Ik dacht dat Axel het laatste was.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zij was volgens mij als laatste. En had het meeste geld en daarna was ineens de kluis leeg.
Vorige week was dat ook de duurste toen was hij 5000 euroquote:
Nee dat zie je verkeerd, BB draait om Jeffrey dit jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef marky het volgende:
Jeffrey niet zeiken over eerlijk je doet mee aan BB.
Lenni heeft wel een hekel aan Charice als dat wederzijds is...quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Alsof Sharice die token van 3000 gaat inzetten voor Lennie omdat de jongentjes dat willen
valt wel mee volgens mij de hekel van beide kantenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft wel een hekel aan Charice als dat wederzijds is...
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Alsof Sharice die token van 3000 gaat inzetten voor Lennie omdat de jongentjes dat willen
BB komt er dit jaar goedkoop vanaf, de winnaar zal veel uitgegeven hebben aan GC-ers of het etenquote:
Dat dus en dan nog, degene die het zegt, Matti, heeft dezelfde GCquote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Zoals Niels a aangaf 3.50 euro en dan gaat de belasting er vanaf.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
BB komt er dit jaar goedkoop vanaf, de winnaar zal veel uitgegeven hebben aan GC-ers of het eten
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
De gasten die nu buiten staan zijn het meest met het spel bezig.
Heeft hij vast van TikTokquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
Is dit de nieuwe trend van Keanu....een mouw aan ander arm bloot......
Is Axel wel binnen geweest of was het al niet meer nodig omdat al het geld op was?quote:
Dat is niet erg. Het is namelijk een spel. Ze kunnen ook heel veel lol maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
De gasten die nu buiten staan zijn het meest met het spel bezig.
Oh dan is dat het.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is Axel wel binnen geweest of was het al niet meer nodig omdat al het geld op was?
Hij doet niks anders dan "het spel spelen" en als iemand anders dat doet is ie over de zeikquote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
Niels neemt het weer persoonlijk, wat een kneus.
Mss om zijn sleutel te kopen? Weet niet of hij die al had?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is Axel wel binnen geweest of was het al niet meer nodig omdat al het geld op was?
Vindt de nieuwe spelregels ook heel niet leuk..... Geef mij maar weer de oude spelregels......quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
Niels neemt het weer persoonlijk, wat een kneus.
Heb ik nog niet gemerktquote:Op maandag 20 januari 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
Ik zie dat het hier ook allemaal niet meer zoetsappig is
Heel fijn, en blijven botvieren op de bewoners he, niet op elkaar.
Ik ook niet , en dat is weleens anders geweest in voorgaande jarenquote:
Ze zijn juist te veel met elkaar bezig nu, geef elkaar ruimte en adem en let niet zo op elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb wel veeeeel ergere seizoenen of RLS meegemaakt (EJVJL)
En gelijk heeft hijquote:Op maandag 20 januari 2025 17:15 schreef Jockari het volgende:
Niels wil niet alleen tactisch spelen, maar ook plezier maken in BB... Wij wachten ook.
Ik weet het niet. Ik heb het gemist. Maar ik hoorde er wel een paar zeggen dat Axel maar als laatste moest. En ik hoorde BB zeggen dat de kluis leeg was. Als hij toen nog niet binnen was geweest dan viel er ook niet veel meer te doenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss om zijn sleutel te kopen? Weet niet of hij die al had?
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:16 schreef Luna68 het volgende:
Jeffje denkt dat Lennie een sterke speler is door een grote achterban, daar moet je sterke spelers naast zetten… ik zou zeggen, Jeffje en Niels naast Lennie![]()
Omdat hij aan het slapen was, toen hij buiten ging wandelen zeiden niels en nog iemand van oh laat hem dan zo naar binnen gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het gemist. Maar ik hoorde er wel een paar zeggen dat Axel maar als laatste moest. En ik hoorde BB zeggen dat de kluis leeg was. Als hij toen nog niet binnen was geweest dan viel er ook niet veel meer te doen
Ja jordy zei al tegen hem is goed recht van haar dat ze voor zichzelf heeft gekozen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat durft Jeffje niet en het is trouwens zo kinderachtig om zijn pijlen zo op haar te zetten puur omdat Jolien haar een vrijstelling gunde.
Oh zo, nee vlgs mij zijn er een paar niet geweest en dan was Sharice degene die de laatste GC heeft gekochtquote:Op maandag 20 januari 2025 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb het gemist. Maar ik hoorde er wel een paar zeggen dat Axel maar als laatste moest. En ik hoorde BB zeggen dat de kluis leeg was. Als hij toen nog niet binnen was geweest dan viel er ook niet veel meer te doen
Er zijn er dacht ik zat die haar niet zien zitten.....het kan gewoon een gevoel zijn dat ze niet leuk is en enorm lui.....Niels moet haar ook totaal niet en die heeft niks met Jolien te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:17 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat durft Jeffje niet en het is trouwens zo kinderachtig om zijn pijlen zo op haar te zetten puur omdat Jolien haar een vrijstelling gunde.
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!quote:Op maandag 20 januari 2025 17:20 schreef ledn81 het volgende:
het grootste geheim van het huis (de terugkaatster van Jordy) weet de hele hut al
alleen tegen Niels, maar mensen zijn niet dom. Elsa heeft die gezien en hij was weg bij Wicky..quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!
sneuneusquote:Op maandag 20 januari 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Gaat ie weer over de wraak kaart, dat is manipuleren..
Ik bedoelde de aversie tegen de bewoners is nogal aanwezig.quote:
Oh zo, ja dat is wel waar.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik bedoelde de aversie tegen de bewoners is nogal aanwezig.
Hier vind ik het een baken van rust
Dat snap ik wel, het is nogal een prinsesje maar iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien zou zo graag iemand in het huis willen waar ze even zichzelf kan zijn... het warme nest gevoel van thuis..
Ja, maar niet verder zeggen hè ?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Heeft hij het toch verteld? Ik was ff eten maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky moet even aan Jolien uitleggen wat een gamechanger is....
Jolien : Ik heb nog nooit iets gekocht
Ho ho dat gaan we nog overleggenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:28 schreef Was-beer het volgende:
Keanu gaat de volgende keer als eerste hoor..dat jullie het weten
Van het nadenken zal het alvast niet zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:25 schreef kater1 het volgende:
Hoe komt Jolien nu ineens aan die rimpel tussen haar ogen? Is de botox uitgelopen?
Oeh Peter heeft nootjes uitgegeven. Benieuwd wat ie gekocht heeft.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:29 schreef spapaars het volgende:
Wel knap dat zie brokjes kipfilet geen enkel kleurtje geven met bakken.
Ik denk oordoppen on het gezeik niet aan te hoeven horen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oeh Peter heeft nootjes uitgegeven. Benieuwd wat ie gekocht heeft.
Toch is onze Celine Van Oytsel veel mooier, maar die is te slim om aan BB mee te doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch is Jolientje wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Het leuke met dat geld is: Maak je teveel op kan je een doelwit worden, maar ook als je heel veel geld hebt.quote:
Juist en dat is mooiquote:Op maandag 20 januari 2025 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze schijten bagger voor de nieuwen die nog komen. "Die weten alles!"
En wie populair isquote:Op maandag 20 januari 2025 17:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze schijten bagger voor de nieuwen die nog komen. "Die weten alles!"
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
En wie populair is
Die zien wie de backstabbers zijn.
Dat zei hij goed , en dat is ook de reden, samen met het eet geld om de GC te kopen begreep ik uit wat hij zei.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky wil niet dat 1 groepje alle bepalen, en dat gebeurt nu wel zegt hij.
Jolien zegt, ja, dat groepje net buiten. Ik ben alleen zeker van Jeff.. de rest weet ik niet.
In ieder geval iemand bij wie de striemen van de luier niet meer in de kont staan.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:36 schreef -river- het volgende:
Doe voor -river- maar een lekkere kerel erin
Hij heeft groot gelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei hij goed , en dat is ook de reden, samen met het etensgeld om de GC te kopen begreep ik uit wat hij zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |