SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ohw, lolquote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar in Ameristan komt het weer terug
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het toch niet weg geweest?
Traantje gelaten.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er was eens een Ama de Pama
die zat zonder kaas wat een drama
maar toen dacht ze hé,
het valt best wel mee
en propte zich vol met shoarmaaaaaaaaa
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaa
Wat gezelligquote:Op zondag 19 januari 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.
Geen ideequote:
Mis je ook niets aan.quote:
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.quote:
Kunstig.quote:
Er is genoeg hersenloos vermaak op tv.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.
Pirma hersenloos vermaak als er niks op tv is
Trump is back, genocide vandaag opgelost en TikTok geredquote:Op zondag 19 januari 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar de Amerikanen komen ook weer terug.
Sow.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het meteen uitprinten en hier ophangen.
Ik zit al op FOK!quote:Op zondag 19 januari 2025 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik scroll er wel regelmatig doorheen als ik op de bank zit.
Pirma hersenloos vermaak als er niks op tv is
ik kom checkenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga het meteen uitprinten en hier ophangen.
dat mag jij vindenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is genoeg hersenloos vermaak op tv.
Wat is er dan voor verstandigs op tv?quote:
...weer?quote:Op zondag 19 januari 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama draait snel weer de deuren op slot.
Only in...quote:Op zondag 19 januari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Van die Amerikanen die helemaal getraumatiseerd zijn na een dagje Instagram reels
Ja soms moet ik ze van het slot halen en naar buiten toe.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er dan voor verstandigs op tv?
[..]
...weer?
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama draait snel weer de deuren op slot.
Brrrr.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja soms moet ik ze van het slot halen en naar buiten toe.
Tel er nog 24 uur bij op een ook de oorlog in Oekraïne heeft een oplossing in het vooruitzicht.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump is back, genocide vandaag opgelost en TikTok gered
Klopt welquote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke verkoopster: Er zat een gat in het halfje bruin. Dat zag ik even mooi dus ik benoemde dat. Reactie van die verkoopster, "met een plak kaas erop zie je er niets meer van" Belachelijk.
quote:
De enigen die een beetje het bokje zijn dat zijn zijn de Europeanen, die kunnen keihard aan het werk zelf maar dat is ook wel gezond na 80 jaar aan de mem van de VS te hebben gehangen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tel er nog 24 uur bij op een ook de oorlog in Oekraïne heeft een oplossing in het vooruitzicht.
VS zal wel controle willen houden. Dat laten ze niet zomaar los.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enigen die een beetje het bokje zijn dat zijn zijn de Europeanen, die kunnen keihard aan het werk zelf maar dat is ook wel gezond na 80 jaar aan de mem van de VS te hebben gehangen.
Dit is een oplosbaar probleem.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit naar een meet met meerdere mensen geweest
Chocola?quote:
quote:
Biden heeft een belangrijk deel van het Amerikaanse leger afgelopen november nog naar Polen laten verschepen.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VS zal wel controle willen houden. Dat laten ze niet zomaar los.
Straks koppijn van de E621.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
De sajoer boontjes waren echt lekker gelukt
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik net een reep van gegeten
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke verkoopster: Er zat een gat in het halfje bruin. Dat zag ik even mooi dus ik benoemde dat. Reactie van die verkoopster, "met een plak kaas erop zie je er niets meer van" Belachelijk.
Dat klinkt heel gekquote:Op zondag 19 januari 2025 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar heb ik er redelijk wat vanaf gevinkt
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenquote:Op zondag 19 januari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit naar een meet met meerdere mensen geweest
Zit er niet inquote:
quote:E202, E211, E412, E415
Ik ben tester, ik constateer ze en laat anderen het oplossenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel meer vertrouwen in de oplosbaarheid van andermans problemen, dus ja.
Puurquote:
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaanquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenMeer hoeft ook niet.
watquote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Steekt hier net iemand zijn capuchon in de fik![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Er liep hier iemand met een fles melk op zn hoofd![]()
Capuch-on-fire?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Lekkerquote:
Ohai.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaan
Pure met hele hazelnotenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekkervind melk met hazelnoot ook altijd lekker.
Of de white crisp van de Aldi in de roze verpakking
Geheime kwiwi-meetquote:Op zondag 19 januari 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik met max 2 mensen. Maar 3-4 is de volgende waarschijnlijk. Grote groep voor mijn doenMeer hoeft ook niet.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar 1 op 1 meets gedaan
Sowquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Op wat voor vreemde plaatsen zijn jullie?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Er liep hier iemand met een fles melk op zn hoofd![]()
Wou zeggen Amerika, maar...quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op wat voor vreemde plaatsen zijn jullie?
Wanneer definieert iets als een meet?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nog 2 meets op de planning staan.
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook nog 2 meets op de planning staan.
quote:
Waar andere mensen ook komen, sowieso altijd een aparte ervaringquote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ieuw, dat doe je toch nietquote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar andere mensen ook komen, sowieso altijd een aparte ervaring
Iemand van achter een krant met 2 gaten erin geknipt bekijken telt nietquote:Op zondag 19 januari 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer definieert iets als een meet?
Dit is wel een geniaal tweeluikquote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
En 'op de planning'?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer definieert iets als een meet?
Echt hequote:Op zondag 19 januari 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Wow!quote:
crackadelicquote:Op zondag 19 januari 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En 'op de planning'?
Als je dit heel ruim neemt heb ik er ook nog een paar op de planning
Gezellie mozarellie. Met CE?quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Over drie weekjes een meet en ik meen in april een meet, wel met meer mensen
Dan was het geen minieme meetquote:
Wanneer komt die F1 meet er nouquote:Op zondag 19 januari 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er wordt hier wat af gemeet.
iets teveul calorieenquote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in de een foto van de surinaamse hapjes? Die ananascake was nieuw, ik heb volgens mij nog nooit zulke lekkere cake op
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog interesse in de een foto van de surinaamse hapjes? Die ananascake was nieuw, ik heb volgens mij nog nooit zulke lekkere cake op
quote:Op zondag 19 januari 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
En er was saoto soep. Die had ik eerder wel eens op maar deze was gemaakt door een surinamer en was echt veel lekkerder dan die ik eerder op had![]()
![]()
![]()
![]()
Zij koken opzich wel met redelijk veel vet, en olie. En vet. En nog meerrrrrr en nog meeeeerquote:
Oeh.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:
Omnomnomnom SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |