Bijna weekend dus vandaag klagen magquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:41 schreef Frummelie het volgende:
Het ziet er allemaal zo goedkoop uit... ik vind het huis ook vreselijk om te zien... die kleuren.. bléh
Ik zit echt op m'n zeikstoel vandaag hi..
Ooh gelukkig...🙏quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bijna weekend dus vandaag klagen mag
Ze had geloof ik voor elke live een andere outfit bij zichquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik lees in de SV dat Milana al klaar is voor de live![]()
ZOu ze wel door hebben dat ze dan amper in beeld komen
Spammertquote:
Ja. Ze is goed voorbereidquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze had geloof ik voor elke live een andere outfit bij zich![]()
Ja ik vind het maar spannendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag in de pol dat het een nek aan nek race is.
Nog even geduld.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat Matt Sleeps overal zit.. Bij De Bondgenoten deden ze dan aan het begin van elke cyclus zo'n overdreven toneelstukje over dat ding. Later werd het Matt SlidesDat zullen ze Matt vast leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:41 schreef PunkieePie het volgende:
Is er ooit iets gezegd over de geheime missie van Axel?
Hij moest toen toch "Nele en Remi" in de Panic Room krijgen?
Zeker wel!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zullen ze Matt vast leuk vinden
Hey daar ben je weer.quote:
Hey Vinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |