SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Leuk gifjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Bedoel je mij?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog steeds moe @:jussie misschien helpt het als jij er bij komtDan graag
![]()
![]()
Jusie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Chocola met speculaas
En koffie
![]()
![]()
DusDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Buiten in de kou?quote:Op zondag 19 januari 2025 16:51 schreef Harrie het volgende:
de BBQ brandt nu een minuut of 10 geduld.......Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
2e bakje van vanmiddagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ga deze maand een historisch hoog gasverbruik hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hemaquote:
quote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga deze maand een historisch hoog gasverbruik hebbenof verwarming?
![]()
Dat zal ze!quote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga deze maand een historisch hoog gasverbruik hebben
daarom kook ik vandaag op kolen om dat een beetje te compenserenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga deze maand een historisch hoog gasverbruik hebben![]()
![]()
Beter!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom kook ik vandaag op kolen om dat een beetje te compenseren
Met hickory houtsnippers?![]()
The man who laughsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik verbruik momenteel voor meer dan een 4-persoons gezin aan stroom, maar ik verbruik geen gas meer en ik zit wat dat betreft lekker goedkoop nu.![]()
![]()
Ik gebruik veel gas, kan helaas niet aangepast hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Appartement?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:02 schreef drakin het volgende:
Ik gebruik veel gas, kan helaas niet aangepast hier![]()
![]()
Oew klinkt goed!!!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb nog lemon snippers liggen, die gaan er zo inNog nooit geprobeerd.
![]()
Tot nu toe een man die enkel lacht, en een soort circusattractie isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik ben nog niet zo ver dat ik echt al die verschillende soorten rook precies proef enzo dus ik mik er altijd maar wat door er is nog tijd genoeg om andere soorten rook te gaan proberenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew klinkt goed!!!Nog nooit geprobeerd.
![]()
Je weet mijn adres al, hoe kun je dan zo misgokken?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:03 schreef drakin het volgende:
Tot nu toe een man die enkel lacht, en een soort circusattractie is
ToT in ONZ / [PAINT] Bijtincident Luis Suárez![]()
Ja zo ziet het publiek eruit, iedereen lacht hem uit. Hij is bedroefd en kan zijn lach nooit van zijn gezicht afkrijgenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Bijtincident Luis SuárezDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow nee er is zeer duidelijk echt wel verschil hoor!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben nog niet zo ver dat ik echt al die verschillende soorten rook precies proef enzo dus ik mik er altijd maar wat door er is nog tijd genoeg om andere soorten rook te gaan proberen
Hickory heeft echt een unieke smaak ten opzichte van de rest.![]()
Ik heb tondeuse gekocht maar geen zorgen ik ga niet kaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je ook zelf er willekeurig wat inmikken?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ow ja ik weet ook wel dat er een hoop verschil in zit maar wat precies wat is enzo dat komt nog wel een keerquote:Op zondag 19 januari 2025 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee er is zeer duidelijk echt wel verschil hoor!
Hickory heeft echt een unieke smaak ten opzichte van de rest.![]()
![]()
Eikels en dennenappels ruiken ook lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er is echt een achterlijk prijsverschil van winkel tot winkel hoeveel je voor die splinters afvalhout betaalt.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow ja ik weet ook wel dat er een hoop verschil in zit maar wat precies wat is enzo dat komt nog wel een keer
In de supermarkt betaal je er uiteraard de hoofdprijs voor.
Bouwmarkten verkopen het soms vrij goedkoop als het weer bbq-tijd is, maar op andere momenten is het weer heel duur.
Bol.com is vaak best betaalbaar.
Je hebt ook van die proefpakketjes met kleine zakjes met verschillende snippers, maar die zijn relatief echt ongelooflijk duur (wat normaal is met echt ALLE soorten proefpakketjes.)![]()
ik koop binnenkort wel weer een paar zakjes als ze ergens in de aanbieding zijn bij een of andere webshop als ik toch weer kolen moet bestellen ofzo. heb nu nog verschillende soort kolen staan maar ben nog aan het expirimenteren met welke kolen de temperatuurd het beste stabiel blijft met en zonder platesetter dus ik heb nog heel wat uren bbq genot voor de boeg deze winter......quote:Op zondag 19 januari 2025 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is echt een achterlijk prijsverschil van winkel tot winkel hoeveel je voor die splinters afvalhout betaalt.
In de supermarkt betaal je er uiteraard de hoofdprijs voor.
Bouwmarkten verkopen het soms vrij goedkoop als het weer bbq-tijd is, maar op andere momenten is het weer heel duur.
Bol.com is vaak best betaalbaar.
Je hebt ook van die proefpakketjes met kleine zakjes met verschillende snippers, maar die zijn relatief echt ongelooflijk duur (wat normaal is met echt ALLE soorten proefpakketjes.)![]()
Kale koppen niet te stoppenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb tondeuse gekocht maar geen zorgen ik ga niet kaal.![]()
Elke dag iets laterquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kokosbrikettten zijn verreweg de beste.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik koop binnenkort wel weer een paar zakjes als ze ergens in de aanbieding zijn bij een of andere webshop als ik toch weer kolen moet bestellen ofzo. heb nu nog verschillende soort kolen staan maar ben nog aan het expirimenteren met welke kolen de temperatuurd het beste stabiel blijft met en zonder platesetter dus ik heb nog heel wat uren bbq genot voor de boeg deze winter......![]()
https://kamadoexpress.nl/waarom-alleen-houtskool-op-je-kamado/quote:Op zondag 19 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kokosbrikettten zijn verreweg de beste.![]()
Dat benne prijzige dingen!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
https://kamadoexpress.nl/waarom-alleen-houtskool-op-je-kamado/![]()
![]()
mag je naast briketten ook iets anders erin donderen?quote:Op zondag 19 januari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kokosbrikettten zijn verreweg de beste.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
In gewone bbq's begin je met houtskool om de briketten goed te laten branden.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
mag je naast briketten ook iets anders erin donderen?
Dat er veel troep in kan zitten (ook in goedkope houtskool) was wel iets waar ik me wat zorgen om gemaakt heb; in de houtskool van Jumbo zie ik soms stukken houtskool die verdacht veel lijken op kapotgezaagde bezemstelen enzo!(Serieus!)
![]()
O ik zie dat Brikettten met 2 t's geschreven worden
Nee man, laatst een paar uur buikspek gerookt op 110/120 graden uurtje of 3 en dan gebruik je die kolen de volgende keer gewoon weer opnieuw, paar brokken er bij en gaan....quote:Op zondag 19 januari 2025 17:21 schreef ToT het volgende:
Maar kolen branden snel op, dus dan moet je weer bijvullen.![]()
Is een restpartij van de heksenverbrandingen.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In gewone bbq's begin je met houtskool om de briketten goed te laten branden.
Dat er veel troep in kan zitten (ook in goedkope houtskool) was wel iets waar ik me wat zorgen om gemaakt heb; in de houtskool van Jumbo zie ik soms stukken houtskool die verdacht veel lijken op kapotgezaagde bezemstelen enzo!(Serieus!)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je googelt op brikettten kom je oa deze afbeelding snel tegen en meer op bezemsteel lijkende briketttenquote:Op zondag 19 januari 2025 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In gewone bbq's begin je met houtskool om de briketten goed te laten branden.
Netjes!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee man, laatst een paar uur buikspek gerookt op 110/120 graden uurtje of 3 en dan gebruik je die kolen de volgende keer gewoon weer opnieuw, paar brokken er bij en gaan....
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_69.74.ProductImage
Deze is trouwens ERG goedkoop vergeleken met andere verkopers, maar die foto's stralen ook niet echt uit dat het om een betrouwbaar bedrijf gaat die ze verkoopt.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een restpartij van de heksenverbrandingen.!
![]()
Ik ga brikettten voortaan met 3 t's typen, maakt het veel leuker
Deze heb ik echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 19 januari 2025 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je googelt op brikettten kom je oa deze afbeelding snel tegen en meer op bezemsteel lijkende brikettten
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2025 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een restpartij van de heksenverbrandingen.
Ja want de eerste keus die wordt verwerkt in de Witchcraft Platinum van Best CharCoalquote:Op zondag 19 januari 2025 17:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is een restpartij van de heksenverbrandingen.![]()
Voor de ONZ TTT-seal!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:26 schreef drakin het volgende:
Ik ga brikettten voortaan met 3 t's typen, maakt het veel leuker
Dat is lang geleden!![]()
![]()
Ik welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Die is ook wel heel kleinquote:Op zondag 19 januari 2025 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Netjes!
Deze is trouwens ERG goedkoop vergeleken met andere verkopers, maar die foto's stralen ook niet echt uit dat het om een betrouwbaar bedrijf gaat die ze verkoopt.
zou minimaal voor 18'' en als ik alles had geweten had ik zelfs nog een maat groter gepakt![]()
![]()
Haha ja maar dat is aardig fucking aan de prijs!quote:Op zondag 19 januari 2025 17:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die is ook wel heel klein
zou minimaal voor 18'' en als ik alles had geweten had ik zelfs nog een maat groter gepakt![]()
![]()
![]()
Links naar bol doen het vaak niet bij mijquote:Op zondag 19 januari 2025 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Netjes!
Deze is trouwens ERG goedkoop vergeleken met andere verkopers, maar die foto's stralen ook niet echt uit dat het om een betrouwbaar bedrijf gaat die ze verkoopt.
![]()
![]()
doen ze express die moederneukersquote:Op zondag 19 januari 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
Jammer dat AI nog steeds moeite heeft met teksten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: