abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216366433
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Mooi voorbeeld uit de lokale krant hieromtrent:
[..]
Daar word je toch gewoon moe van. Dat zelfs genuanceerde feitelijke meningen in allerlei hoeken worden gedrukt.
Polarisatie is best op te lossen met goed dialoog en een redelijk gebalanceerde regering. Puur omdat we in de werkelijke omgang wel rekening met elkaar houden en ongeschreven regels lijken te kennen.

Maar hoe staat je communicatievoorbeeld tot X en Musk die straks het naratief gaan bepalen? Rekening houdend met Musk, die net als met andere dingen al laat zien dat hij bluft en niet woke zijnde spelregels begraaft voor eigen gewin.

Is de boodschap dan “doe als Musk?”
  maandag 20 januari 2025 @ 14:54:57 #52
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216366718
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Polarisatie is best op te lossen met goed dialoog en een redelijk gebalanceerde regering. Puur omdat we in de werkelijke omgang wel rekening met elkaar houden en ongeschreven regels lijken te kennen.

Maar hoe staat je communicatievoorbeeld tot X en Musk die straks het naratief gaan bepalen? Rekening houdend met Musk, die net als met andere dingen al laat zien dat hij bluft en niet woke zijnde spelregels begraaft voor eigen gewin.

Is de boodschap dan “doe als Musk?”
Nouja, niet. Maar ik hoop dat dit ook maar gewoon een fase is. Tot het volgende platform dat massaal geadopteerd wordt. En ik dan hoop ik dat die oprichters opgewassen zijn tegen een Musk-bod ;) .

En ja, ik hoop een berg. Maar de ervaring leert dat we van ellende naar ellende rollen. En elke keer komt het wel weer goed. Wat wel fijn zou zijn is als de grootste ellende een beetje buiten Nederland kan blijven. En dat is in mijn leven tot nu toe best aardig gelukt :P .
  maandag 20 januari 2025 @ 15:21:17 #53
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216366984
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kijk ook naar UK van een aantal personen die lange gevangenisstraffen hebben gekregen voor een foute mening op X.
Of in Nederland is Bluetiger studio genoemd in dat NCTV rapport als media dat anti overheidspropaganda bedrijft.
Ik bestel nu zoveel mogelijk bij de boekhandel direct, betaal contant ter plekke, want het zijn rare tijden. Geld overmaken naar Jensen vind ik ook riskant, dan liever maar contant geld in een enveloppe. En dan maar hopen dat het aankomt.

De Andere Krant koop ik los, betaal contant. Het meest veilige. Helaas is dit noodzaak geworden met een overijverige NCTV.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 15:24:50 #54
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216367013
Jensen geld geven _O- _O- _O- _O-

Toch nog gelachen op deze grijze dag. _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 januari 2025 @ 15:26:36 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216367037
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik bestel nu zoveel mogelijk bij de boekhandel direct, betaal contant ter plekke, want het zijn rare tijden. Geld overmaken naar Jensen vind ik ook riskant, dan liever maar contant geld in een enveloppe. En dan maar hopen dat het aankomt.

De Andere Krant koop ik los, betaal contant. Het meest veilige. Helaas is dit noodzaak geworden met een overijverige NCTV.
Moet je zelf weten.
Lijkt mij een hoop gedoe. Ik betaal vaak met ideal of pin. Net zo makkelijk.
Ik heb niks om voor te schamen. En jij ook niet zover ik het lees. Wat je koopt is niet illegaal verder.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 20 januari 2025 @ 15:28:07 #56
pi_216367051
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Moet je zelf weten.
Lijkt mij een hoop gedoe. Ik betaal vaak met ideal of pin. Net zo makkelijk.
Ik heb niks om voor te schamen. En jij ook niet zover ik het lees. Wat je koopt is niet illegaal verder.
Ik ben bang dat mijn bankrekening geannuleerd wordt omdat bijvoorbeeld titels van de Blauwe Tijger als controversieel kunnen worden gezien.
pi_216367059
Valt me wel op dat 95% mensen die hierover janken, links zijn :')
  maandag 20 januari 2025 @ 15:29:42 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216367068
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

Die dikke pad nog verder vetmesten lijkt me sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
Huilen dan.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:30:14 #59
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216367076
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Valt me wel op dat 95% mensen die hierover janken, links zijn :')
Bang dat hen hetzelfde overkomt als wat zij bij anderen hebben zitten uitvreten ofzo :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 20 januari 2025 @ 15:30:38 #60
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216367083
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die dikke pad nog verder vetmesten lijkt me sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
Krijgt het hoofd wel steeds ronder. Net zoals die Jan Roos.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216367104
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben bang dat mijn bankrekening geannuleerd wordt omdat bijvoorbeeld titels van de Blauwe Tijger als controversieel kunnen worden gezien.
Jij denkt echt dat de bank daar naar kijkt? Uberhaupt die info krijgt?

Ik heb trouwens laatst wel het meest controversiële boek ooit online gekocht en nergens last van.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 20 januari 2025 @ 15:32:45 #62
pi_216367111
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Bang dat hen hetzelfde overkomt als wat zij bij anderen hebben zitten uitvreten ofzo :')
Iets met een waard en zijn gasten, zeg maar.
  maandag 20 januari 2025 @ 15:33:10 #63
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216367115
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij denkt echt dat de bank daar naar kijkt? Uberhaupt die info krijgt?

Ik heb trouwens laatst wel het meest controversiële boek ooit online gekocht en nergens last van.
Welk boek is dat bij jou dan? Nu word ik nieuwsgierig :9~
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216367141
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welk boek is dat bij jou dan? Nu word ik nieuwsgierig :9~
De jaren 80 Nederlandse druk van Mein Kampf, grotendeels teruggehaald door de overheid omdat de druk illegaal was, maar er zijn nog zo'n 1000-2000 exemplaren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 20 januari 2025 @ 15:51:40 #65
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216367287
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Zolang we in Nederland relatief gematigd blijven stemmen zou ik mij niet zo druk maken als ik jou was. Het zit wederom in de uitwassen. Aan beide zijden. Mensen die extreem bang zijn voor dingen die er niet zijn, of een relatieve druppel op de gloeiende plaat (buitenlanders, chips in vaccinaties, joden, terrorisme enz.).
Scherp blijven is 1. Bang worden en vanuit die angsten gekke sprongen maken een ander.

Overigens herken ik dat er in de loop der jaren idiote dingen zijn gebeurd die ik ook niet voor waar had aangenomen zoals de toeslagenaffaire. Maar heb ik nog wél vertrouwen in ons systeem. Als in, ik zie wereldwijd én de geschiedenis geen betere. Vanuit vrijheid perspectief.
pi_216367488
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

Jensen eet het altijd op.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:19:16 #67
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216367499
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jensen eet het altijd op.
Volgens mij ligt het aan wat anders...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216367515
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens mij ligt het aan wat anders...
[ afbeelding ]

Robert Kjærby Jensen (Voorburg, 12 april 1973) is een Nederlandse radio-dj, televisiepresentator en complottheoreticus.[2]

Jensen is een zoon van Walther Kjærby, de viceconsul van de Deense ambassade.

en

Hij is een broer van radio-dj Frank Dane, die de naam Dane als pseudoniem gebruikt zodat het verband met zijn broer Robert minder snel wordt gelegd.

Ik weet niet wat zijn pa dacht, maar z'n broer vindt Robert Kjaerby een debiel.
  maandag 20 januari 2025 @ 16:31:16 #69
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_216367637
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Toch hebben we je hier gevonden.

Gr gr.
Pieter-Jaap
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 16:32:06 #70
236264 crew  capricia
pi_216367648
quote:

[..]

Oei, en je post dit alles op FOK!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')