Na de constatering dat Blue Monday een commercieel verzinsel is, is het jammer dat hier dan toch de commerciėle versie gepost wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Muziekje erbij Bekijk deze YouTube-video
Beide versies even snel weer afgezet...quote:Op maandag 20 januari 2025 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de constatering dat Blue Monday een commercieel verzinsel is, is het jammer dat hier dan toch de commerciėle versie gepost wordt.
Het origineel was de versie uit 1983...
Deze suggestie leg ik dan weer naast me neer, ben niet zo'n fan van meneer Grunberg...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Beide versies even snel weer afgezet...
Deze dan maar? Ooit gelezen en vreemd maar interessant gevonden.
[ afbeelding ]
Mooi verhaal van je gisteren over die verbondenheid met je Ajax maten. Had ik nog niet gezegdquote:
Je bent vast niet de enige hier gok ik zoquote:Op maandag 20 januari 2025 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze suggestie leg ik dan weer naast me neer, ben niet zo'n fan van meneer Grunberg...
Ik ook niet. Ik ben sowieso niet zo goed met Nederlandse literatuur. Het gaat vaak zo nergens over. Ik probeer nu een boek van Kader Abdollah te lezen. Het eerste niet-luisterboek sinds dik 10 jaar. Lezen lukt me nog wel gelukkig, daar twijfelde ik aan. Maar het boek zelf, tja. In fantasy gebeurt zo veel meerquote:Op maandag 20 januari 2025 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze suggestie leg ik dan weer naast me neer, ben niet zo'n fan van meneer Grunberg...
Wegleggen en snel weer een goed fantasyboek pakken een optie?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben sowieso niet zo goed met Nederlandse literatuur. Het gaat vaak zo nergens over. Ik probeer nu een boek van Kader Abdollah te lezen. Het eerste niet-luisterboek sinds dik 10 jaar. Lezen lukt me nog wel gelukkig, daar twijfelde ik aan. Maar het boek zelf, tja. In fantasy gebeurt zo veel meer![]()
Ik heb laatst de serie Realm of the Elderlings uitgeluisterd. 446 uur pure kwaliteitIk was echt een paar dagen in mineur toen het klaar was.
Wheel of Time gelezen door Rosamund Pike al geprobeerd?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb laatst de serie Realm of the Elderlings uitgeluisterd. 446 uur pure kwaliteitIk was echt een paar dagen in mineur toen het klaar was.
Over luisterboeken gesproken:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het eerste niet-luisterboek sinds dik 10 jaar.
Dat kan bij een beetje luisterboekaanbieder ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over luisterboeken gesproken:
Sinds kort heeft Spotify ook luisterboeken in het assortiment.
Aangezien ik nog nooit een luisterboek had geprobeerd, heb ik het een kans gegeven.
Maar wat gaat dat voorlezen allejezus langzaam...
Ik hou het voortaan wel weer bij een ouderwetse papieren versie of eventueel een gewoon leesbare digitale versie, waarbij je je eigen leestempo kan bepalen...
Na 15 uur luisteren is het betalen op spotifyquote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over luisterboeken gesproken:
Sinds kort heeft Spotify ook luisterboeken in het assortiment.
Aangezien ik nog nooit een luisterboek had geprobeerd, heb ik het een kans gegeven.
Maar wat gaat dat voorlezen allejezus langzaam...
Ik hou het voortaan wel weer bij een ouderwetse papieren versie of eventueel een gewoon leesbare digitale versie, waarbij je je eigen leestempo kan bepalen...
Ik ga Abdollah wel uitlezen. Ik heb het van mijn vrijwilligerswerk gekregen dus ik wil het wel lezen. Het is sowieso wel goed voor mijn handen om ze weinig te hoeven gebruiken en daar is lezen een hele goede oplossing voor.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Wegleggen en snel weer een goed fantasyboek pakken een optie?
Ik lees normaal gesproken 'diagonaal' en sla niet interessante delen vaak over. Waarschijnlijk behoor ik daardoor sowieso niet tot de doelgroep.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan bij een beetje luisterboekaanbieder ook.
Met het tempo waarmee het daar voorgelezen wordt, is dat een aardig verdienmodel...quote:Op maandag 20 januari 2025 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Na 15 uur luisteren is het betalen op spotify
Ik kijk soms hoelang een boek duurt soms of ik eraan wil beginnen. En luisterboeken zijn fijn tijdens wandelen wanneer een papieren boek lastig vast te houden is.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees normaal gesproken 'diagonaal' en sla niet interessante delen vaak over. Waarschijnlijk behoor ik daardoor sowieso niet tot de doelgroep.
[..]
Met het tempo waarmee het daar voorgelezen wordt, is dat een aardig verdienmodel...
Mijn therapeut heeft me dat grotendeels afgeleerd. Was echt heel moeilijk in het begin om langzamer te gaan luisteren, maar nu luister ik bijvoorbeeld Wind and Truth van Brandon Sanderson op 1.15, ik probeer niet meer hoger te gaan dan dat, bij voorkeur nog iets lager. Beter voor mijn brein. En het blijkt toch te wennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sommige boeken zijn tergend traag inderdaad. Ik zet vaak het sneller in mijn app.
Die las ik als e-boek via de bieb-app. Van genoten.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:42 schreef Blues het volgende:
Ik heb het weekend de nieuwe Adriaan van Dis () uitgelezen.
Sowieso lees ik veel, g nog meer.
Bij voorkeur eckte boeken en meeste via de bieb.
Soms kopen we zelf of krijgen/vragen ze.
Ook met podcasts erg fijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:12 schreef borisz het volgende:
Ik speel boeken sowieso op minimaal 1,25x af.
Ik ben dat boek nu aan het lezen, ben er denk ik nog wel een half jaar mee bezigquote:Op maandag 20 januari 2025 17:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn therapeut heeft me dat grotendeels afgeleerd. Was echt heel moeilijk in het begin om langzamer te gaan luisteren, maar nu luister ik bijvoorbeeld Wind and Truth van Brandon Sanderson op 1.15, ik probeer niet meer hoger te gaan dan dat, bij voorkeur nog iets lager. Beter voor mijn brein. En het blijkt toch te wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |