Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Jolien en Wicky vertrouwen Lennie niet meer.
Niet meerquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezen
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan staat hij er alleen voor en ik denk niet dat hij daar mentaal sterk genoeg voor is.
Das toch dom om te zeggen van Jolien..quote:Op maandag 20 januari 2025 17:46 schreef ledn81 het volgende:
nominasies
Jol neigt naar Lennie Elsa (mogelijk ook Axel)
Wicky naar Lennie Axel Niels ook waarschijnlijk
Nee, dat blijktquote:
Het is bijna zeker dat Lennie die niet lekker ligt bij de bewoners er waarschijnlijk wel opstaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Jolien en Wicky vertrouwen Lennie niet meer.
Jol heeft het wiel niet uitgevondenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das toch dom om te zeggen van Jolien..
Wicky zijn beste maatje is Elsa volgens mij.
Ze is wel heel erg sterk ikke ikke ikke.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zo goed in de groep lag, maar niets is minder waar zo te horen/lezen
Women want him, men want to be him.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef marky het volgende:
[..]
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:48 schreef marky het volgende:
[..]
Denk ik wel een beetje een Mattheus rol aannemen.
Nou ja of er moet wat met de GC gaan gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is bijna zeker dat Lennie die niet lekker ligt bij de bewoners er waarschijnlijk wel opstaat.
Dus iedereen gaat eigenlijk op lenniequote:Op maandag 20 januari 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
Jolien heeft twee namen voor het nomineren.
Wicky gaat sowieso op Lennie.
Jolien ook
Ja, schrik ik wel van.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus iedereen gaat eigenlijk op lennie
Lennie levert drama op dus lekker nog even laten blijvenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Lennie is een slang ik hoop ook dat ze genomineerd wordt en eruit gaat Vrijdag🙂
Mooi zo eruit met dat mensquote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie haar ook liever blijven omdat er andere zijn die ik er eerder uit wil hebben.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lennie levert drama op dus lekker nog even laten blijven
Denk keanu niet......quote:Op maandag 20 januari 2025 17:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus met Axel misschien twee bewoners niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zeker niet, die twee gaan niet op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |