Ja en.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, hij wilde zeker zijn dat ie de bal raakte, dus gebruikte hij twee voeten. Helaas lukte het nog steeds niet.
Twee benen vooruit op de man? Natuurlijk is dat rood. Daar kan toch geen enkele discussie over zijn, lijkt me.quote:
Op de bovenkant van zn voet, zonder snelheid en kracht..quote:Op zondag 26 januari 2025 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twee benen vooruit op de man?
Met 2 benen erin gaan is gewoon roodquote:
Gohquote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Liverpool wordt een lastige potje zeker hoe psv nu voetbalt
Zoals Liverpool nu voetbalt heeft elke ploeg in de wereld daar een lastig potje aan.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dus ik had geen geld moeten zetten op 10-0 voor PSV… Lekker laat, baas…quote:Op zondag 26 januari 2025 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef RipCity het volgende:
Dams gaat de doodstraf uitvoeren in Saudi Arabië.
110% zeker dat we nu een goede verdediger erbij krijgen in de winterstop dus?
dat kon al hilal blijkbaar ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor 10 miljoen moet je toch wel iets acceptabels kunnen vinden?
Hoog bord op schoot gehalte maar die zie ik wel zitten ja.quote:
Straks komen ze aanzetten met een type Baumgartlquote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
dat kon al hilal blijkbaar ook niet
Dams had bij Roda jc/mvv moeten spelen.
Bedrag onmogelijk te weigeren.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef lyolyrc het volgende:
Dit is alleen leuk voor de centen. Maar het team heeft al een gebrek aan verdedigende capaciteit en voor zijn carrière zal het ook niet helpen.
In 2 jaar tijd jezelf financieel onafhankelijk spelen en dan weer terug naar Europa, hij is pas 20.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:16 schreef lyolyrc het volgende:
Dit is alleen leuk voor de centen. Maar het team heeft al een gebrek aan verdedigende capaciteit en voor zijn carrière zal het ook niet helpen.
Goes van az?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoog bord op schoot gehalte maar die zie ik wel zitten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |