Nou beste mensen van LIF, ik wil graag even iets met jullie delen. Iets waar ik heel gelukkig van word. Ik had namelijk de laatste jaren wat problemen met spijkerbroeken. Jeans. Na de (stiekem niet zo flaterende) skinnyjeans was ik helemaal in mijn element. Als puber liesje struinde ik gek ruikende 2e hands winkeltjes af en waren ze alleen maar in de krochten van modewereld te vinden.
De flared jeans.

Jeej, ik voelde me helemaal weer één met het Liesje van toen.
Ik kocht er 3, verschillende uiteraard. Maar ze hadden wel allemaal een hoge taile.
En hoewel de skinnyjeans best kut waren, was het toen ook vooral low waist wat de klok sloeg. En dat was fijn.
Dus die hoge taille, moest ik even aan wennen en hier komt ook het appelgedeelte van de tt voor het eerst ter sprake, dat is dus niet zo handig voor een appel. Bij een appel zit het dikste gedeelte zeg maar op taile hoogte toch?
En daar zit dus ook de rand van de broek. Daar waar de riem in gaat ter extra afglijd defensie.
Want dat is het probleem dus, wij appels die een broek met hoge taile dragen moeten die daar soort van vastzetten. Maar eigenlijk is het niet te voorkomen dat wanneer je beweegt er een moment komt dat die broek gaat afzakken. En als dat moment komt weet je dat je fucked bent. Glijdende schaal.
Als ik na een dag werken nog even in de supermarkt sta dan is het lastig onopvallend te hijsen met ook mijn dikke winterjas aan.
Ik wilde nieuwe spijkerbroeken kopen maar dan low waiste. Maar opeens bedacht ik dat ik misschien eens elastieken riemen moest proberen.
Nou.
Vandaar deze ode.
Er zakt helemaal niets meer af.

![cc3861b6012b44aa897f0546f02a449a.png]()
Zulke.
Hopelijk hebben andere appels hier nog iets aan. Maar waarschijnlijker is dat ik de laatste appel ben die dit bedacht. Iedereen en zijn moeder wist dit al natuurlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 20-01-2025 03:31:15 ]