Dat vind ik ook heel vervelend, fietsen wanneer het glad is/kan worden. Daarom van de week ook maar met de bus naar de schouwburg (mist en minder zicht in het donker waren daar ook een goede reden voor)quote:Op maandag 20 januari 2025 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig was het hier niet glad, daar was ik wel een beetje bang voor. Ik heb geen hekel aan fietsen, maar wel aan fietsen met gladheid. Ben afgelopen jaren ondanks dat een paar keer onderuit gegaan; gelukkig nooit ernstig bezeerd.
Er staat een stuk van één persoon van ins groepje op, maar wij niet inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2025 21:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk stuk!
Ik zie jullie niet op de foto's
Kreeg je wel weer wat energie terug?quote:Op maandag 20 januari 2025 21:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik was blij dat het vanavond eindelijk weer eens niet mistig was. Ik ben naar het nieuwe calisthenicsparkje (krachttraining zonder gewichten, speeltuin voor volwassenen) gerend en heb er wat oefeningen gedaan. Er was een groepje tienerjongens bezig, was een beetje bang dat we elkaar in de weg zouden lopen maar ze waren erg beleefd![]()
Ik kan de laatste tijd telkens maar één pull up, en de rest van de pull ups doe ik met een elastiek. Maar ja, van 1 pull up naar 2 is ook een verdubbeling dus niet gek dat dat niet zomaar gaat
Was ook al mens voor mens aan het bekijkenquote:Op maandag 20 januari 2025 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er staat een stuk van één persoon van ins groepje op, maar wij niet inderdaad
Stukje voor beeldje vergrotenquote:Op maandag 20 januari 2025 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Was ook al mens voor mens aan het bekijken
Ja, en dan bril af en tablet dichterbijquote:
Sporten in het parkje bij het licht van de straatlantaarns was een fijne manier om m'n hoofd een beetje leeg te maken jaquote:Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Kreeg je wel weer wat energie terug?
Hard werken zo'n verhuizing.
Wat een festijn iddquote:Op maandag 20 januari 2025 22:39 schreef Blues het volgende:
Huisarts en laboranten feest vandaag![]()
g leverde vandaag bij ons in zkh urine (- kweek gaat naar ander zkh) in bij lab... formulier ontbrak.. nieuwe huisarts, kan gebeuren.
Assistente wist niet welk formulier ik bedoelde en stuurde weer dezelfde link om afspraak te maken voor inleveren.
Neenee moet kweekformulier zijn met wáár op gekweekt moet worre.
Oh! Eh! Ja! Wat!?![]()
Uiteindelijk begreep ze en huisarts maakte er eentje en mailde die naar g.
Helaas was inmiddels zijn plassie al weggekijlt door ons lab![]()
Want geen formulier, snap ik wel en bewaren levert potentiële fouten op.
Dus morgen 2e poging
Ik heb Tong geblokt, dus kan de link naar youtube niet zien *Ö*quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:34 schreef borisz het volgende:
Morning. EIndelijk zijn de beroemde beelden er.
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......
Vroegah was er een videoband die het land doorrreisde van user naar user. Die ging ooit kwijt. Maar nu is het gewoon op YT.
Foto?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef Lonaa het volgende:
De salontafel is af. Ik herhaal, de salontafel is af.
De Tilburg Ten Milesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog tips voor Tilburg aangaande kringloopjes of lunchplekjes? Of iets anders cools?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |