Wat een wereld van verschil met en zonder Hwang en Timber.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:13 schreef De_Pel het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Bijlow; Beelen, Trauner, Hancko; Nieuwkoop, Stengs, Milambo, Bueno; Hadj Moussa, Giménez, Paixão.
Wat zouden de wissels zijn die sowieso op de planning staan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:13 schreef De_Pel het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Bijlow; Beelen, Trauner, Hancko; Nieuwkoop, Stengs, Milambo, Bueno; Hadj Moussa, Giménez, Paixão.
Vermoedelijke opstelling Bayern München:
Neuer; Laimer, Upamecano, Kim, Davies; Kimmich, Musiala, Goretzka; Olise, Kane, Sané
Appeltje eitje
Plausibel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat zouden de wissels zijn die sowieso op de planning staan?
Osman voor Nieuwkoop en Paixao naar RWB, Nadje voor Stengs en Smal voor Bueno?
Ik heb zelden meer tegen een wedstrijd op gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Plausibel.
En Gimenez --> Ueda in de 88e minuut.
Scrummie in VBL / [2024/25] UEFA Champions League #28 Hup PSVquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:36 schreef Vis1980 het volgende:
Nou, zal ik dan gewoon eens de naïeve positieveling zijn? Die Duitsers onderschatten ons compleet en gaan finaal de mist vanavond. Ik zeg 3-2.
Hoi Elon!quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Plausibel.
En Gimenez --> Ueda in de 88e minuut.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scrummie in VBL / [2024/25] UEFA Champions League #28 Hup PSV
Pusic, uh oke.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:45 schreef Qarrad het volgende:
'Feyenoord zet Priske op straat; gesprekken met opvolger in volle gang'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-met-opvolger-lopen
Uhhh
Uitzwaaitopic in de maakquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:45 schreef Qarrad het volgende:
'Feyenoord zet Priske op straat; gesprekken met opvolger in volle gang'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-met-opvolger-lopen
Uhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |