Ik dacht dat Axel het laatste was.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zij was volgens mij als laatste. En had het meeste geld en daarna was ineens de kluis leeg.
Vorige week was dat ook de duurste toen was hij 5000 euroquote:
Nee dat zie je verkeerd, BB draait om Jeffrey dit jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 17:02 schreef marky het volgende:
Jeffrey niet zeiken over eerlijk je doet mee aan BB.
Lenni heeft wel een hekel aan Charice als dat wederzijds is...quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Alsof Sharice die token van 3000 gaat inzetten voor Lennie omdat de jongentjes dat willen
valt wel mee volgens mij de hekel van beide kantenquote:Op maandag 20 januari 2025 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Lenni heeft wel een hekel aan Charice als dat wederzijds is...
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Alsof Sharice die token van 3000 gaat inzetten voor Lennie omdat de jongentjes dat willen
BB komt er dit jaar goedkoop vanaf, de winnaar zal veel uitgegeven hebben aan GC-ers of het etenquote:
Dat dus en dan nog, degene die het zegt, Matti, heeft dezelfde GCquote:Op maandag 20 januari 2025 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Zoals Niels a aangaf 3.50 euro en dan gaat de belasting er vanaf.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
BB komt er dit jaar goedkoop vanaf, de winnaar zal veel uitgegeven hebben aan GC-ers of het eten
quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
De gasten die nu buiten staan zijn het meest met het spel bezig.
Heeft hij vast van TikTokquote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef zodeju het volgende:
Is dit de nieuwe trend van Keanu....een mouw aan ander arm bloot......
Is Axel wel binnen geweest of was het al niet meer nodig omdat al het geld op was?quote:
Dat is niet erg. Het is namelijk een spel. Ze kunnen ook heel veel lol maken.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:07 schreef spapaars het volgende:
De gasten die nu buiten staan zijn het meest met het spel bezig.
Oh dan is dat het.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is Axel wel binnen geweest of was het al niet meer nodig omdat al het geld op was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |