Morguh Vinoquote:
Morguh Kodiakquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Vino![]()
Ik was er om 01.45 al weer uit
[..]
Morguh Kodiak
Ja veel te vroegquote:
O er is best het een en ander gebeurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, hè hè, de familie is weer de deur uit. Pfff... Zowat de hele dag niks gezien![]()
(Nee hoor, niet erg, het was best gezellig![]()
) Ik zal weer eens een blikje gaan werpen in het BB-hok
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hierquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Eindelijk beetje actie in de tent
Moet ik op restauarant![]()
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand even niet gkeken dochter was hier
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane heeft een aantal uitspraken gedaan die niet zo lekker vallen bij o.a. Jolien en Milena.
Nadat de dames zelf gevraagd hadden hoe ze er buiten voor staan en er naar de relatie van Jeffrey en Jolien gekeken wordt. Het antwoordt van Jane daarop. Heel Nederland voelt het in hun kringspier als ze jullie samen zien.
Mensen hebben grote tv's en alles is op beeld te zien. Daarnaast heeft ze iets in de trant gezegd dat Milena Mattheus probeert te versieren.
uhm het komt nogal binnen daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]o jee ze houden dus niet van eerlijkheid.
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
uhm het komt nogal binnen daar
maar ik moet er vandoor
Gmogguh Dott!quote:Op zondag 26 januari 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, ik heb veel gemist zo te lezen.
Morguh Birdiequote:Op zondag 26 januari 2025 06:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dott!![]()
Er is weer wat leven in de brouwerij.
Ik heb ook wel veel gemist gister.quote:Op zondag 26 januari 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Birdie
Ja ik zit het allemaal terug te lezen. Zoveel topics gisteren
Heb er zelf weinig van gezien helaas.
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpjequote:Op zondag 26 januari 2025 06:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel gemist gister.
Wel gezien dat Jane aan Jolien vertelde dat ze veel op tv is zoenend met Jeffrey![]()
Viel niet zo goed
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gezien, op een filmpje
Maar verder alle commotie daarom niet
En ik snap het ook niet gaat nergens over.
Wat een werk voor BB al dat gebel achter iedereen aanquote:Op zondag 26 januari 2025 06:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]BB gaat nergens over
![]()
Precies.. je weet waar je instapt.. ze vertelden allebei zowat iedere week gebeld te zijn geworden door de productie of ze nog singel waren.. andere jaren werden stelletjes ook uitgemolken en dan gister huilie huilie want.. hun filmkussen zijn steeds op tv![]()
quote:Op zondag 26 januari 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
IK las trouwens ergens dat de vriendin van Matt alles foto's van haar en hem verwijderd had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |