SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ohw, lolquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar in Ameristan komt het weer terug
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het toch niet weg geweest?
Traantje gelaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er was eens een Ama de Pama
die zat zonder kaas wat een drama
maar toen dacht ze hé,
het valt best wel mee
en propte zich vol met shoarmaaaaaaaaa
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaa
Wat gezelligquote:Op zondag 19 januari 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.
Geen ideequote:
Mis je ook niets aan.quote:
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.quote:
Kunstig.quote:
Er is genoeg hersenloos vermaak op tv.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.
Pirma hersenloos vermaak als er niks op tv is
Trump is back, genocide vandaag opgelost en TikTok geredquote:Op zondag 19 januari 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.
Sow.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het meteen uitprinten en hier ophangen.
Ik zit al op FOK!quote:Op zondag 19 januari 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.
Pirma hersenloos vermaak als er niks op tv is
ik kom checkenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het meteen uitprinten en hier ophangen.
dat mag jij vindenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is genoeg hersenloos vermaak op tv.
Wat is er dan voor verstandigs op tv?quote:
...weer?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama draait snel weer de deuren op slot.
Only in...quote:Op zondag 19 januari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Van die Amerikanen die helemaal getraumatiseerd zijn na een dagje Instagram reels
Ja soms moet ik ze van het slot halen en naar buiten toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er dan voor verstandigs op tv?
[..]
...weer?
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama draait snel weer de deuren op slot.
Brrrr.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja soms moet ik ze van het slot halen en naar buiten toe.
Tel er nog 24 uur bij op een ook de oorlog in Oekraïne heeft een oplossing in het vooruitzicht.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is back, genocide vandaag opgelost en TikTok gered
Klopt welquote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke verkoopster: Er zat een gat in het halfje bruin. Dat zag ik even mooi dus ik benoemde dat. Reactie van die verkoopster, "met een plak kaas erop zie je er niets meer van" Belachelijk.
quote:
De enigen die een beetje het bokje zijn dat zijn zijn de Europeanen, die kunnen keihard aan het werk zelf maar dat is ook wel gezond na 80 jaar aan de mem van de VS te hebben gehangen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tel er nog 24 uur bij op een ook de oorlog in Oekraïne heeft een oplossing in het vooruitzicht.
VS zal wel controle willen houden. Dat laten ze niet zomaar los.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enigen die een beetje het bokje zijn dat zijn zijn de Europeanen, die kunnen keihard aan het werk zelf maar dat is ook wel gezond na 80 jaar aan de mem van de VS te hebben gehangen.
Dit is een oplosbaar probleem.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit naar een meet met meerdere mensen geweest
Chocola?quote:
quote:
Biden heeft een belangrijk deel van het Amerikaanse leger afgelopen november nog naar Polen laten verschepen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS zal wel controle willen houden. Dat laten ze niet zomaar los.
Straks koppijn van de E621.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
De sajoer boontjes waren echt lekker gelukt
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik net een reep van gegeten
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke verkoopster: Er zat een gat in het halfje bruin. Dat zag ik even mooi dus ik benoemde dat. Reactie van die verkoopster, "met een plak kaas erop zie je er niets meer van" Belachelijk.
Dat klinkt heel gekquote:Op zondag 19 januari 2025 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik er redelijk wat vanaf gevinkt
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit naar een meet met meerdere mensen geweest
Zit er niet inquote:
quote:E202, E211, E412, E415
Ik ben tester, ik constateer ze en laat anderen het oplossenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel meer vertrouwen in de oplosbaarheid van andermans problemen, dus ja.
Puurquote:
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenMeer hoeft ook niet.
watquote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Steekt hier net iemand zijn capuchon in de fik![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Er liep hier iemand met een fles melk op zn hoofd![]()
Capuch-on-fire?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Lekkerquote:
Ohai.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaan
Pure met hele hazelnotenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekkervind melk met hazelnoot ook altijd lekker.
Of de white crisp van de Aldi in de roze verpakking
Geheime kwiwi-meetquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenMeer hoeft ook niet.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaan
Sowquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Op wat voor vreemde plaatsen zijn jullie?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Er liep hier iemand met een fles melk op zn hoofd![]()
Wou zeggen Amerika, maar...quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op wat voor vreemde plaatsen zijn jullie?
Wanneer definieert iets als een meet?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nog 2 meets op de planning staan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nog 2 meets op de planning staan.
quote:
Waar andere mensen ook komen, sowieso altijd een aparte ervaringquote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ieuw, dat doe je toch nietquote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar andere mensen ook komen, sowieso altijd een aparte ervaring
Iemand van achter een krant met 2 gaten erin geknipt bekijken telt nietquote:Op zondag 19 januari 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer definieert iets als een meet?
Dit is wel een geniaal tweeluikquote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
En 'op de planning'?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer definieert iets als een meet?
Echt hequote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wow!quote:
crackadelicquote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En 'op de planning'?
Als je dit heel ruim neemt heb ik er ook nog een paar op de planning
Gezellie mozarellie. Met CE?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Over drie weekjes een meet en ik meen in april een meet, wel met meer mensen
Dan was het geen minieme meetquote:
Wanneer komt die F1 meet er nouquote:Op zondag 19 januari 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er wordt hier wat af gemeet.
iets teveul calorieenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in de een foto van de surinaamse hapjes? Die ananascake was nieuw, ik heb volgens mij nog nooit zulke lekkere cake op
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in de een foto van de surinaamse hapjes? Die ananascake was nieuw, ik heb volgens mij nog nooit zulke lekkere cake op
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
En er was saoto soep. Die had ik eerder wel eens op maar deze was gemaakt door een surinamer en was echt veel lekkerder dan die ik eerder op had![]()
![]()
![]()
![]()
Zij koken opzich wel met redelijk veel vet, en olie. En vet. En nog meerrrrrr en nog meeeeerquote:
Oeh.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:
Omnomnomnom SC.quote:
Omdat dom.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo weet je niet hoeveel uur er in een etmaal zit.
(the Jump op rtl4).
bedoel je de evenaar????quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
(the Jump op rtl4).
legoboeiquote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er vrolijk uit.
[ link | afbeelding ]
Hey, dit herken ik! Heb je het boeket gehaald of losse bloempies?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er vrolijk uit.
[ link | afbeelding ]
Het is Surinaams etenquote:
nou vooruit, vandaag drink ik wel TWEE glazen chocomelquote:
Jij durft.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou vooruit, vandaag drink ik wel TWEE glazen chocomel
Voor elk genie loopt er ook een persoon met het IQ van een amoebe rond.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
(the Jump op rtl4).
10quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
(the Jump op rtl4).
Er moet balans zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor elk genie loopt er ook een persoon met het IQ van een amoebe rond.
Recce gokte 38?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net de tegenhanger van @:Recce gevonden.
Balance restored
Minstensquote:
Graden kan je uitdrukken in fracties van 60 genaamd minuten. 60 minuten is een graad is een uur. De evenaar gaat de hele aarde rond en bestaat dus uit 360 graden dus 360 uur, stop de tijd.quote:
Binair.quote:
fuck youquote:Op zondag 19 januari 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Graden kan je uitdrukken in fracties van 60 genaamd minuten. 60 minuten is een graad is een uur. De evenaar gaat de hele aarde rond en bestaat dus uit 360 graden dus 360 uur, stop de tijd.
Als dat nou de vraag eens was geweest hè, had je vast de hoofdprijs gewonnenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Graden kan je uitdrukken in fracties van 60 genaamd minuten. 60 minuten is een graad is een uur. De evenaar gaat de hele aarde rond en bestaat dus uit 360 graden dus 360 uur, stop de tijd.
Ik hoor het al, het is goed dat ik de tv niet aan heb staan.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, een schrikkeljaar heeft een dag minder dan een normaal jaar.
surinaamse ananascakequote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
Wat voor taart zal ik gaan bakken voor woensdag?
Ik weet niet wat er woensdag is, maar een cheesecake?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie deze ook al voorbij zien komen op insta?
'zitten 99% mensen met blond haar in een kamer, hoeveel mensen moet je weghalen om 98% mensen met blonde haren in die kamer te hebben'
Mijn verjaardagquote:Op zondag 19 januari 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er woensdag is, maar een cheesecake?
Nee, maar ik krijg alleen Engelse les en kattenfilmpjes op insta.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
'zitten 99% mensen met blond haar in een kamer, hoeveel mensen moet je weghalen om 98% mensen met blonde haren in die kamer te hebben'
Ik ben best oké in het oplossen van problemen voor mensen.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als dat nou de vraag eens was geweest hè, had je vast de hoofdprijs gewonnen
🧐quote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat is ook een gavequote:Op zondag 19 januari 2025 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben best oké in het oplossen van problemen voor mensen.
Spijtig genoeg ben ik nóg beter in het oplossen van non-problemen waar mensen niet op zitten te wachten.
ohja lol er mist een stukjequote:Op zondag 19 januari 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, heb geen insta
En kun je dat überhaupt bepalen met alleen percentages?
engelse les?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg alleen Engelse les en kattenfilmpjes op insta.
quote:
Nee, zonder insta beetje lastig om dingen voorbij te zien komen daarquote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Er mist hier informatiequote:Op zondag 19 januari 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja lol er mist een stukjedan was het denk ik 'er zitten 99 mensen met blond haar in één kamer (99%), hoeveel mensen moet je weghalen voor 98%'
Worteltjestaart of monchouquote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
Ja, van die grappige filmpjes over hoe Engels totaal niet logisch is.quote:
Worteltaartquote:
Ligt eraan of je per ongeluk degene met rood haar niet weghaaltquote:Op zondag 19 januari 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja lol er mist een stukjedan was het denk ik 'er zitten 99 mensen met blond haar in één kamer (99%), hoeveel mensen moet je weghalen voor 98%'
Monchoutaart!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonder insta beetje lastig om dingen voorbij te zien komen daar.
met blond haar weghalenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er mist hier informatie
Volgens mij is het echte raadsel: Heeft de maker een basisschooldiploma, ja of nee?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er mist hier informatie
Het is zondagavond, niet te moeilijk doenquote:
jaaaaquote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben melig of zo. Ik ga maar eens werk maken van de gember.
Je wordt er soms heel moe van ja, van vragen stellen.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Is maar goed dat vragen stellen geen onderdeel is van mijn werk
Het staat op Instagram, wat denk je zelf?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het echte raadsel: Heeft de maker een basisschooldiploma, ja of nee?
Heb geen instagram, is dat van het niveau feesboek en tiktok?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het staat op Instagram, wat denk je zelf?
ALLESquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Cheesecake
Worteltaart
Pecanpie
Ananastaart
Kruidige appelcake
Ik ben er nog niet uit
Nog weken taart etenquote:
Ja.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geen instagram, is dat van het niveau feesboek en tiktok?
Allemaal morbid obesequote:
Kan ik nog weken hier melden dat ik taart hebquote:
Sterker nog, instagram heeft hetzelfde moederbedrijf als Facebook.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geen instagram, is dat van het niveau feesboek en tiktok?
Allemaal Meta.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog, instagram heeft hetzelfde moederbedrijf als Facebook.
nonequote:Op zondag 19 januari 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
In a room of 100 people, 99% are left handed. How many left-handed people have to leave the room to bring that percentage down to 98 percent?
Tip: nieuwe taart bakkenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij hebben de aardbeienkwarktaart vanavond op gemaakt.
Klacht: de taart is op.
iets makkelijks achter de hand is altijd goedquote:Op zondag 19 januari 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
Dinsdag maar even kijken hoeveel energie ik heb
De kruidige appelcake is het makkelijkst en altijd lekker.
Het is inderdaad dat boeket. Heb ik van Solo gekregen met kerst.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey, dit herken ik! Heb je het boeket gehaald of losse bloempies?
Of is het iets anders dan deze bloemen https://www.lego.com/nl-n(...)RIORITY&gad_source=1
Een stuk gember raspen, persen, het sap met water, suiker, en scoby in een pot doen. Afdekken en wachten.quote:
de poloquote:Op zondag 19 januari 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is inderdaad dat boeket. Heb ik van Solo gekregen met kerst.
Ama's huissleutel!quote:
Ja, hangt er nog.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi, even checken of de print er al hangt
quote:
Ga je daar Drenthenieren?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel lekker, zo'n extra stulpje in Drenthe
Wat een woord.quote:
eerst de Ama's eruit bonjouren en daarna een vakantiehuisje van makenquote:
Allemaalquote:Op zondag 19 januari 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
Hmm
Cheesecake
Worteltaart
Pecanpie
Ananastaart
Kruidige appelcake
Ik ben er nog niet uit
Is er dan meer dan 1 Ama?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerst de Ama's eruit bonjouren en daarna een vakantiehuisje van maken
Ik zie het probleem niet?quote:
De huisarts straks welquote:
Ho hoquote:Op zondag 19 januari 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerst de Ama's eruit bonjouren en daarna een vakantiehuisje van maken
een dag gratis fokken!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is inderdaad dat boeket. Heb ik van Solo gekregen met kerst.
Makkelijkquote:Op zondag 19 januari 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een stuk gember raspen, persen, het sap met water, suiker, en scoby in een pot doen. Afdekken en wachten.
Dit is het standaard recept dat oo de site stond van de cultuur. Als dit werkt ga ik wel verder prutsen met het recept.
Drenthe + rentenierenquote:
Beetje zoals Flevolanderijen.quote:
Is dat een neef van Danny?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
vreemd, ik maak elke week 78,95 euro over naar N'bongo Mwakimi-Dwaro, prins van Opper-Nigeria.
Je moet dan ook N'bango Mwakwiwi-Dwuro hebben.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
vreemd, ik maak elke week 78,95 euro over naar N'bongo Mwakimi-Dwaro, prins van Opper-Nigeria.
Een "stuk van 4cm"quote:Op zondag 19 januari 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een dag gratis fokken!![]()
[..]leuk
[..]
Makkelijkveel gember eigenlijk?
Oftewel De Kinderarm van de Nigerdelta.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:
Bij de schoonfam eten. Leunt iemand te lang naar achter over de vensterbank, zien we ineens vlammen, stond daar een kaarsquote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oepsquote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Bij de schoonfam eten. Leunt iemand te lang naar achter over de vensterbank, zien we ineens vlammen, stond daar een kaars![]()
![]()
Twee gaten in die capu gebrand, hele eetkamer stonk naar verbrand haar![]()
Abrikozen-aardappel-snijbonentaartquote:Op zondag 19 januari 2025 20:30 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Abrikozen-aardappel-snijbonentaart
Vlinderrel.quote:
En die 'iemand' was niet toevallig jij?quote:Op zondag 19 januari 2025 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Bij de schoonfam eten. Leunt iemand te lang naar achter over de vensterbank, zien we ineens vlammen, stond daar een kaars![]()
![]()
Twee gaten in die capu gebrand, hele eetkamer stonk naar verbrand haar![]()
Denk dat ze smaakvolle suggesties bedoeldequote:
Dan moet ze het niet aan ons vragenquote:Op zondag 19 januari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze smaakvolle suggesties bedoelde
Ik hoor net dat werken een zegen is en dat je niet moet zeuren.quote:
Ik draag 1. Nooit een capuchontrui. 2. Was vanavond zo nuchter als een struisvogelei. 3. Zat aan de andere kant van de tafel. 4. Dan hadden jullie niu wel traumatische huiltopics gezien over hoe mijn haar onoverkomelijk beschadigd was.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die 'iemand' was niet toevallig jij?
Dat stond er niet bijquote:Op zondag 19 januari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze smaakvolle suggesties bedoelde
US?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat werken een zegen is en dat je niet moet zeuren.
Maar het kwam van iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Punt 4 is wel aannemelijk jaquote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik draag 1. Nooit een capuchontrui. 2. Was vanavond zo nuchter als een struisvogelei. 3. Zat aan de andere kant van de tafel. 4. Dan hadden jullie niu wel traumatische huiltopics gezien over hoe mijn haar onoverkomelijk beschadigd was.
Jaquote:
Nee mij ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar jouw suggestie lijkt mij niet lekker
Nou dat zijn nog punten die eventueel wel mogelijk zouden kunnen zijn maar die je hier niet durft uit te sprekenquote:
Kun je dat eten?quote:
Patattensnaaiers kunnen dat wel toch?quote:
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op zondag 19 januari 2025 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Om vijf uur stipt begonnen met terugkijken van de PTA TT NYR footage. Nog steeds niet alles gezien.
Net als rode koolquote:Op zondag 19 januari 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die de waarheid durft te zeggen
Maar dan kunnen we die namen toch inmiddels wel eens een keertje gaan veranderen?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als rode kool
Maar dat is volgens mij omdat er toen minder kleurnamen waren
Net als dat mensen met rood haar eigenlijk oranje hebben
Maar toen bestond de term oranje nog niet
Dat was gewoon rood of geelrood.
Maar maarquote:Op zondag 19 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we die namen toch inmiddels wel eens een keertje gaan veranderen?
Maar oranje kennen we toch ook al vrij lang als benaming voor de kleur van een sinaasappel?quote:
En de wortel.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar oranje kennen we toch ook al vrij lang als benaming voor de kleur van een sinaasappel?
Willy wortel is dus eigenlijk Willy van Oranjequote:
Jaquote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar oranje kennen we toch ook al vrij lang als benaming voor de kleur van een sinaasappel?
Dit maakt ruimte voor sinaasappelkop of mandarijnenharses.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben wij als Nederlanders gewoon in die kleur gekweekt, van origine zijn die ook paars en geelquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
En de term oranje voor de kleur is afgeleid van sinaasappel
Naranja -> oranje
Zoiets
Ongeveer
Komt bij jou uit de buurtquote:Als de Oranjes het hebben over een vrucht die ze associëren met het huis Van Oranje zijn dat sinaasappelen, geen wortels, vertelt Kruyf. „Als je schilderijen ziet van de oude Oranjes dan zie je dat ze altijd geassocieerd worden met sinaasappelbomen, niet met wortelen. De mythe is een marketingstunt om meer wortelen te verkopen.”
De primaire bron van deze mythe is volgens Kruyff waarschijnlijk ergens in de omgeving van Hoorn en Alkmaar te vinden. Ze denkt dat Hoornse wortelen voor het eerst verkocht werden in Nederland. De oranje wortel wordt voor het eerst verbouwd in Nederland in de 18de eeuw, in Utrecht. Dat is dus lang na de 80-jarige oorlog.
https://www.ad.nl/koken-e(...)telen-eten~abf65877/
Een wortel is ook niet echt een stoer familiewapen.quote:
Ja dat wist ik welquote:
Wel lekkerquote:Op zondag 19 januari 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wortel is ook niet echt een stoer familiewapen.
Zoals een leeuw, draak of zeeserpent met drietand.
Ohja nu weet ik meteen waar die afkortingen voor staanquote:
Die leeuw op ons wapen slaat eigenlijk ook nergens op, dat is niet eens een inheems beestquote:Op zondag 19 januari 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wortel is ook niet echt een stoer familiewapen.
Zoals een leeuw, draak of zeeserpent met drietand.
Heb ze net nog opquote:
Misschien kun je ook wel worteltjes met een sinaasappel glazing uit de oven maken?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind sinaasappels veel lekkerder
Altijd weer die buitenlandersquote:Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die leeuw op ons wapen slaat eigenlijk ook nergens op, dat is niet eens een inheems beest
Draken opzich ook nietquote:Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die leeuw op ons wapen slaat eigenlijk ook nergens op, dat is niet eens een inheems beest
De Leeuw past eigenlijk beter bij Tanzania, dan zou Nederland eigenlijk voor het everzwijn moeten gaan, of het edelhert.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitstekende keuze, de grutto zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:34 schreef essnhills het volgende:
Bevers is een betere keuze
Watermanagement zit in ons bloed
Die staan er toch ook niet op?quote:
Otters zijn schattigerquote:Op zondag 19 januari 2025 22:34 schreef essnhills het volgende:
Bevers is een betere keuze
Watermanagement zit in ons bloed
Nee, maar wel op andere wapens, waar draken ook geen inheemse diersoort zijnquote:
Maar die bouwen geen dammenquote:
Draken bestaan sowieso al nietquote:Op zondag 19 januari 2025 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar wel op andere wapens, waar draken ook geen inheemse diersoort zijn
Maar zijn wel goed met waterquote:
Ja dat was een beetje mijn puntquote:
Schuilnaamquote:Op zondag 19 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Willy wortel is dus eigenlijk Willy van Oranje![]()
![]()
Otters houden elkaars handjes vast als ze slapen zodat ze niet van elkaar wegdrijvenquote:
Maar leeuwen bestaan wel echtquote:
En tovenaars en heksen zeker ook niet.quote:
De sabeltandleeuwquote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar leeuwen bestaan wel echtAlleen niet in Nederland
Of misschien hebben ze wel bestaan, maar dat is dan voor de laatste ijstijd geweest
Zeker welquote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tovenaars en heksen zeker ook niet.
Ja is toch veel schattiger dan bevers dan alleen maar hele dagen op een houtje zitten te bijtenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Otters houden elkaars handjes vast als ze slapen zodat ze niet van elkaar wegdrijven
De grottenleeuw ( Panthera leo speleae ) leefde in het pleistoceen, een periode waarin Nederland geteisterd werd door heftige ijstijden.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar leeuwen bestaan wel echtAlleen niet in Nederland
Of misschien hebben ze wel bestaan, maar dat is dan voor de laatste ijstijd geweest
Maar heb je wel eens dat filmpje gezien van die bever die ergens aan het herstellen is en dan in de gang vanalles inclusief de kerstboom bij elkaar gooit om een dam te bouwen in de gang?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is toch veel schattiger dan bevers dan alleen maar hele dagen op een houtje zitten te bijten
PTA (planes trains en automobiles) nieuwjaars rondje.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja nu weet ik meteen waar die afkortingen voor staan
Ah, thanksquote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PTA (planes trains en automobiles) nieuwjaars rondje.
Ja dat beest heeft waarschijnlijk langer in Nederland geleefd dan dat de mensheid überhaupt bestaatquote:Op zondag 19 januari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De grottenleeuw ( Panthera leo speleae ) leefde in het pleistoceen, een periode waarin Nederland geteisterd werd door heftige ijstijden.
Oranje bovenquote:Op zondag 19 januari 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben wij als Nederlanders gewoon in die kleur gekweekt, van origine zijn die ook paars en geel
Ben jij een van de twee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |