Polarisatie is best op te lossen met goed dialoog en een redelijk gebalanceerde regering. Puur omdat we in de werkelijke omgang wel rekening met elkaar houden en ongeschreven regels lijken te kennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:16 schreef bleiblei het volgende:
Mooi voorbeeld uit de lokale krant hieromtrent:
[..]
Daar word je toch gewoon moe van. Dat zelfs genuanceerde feitelijke meningen in allerlei hoeken worden gedrukt.
Nouja, niet. Maar ik hoop dat dit ook maar gewoon een fase is. Tot het volgende platform dat massaal geadopteerd wordt. En ik dan hoop ik dat die oprichters opgewassen zijn tegen een Musk-bodquote:Op maandag 20 januari 2025 14:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Polarisatie is best op te lossen met goed dialoog en een redelijk gebalanceerde regering. Puur omdat we in de werkelijke omgang wel rekening met elkaar houden en ongeschreven regels lijken te kennen.
Maar hoe staat je communicatievoorbeeld tot X en Musk die straks het naratief gaan bepalen? Rekening houdend met Musk, die net als met andere dingen al laat zien dat hij bluft en niet woke zijnde spelregels begraaft voor eigen gewin.
Is de boodschap dan “doe als Musk?”
Ik bestel nu zoveel mogelijk bij de boekhandel direct, betaal contant ter plekke, want het zijn rare tijden. Geld overmaken naar Jensen vind ik ook riskant, dan liever maar contant geld in een enveloppe. En dan maar hopen dat het aankomt.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk ook naar UK van een aantal personen die lange gevangenisstraffen hebben gekregen voor een foute mening op X.
Of in Nederland is Bluetiger studio genoemd in dat NCTV rapport als media dat anti overheidspropaganda bedrijft.
Moet je zelf weten.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik bestel nu zoveel mogelijk bij de boekhandel direct, betaal contant ter plekke, want het zijn rare tijden. Geld overmaken naar Jensen vind ik ook riskant, dan liever maar contant geld in een enveloppe. En dan maar hopen dat het aankomt.
De Andere Krant koop ik los, betaal contant. Het meest veilige. Helaas is dit noodzaak geworden met een overijverige NCTV.
Ik ben bang dat mijn bankrekening geannuleerd wordt omdat bijvoorbeeld titels van de Blauwe Tijger als controversieel kunnen worden gezien.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je zelf weten.
Lijkt mij een hoop gedoe. Ik betaal vaak met ideal of pin. Net zo makkelijk.
Ik heb niks om voor te schamen. En jij ook niet zover ik het lees. Wat je koopt is niet illegaal verder.
Die dikke pad nog verder vetmesten lijkt me sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Jensen geld geven![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog gelachen op deze grijze dag.![]()
Bang dat hen hetzelfde overkomt als wat zij bij anderen hebben zitten uitvreten ofzoquote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Valt me wel op dat 95% mensen die hierover janken, links zijn
Krijgt het hoofd wel steeds ronder. Net zoals die Jan Roos.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die dikke pad nog verder vetmesten lijkt me sowieso een misdaad tegen de menselijkheid.
Jij denkt echt dat de bank daar naar kijkt? Uberhaupt die info krijgt?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bankrekening geannuleerd wordt omdat bijvoorbeeld titels van de Blauwe Tijger als controversieel kunnen worden gezien.
Iets met een waard en zijn gasten, zeg maar.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bang dat hen hetzelfde overkomt als wat zij bij anderen hebben zitten uitvreten ofzo
Welk boek is dat bij jou dan? Nu word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 20 januari 2025 15:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de bank daar naar kijkt? Uberhaupt die info krijgt?
Ik heb trouwens laatst wel het meest controversiële boek ooit online gekocht en nergens last van.
De jaren 80 Nederlandse druk van Mein Kampf, grotendeels teruggehaald door de overheid omdat de druk illegaal was, maar er zijn nog zo'n 1000-2000 exemplaren.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welk boek is dat bij jou dan? Nu word ik nieuwsgierig
Zolang we in Nederland relatief gematigd blijven stemmen zou ik mij niet zo druk maken als ik jou was. Het zit wederom in de uitwassen. Aan beide zijden. Mensen die extreem bang zijn voor dingen die er niet zijn, of een relatieve druppel op de gloeiende plaat (buitenlanders, chips in vaccinaties, joden, terrorisme enz.).quote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn bankrekening geannuleerd wordt omdat bijvoorbeeld titels van de Blauwe Tijger als controversieel kunnen worden gezien.
Jensen eet het altijd op.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Jensen geld geven![]()
![]()
![]()
![]()
Toch nog gelachen op deze grijze dag.![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan wat anders...
[ afbeelding ]
Toch hebben we je hier gevonden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik bestel nu zoveel mogelijk bij de boekhandel direct, betaal contant ter plekke, want het zijn rare tijden. Geld overmaken naar Jensen vind ik ook riskant, dan liever maar contant geld in een enveloppe. En dan maar hopen dat het aankomt.
De Andere Krant koop ik los, betaal contant. Het meest veilige. Helaas is dit noodzaak geworden met een overijverige NCTV.
Oei, en je post dit alles op FOK!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |