uit als je werk hebt en blijft houden.
wegschieten met een Falcon Heavyquote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze wel over die muur heen die hij vorige keer gebouwd heeft?
Jij zit hoog en droog.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meestal is Gates of Soros de hoofdsponsor. Af en toe een beetje verandering is ook leuk
Dat wordt echt nog wat ja. Maar hopelijk houdt ie het bij Duitsland, snap wel dat ie zich thuis voelt bij het extreem radicale AfD. Andere landen hebben zo ver ik weet niet zo'n partij die ook daadwerkelijk groot is. Enkel Putinpijpers.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg landen waar er verkiezingen aankomen en waar diezelfde Musk de hoofdsponsor gaat zijn. Uiteindelijk maakt het allemaal niet zo gek veel uit als je werk hebt en blijft houden.
Frankrijk, Italië, Engeland.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt echt nog wat ja. Maar hopelijk houdt ie het bij Duitsland, snap wel dat ie zich thuis voelt bij het extreem radicale AfD. Andere landen hebben zo ver ik weet niet zo'n partij die ook daadwerkelijk groot is. Enkel Putinpijpers.
Hij heeft echt dat nerdige enthousiasmequote:Op maandag 20 januari 2025 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man is de grootste rijkste kluns ooit.
Frankrijk vind ik echt heel moeilijk te peilen nog, maar Italië is toch gewoon een PVV? Engeland snap ik al helemaal niet, maar dat betekent waarschijnlijk dat ik daar niet compleet op de hoogte benquote:Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frankrijk, Italië, Engeland.
Denk jij dat hij evil is, zoals velen zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2025 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft echt dat nerdige enthousiasmewas op zich ook wel grappig om te zien
Rassemblement national is best eenvoudig te peilen hoor. Engeland begrijp ik ook niets van, maar daar kun je ook zo een shift maken. Is veelal ook naïviteit van gevestigde partijen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frankrijk vind ik echt heel moeilijk te peilen nog, maar Italië is toch gewoon een PVV? Engeland snap ik al helemaal niet, maar dat betekent waarschijnlijk dat ik daar niet compleet op de hoogte ben
Nee joh. Evil zeker niet. Onhandig? Zeker wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk jij dat hij evil is, zoals velen zeggen?
Dat niet. Maar hij denkt wel dat hij de nieuwe messias is die de wereld van de ondergang gaat redden.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk jij dat hij evil is, zoals velen zeggen?
Even sparen voor de Olympische Spelen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu vooral blij dat ik dat land vorig jaar heb afgevinkt
Voor heel LA afbrandde.
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal nog eens het beste met je voor hebben
quote:Op maandag 20 januari 2025 22:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne avond allen.
'Ja, maar hij deed gewoon iets uit zijn hart'quote:Op maandag 20 januari 2025 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja no shit dat het over mij gaat.![]()
Het was een domme actie, en een raket nadoen lijkt op de hitlergroet. Ik vind dat hilarisch
Lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 02:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*gooit gekarameliseerde bacon*
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dimmie ik heb die nieuwbouw studionu zit ik in de stress
Waarom? Je hebt toch wel eerder een huis gekocht?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 05:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dimmie ik heb die nieuwbouw studionu zit ik in de stress
ja maar hoe doe je dat allemaal vanuit thailand en rotterdam dan verkopen en leeg krijgen. Moet denk ik dan een storage huren want die nieuwe is pas eind 2026quote:Op dinsdag 21 januari 2025 06:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch wel eerder een huis gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |