Ho ho dat gaan we nog overleggenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:28 schreef Was-beer het volgende:
Keanu gaat de volgende keer als eerste hoor..dat jullie het weten
Van het nadenken zal het alvast niet zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef kater1 het volgende:
Hoe komt Jolien nu ineens aan die rimpel tussen haar ogen? Is de botox uitgelopen?
Oeh Peter heeft nootjes uitgegeven. Benieuwd wat ie gekocht heeft.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef spapaars het volgende:
Wel knap dat zie brokjes kipfilet geen enkel kleurtje geven met bakken.
Ik denk oordoppen on het gezeik niet aan te hoeven horen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oeh Peter heeft nootjes uitgegeven. Benieuwd wat ie gekocht heeft.
Toch is onze Celine Van Oytsel veel mooier, maar die is te slim om aan BB mee te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch is Jolientje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Het leuke met dat geld is: Maak je teveel op kan je een doelwit worden, maar ook als je heel veel geld hebt.quote:
Juist en dat is mooiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze schijten bagger voor de nieuwen die nog komen. "Die weten alles!"
En wie populair isquote:Op maandag 20 januari 2025 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze schijten bagger voor de nieuwen die nog komen. "Die weten alles!"
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
En wie populair is
Die zien wie de backstabbers zijn.
Dat zei hij goed , en dat is ook de reden, samen met het eet geld om de GC te kopen begreep ik uit wat hij zei.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky wil niet dat 1 groepje alle bepalen, en dat gebeurt nu wel zegt hij.
Jolien zegt, ja, dat groepje net buiten. Ik ben alleen zeker van Jeff.. de rest weet ik niet.
In ieder geval iemand bij wie de striemen van de luier niet meer in de kont staan.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef -river- het volgende:
Doe voor -river- maar een lekkere kerel erin
Hij heeft groot gelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei hij goed , en dat is ook de reden, samen met het etensgeld om de GC te kopen begreep ik uit wat hij zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |