Er zijn er dacht ik zat die haar niet zien zitten.....het kan gewoon een gevoel zijn dat ze niet leuk is en enorm lui.....Niels moet haar ook totaal niet en die heeft niks met Jolien te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat durft Jeffje niet en het is trouwens zo kinderachtig om zijn pijlen zo op haar te zetten puur omdat Jolien haar een vrijstelling gunde.
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:20 schreef ledn81 het volgende:
het grootste geheim van het huis (de terugkaatster van Jordy) weet de hele hut al
alleen tegen Niels, maar mensen zijn niet dom. Elsa heeft die gezien en hij was weg bij Wicky..quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!
sneuneusquote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Gaat ie weer over de wraak kaart, dat is manipuleren..
Ik bedoelde de aversie tegen de bewoners is nogal aanwezig.quote:
Oh zo, ja dat is wel waar.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de aversie tegen de bewoners is nogal aanwezig.
Hier vind ik het een baken van rust
Dat snap ik wel, het is nogal een prinsesje maar iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien zou zo graag iemand in het huis willen waar ze even zichzelf kan zijn... het warme nest gevoel van thuis..
Ja, maar niet verder zeggen hè ?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky moet even aan Jolien uitleggen wat een gamechanger is....
Jolien : Ik heb nog nooit iets gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |