ik heb afstandsbediening. mits binnen bereik en is niet altijd zo.quote:
ik ook altijd gehad dus snap je dingquote:
klopt die auto was top die ik toen had. en echt tot het einde gerepareerd. maarja te duur een had toen geen rijbewijs ook ff enzo. dus naja daaromquote:Op maandag 20 januari 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
Deze doet het nog soort van, wil wel een andere en had er ook wel voor gespaard maar toen kwam er een kindje aan en gaat een andere auto ff niet op
vandaag nog vrij gelukkigquote:Op maandag 20 januari 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
weer helemaal op en top voor een nieuwe werkweek?
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
weer helemaal op en top voor een nieuwe werkweek?
quote:Op maandag 20 januari 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wist dat ik er een quote in had moeten gooien..
[..]
[..]
Voor je 3e been?quote:Op maandag 20 januari 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik bedenk me net dat ik over een maand mijn prothese heb
Ja! Die staat as een paal boven waterquote:
ik heb ook wat staalplaten in mijn arm en schouder enzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ik bedenk me net dat ik over een maand mijn prothese heb
Ow hehe, ja dat kan ookquote:Op maandag 20 januari 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja! Die staat as een paal boven water
gebitsprothese
quote:
Ja ff doorbijten dan... Strak schema, maar soms moet je ff je tanden erin zetten en dan lukt het welquote:Op maandag 20 januari 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Donderdag happen en dan 4 vervolgafsprake in een maand tijd, op de verjaardag van mijn vrouw moet het rond zijn.. wilde gebit voor de kleine er is in orde hebben
vooralsnog sta ik nog niet met mijn bek vol tandenquote:Op maandag 20 januari 2025 06:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ff doorbijten dan... Strak schema, maar soms moet je ff je tanden erin zetten en dan lukt het wel
quote:Op maandag 20 januari 2025 06:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ff doorbijten dan... Strak schema, maar soms moet je ff je tanden erin zetten en dan lukt het wel
Nee, doe ik als de vorst is weggetrokken, dit keer de was/logeerkamer doenquote:
Ook een leuke klusquote:Op maandag 20 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, doe ik als de vorst is weggetrokken, dit keer de was/logeerkamer doen
ik haat het eigenlijk alle huishoudelijke klussen.quote:
Ja, is nog een halve bouwplaats vanwege kinderkamer.. veel kan/moet we of opgeruimd worden maar kom er niet aan toe met alle afspraken, aanvallen en rustmomenten die ik daardoor nodig hebquote:
Ook geen zin in, maar wil er ook niet voor betalenquote:Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik haat het eigenlijk alle huishoudelijke klussen.
heb er echt gewoon geld voor over ook
ik zou zeggen, huur een schoonmaakster in en betaal in natura. Heb je twee vliegen in een klap, die Oekraïners willen welquote:Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik haat het eigenlijk alle huishoudelijke klussen.
heb er echt gewoon geld voor over ook
Hopelijk vandaag dan welquote:Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is nog een halve bouwplaats vanwege kinderkamer.. veel kan/moet we of opgeruimd worden maar kom er niet aan toe met alle afspraken, aanvallen en rustmomenten die ik daardoor nodig heb
Ja heb het op de planning, moet ook wel gebeuren anders gaat moeders de vrouw met hormonen gooienquote:
afweging is dat. haha kan het allemaal zelf ook wel. maarja denk ik werk ff paar uur over. en dan kan ik dat ervan betalen. en doe ik liever als het zelf doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 06:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook geen zin in, maar wil er ook niet voor betalen
Dat wil je nietquote:Op maandag 20 januari 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja heb het op de planning, moet ook wel gebeuren anders gaat moeders de vrouw met hormonen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |