Juistquote:Op maandag 20 januari 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval iemand bij wie de striemen van de luier niet meer in de kont staan.
Ze weet dat Jeffrey ook alles wil bepalen?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky wil niet dat 1 groepje alle bepalen, en dat gebeurt nu wel zegt hij.
Jolien zegt, ja, dat groepje net buiten. Ik ben alleen zeker van Jeff.. de rest weet ik niet.
Blinde vlek denk ikquote:Op maandag 20 januari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze weet dat Jeffrey ook alles wil bepalen?
Dat was ik al vanaf het begin, ik heb nu eenmaal een zwak voor dat soort types.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin langzamerhand wat fan te worden van Wicky.
Ja maar die doos kiest voor de plaat voor de kop.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze weet dat Jeffrey ook alles wil bepalen?
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn trouwens de broccoli aan het doodkoken op stream 2?
Zowat all-mens friendquote:Op maandag 20 januari 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Die komen niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef -river- het volgende:
Het zou pas gaaf zijn als er n u twee nieuwe binnen komen die en DM zijn en de suite over nemen![]()
![]()
Ze zei het groepje buiten en daar stond Jeff ook bij. Ik denk dat ze dat prima door heeft, misschien zelfs gebruikt.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Ah ze vindt dus niet dat hij een bepaler is?
Hij is wel oké. Hij lijkt me wel een gezellige type om mee uit te gaan veel samen lachen enzo🙂quote:Op maandag 20 januari 2025 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Yup, kunnen ze straks geforceerd laten zien dat je die dingen van harde/zachte kant kunt wisselenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef ledn81 het volgende:
Nette bedjes hebben ze wel dit jaar. gesponsord door Matt sleeps vermoed ik
[ afbeelding ]
Ik denk echt dat Keanu een potentiele winnaar is als hij uit de klauwen van Lenni blijft.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef Folies het volgende:
Nou ben wel benieuwd naar de andere kant van Keanu als 'weet ik wat veel gaat gebeuren'. Daarna weer lekker bevestiging zoeken bij Lenie.
Aha, dus ze speelt het spelletje mee en gebruikt hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei het groepje buiten en daar stond Jeff ook bij. Ik denk dat ze dat prima door heeft, misschien zelfs gebruikt.
Dan staat hij er alleen voor en ik denk niet dat hij daar mentaal sterk genoeg voor is.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:43 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Keanu een potentiele winnaar is als hij uit de klauwen van Lenni blijft.
Das het spel hoor ik haar denken, hoewel ze hem gisteren nog verdacht van een fake-identity.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zei het groepje buiten en daar stond Jeff ook bij. Ik denk dat ze dat prima door heeft, misschien zelfs gebruikt.
Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Jolien en Wicky vertrouwen Lennie niet meer.
Niet meerquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezen
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan staat hij er alleen voor en ik denk niet dat hij daar mentaal sterk genoeg voor is.
Das toch dom om te zeggen van Jolien..quote:Op maandag 20 januari 2025 17:46 schreef ledn81 het volgende:
nominasies
Jol neigt naar Lennie Elsa (mogelijk ook Axel)
Wicky naar Lennie Axel Niels ook waarschijnlijk
Nee, dat blijktquote:
Het is bijna zeker dat Lennie die niet lekker ligt bij de bewoners er waarschijnlijk wel opstaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Jolien en Wicky vertrouwen Lennie niet meer.
Jol heeft het wiel niet uitgevondenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das toch dom om te zeggen van Jolien..
Wicky zijn beste maatje is Elsa volgens mij.
Ze is wel heel erg sterk ikke ikke ikke.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezen
Women want him, men want to be him.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef marky het volgende:
[..]
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef marky het volgende:
[..]
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.
Nou ja of er moet wat met de GC gaan gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is bijna zeker dat Lennie die niet lekker ligt bij de bewoners er waarschijnlijk wel opstaat.
Dus iedereen gaat eigenlijk op lenniequote:Op maandag 20 januari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien heeft twee namen voor het nomineren.
Wicky gaat sowieso op Lennie.
Jolien ook
Ja, schrik ik wel van.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus iedereen gaat eigenlijk op lennie
Lennie levert drama op dus lekker nog even laten blijvenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lennie is een slang ik hoop ook dat ze genomineerd wordt en eruit gaat Vrijdag🙂
Mooi zo eruit met dat mensquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie haar ook liever blijven omdat er andere zijn die ik er eerder uit wil hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie levert drama op dus lekker nog even laten blijven
Denk keanu niet......quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus met Axel misschien twee bewoners niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zeker niet, die twee gaan niet op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |