Ja, ook daarom mag hij meters gaan maken. Moet nog behoorlijk dichtgroeien.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor, kan zeker aardig voetballen maar heeft nog steeds het lichaam van een 13-jarige.
Ik zou hem eerder bij een Excelsior proberen te krijgen, al draaien die ook wel aardig dus geen idee of hij daar altijd in de basis komt.
Ten Hag is vrijquote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog liever Van Bommel dan slaapverwekkende Gio.
Op maandag geef ik altijd de volle 40-45%.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zijn jullie nog wakker geworden met het heilige vuur vanochtend kameraden?
Brrrrrquote:Op maandag 20 januari 2025 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog liever Louis van Gaal dan farmer Erik.
Van een beschaafde Deen naar een tokkiekamper.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:40 schreef Wotte het volgende:
Zonder gekheid. Je moet die Oosting gewoon halen.
Die moet het zooitje van Ten Hag en jaren wanbeleid opruimen. Priske kwam in een gespreid bedje van Oh Arne.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
Het kan erger: je zou Amorim aangesteld hebben als coach....
Momenteel denk ik wel de beste Nederlandse optie. Tactisch uitstekend.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een beschaafde Deen naar een tokkiekamper.
Dan vind ik die van GAE interessanter eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 10:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Momenteel denk ik wel de beste Nederlandse optie. Tactisch uitstekend.
Eens dat is wel wat meer een gok natuurlijk. Zit wel een aangename kop op.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan vind ik die van GAE interessanter eigenlijk
En ook kaal.
Ten Hag kreeg het beter aan het voetballen dan Amorim tot nu toe.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Die moet het zooitje van Ten Hag en jaren wanbeleid opruimen. Priske kwam in een gespreid bedje van Oh Arne.
Ik heb een pittige mening over mensen die een account hebben op voetbalzone.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ze nemen mij heel serieus op voetbalzone
Wel flauw om Klaas niet ook te noemen
Ik zag 'm inderdaad daar ook al helemaal zitten enters toe te voegen in de powerpoint presentatie.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ze nemen mij heel serieus op voetbalzone
Wel flauw om Klaas niet ook te noemen
Dit is misschien wel de beste scheidsrechter van dit moment.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Een Fransman in de Kuip als scheids een een prime Neuer op doel bij de tegenstander. Dit gaat een ongekende topshow worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |