abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie zondag 19 januari 2025 @ 03:16:26 #1
169210 liesje1979
pi_216350614
Nou beste mensen van LIF, ik wil graag even iets met jullie delen. Iets waar ik heel gelukkig van word. Ik had namelijk de laatste jaren wat problemen met spijkerbroeken. Jeans. Na de (stiekem niet zo flaterende) skinnyjeans was ik helemaal in mijn element. Als puber liesje struinde ik gek ruikende 2e hands winkeltjes af en waren ze alleen maar in de krochten van modewereld te vinden.

De flared jeans. _O_ O+

Jeej, ik voelde me helemaal weer één met het Liesje van toen.
Ik kocht er 3, verschillende uiteraard. Maar ze hadden wel allemaal een hoge taile.
En hoewel de skinnyjeans best kut waren, was het toen ook vooral low waist wat de klok sloeg. En dat was fijn.

Dus die hoge taille, moest ik even aan wennen en hier komt ook het appelgedeelte van de tt voor het eerst ter sprake, dat is dus niet zo handig voor een appel. Bij een appel zit het dikste gedeelte zeg maar op taile hoogte toch?
En daar zit dus ook de rand van de broek. Daar waar de riem in gaat ter extra afglijd defensie.

Want dat is het probleem dus, wij appels die een broek met hoge taile dragen moeten die daar soort van vastzetten. Maar eigenlijk is het niet te voorkomen dat wanneer je beweegt er een moment komt dat die broek gaat afzakken. En als dat moment komt weet je dat je fucked bent. Glijdende schaal.
Als ik na een dag werken nog even in de supermarkt sta dan is het lastig onopvallend te hijsen met ook mijn dikke winterjas aan.

Ik wilde nieuwe spijkerbroeken kopen maar dan low waiste. Maar opeens bedacht ik dat ik misschien eens elastieken riemen moest proberen.

Nou.

Vandaar deze ode.
Er zakt helemaal niets meer af. _O_

Zulke.

Hopelijk hebben andere appels hier nog iets aan. Maar waarschijnlijker is dat ik de laatste appel ben die dit bedacht. Iedereen en zijn moeder wist dit al natuurlijk. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 20-01-2025 03:31:15 ]
  zondag 19 januari 2025 @ 08:05:32 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216351157
Mijn schoonzus is ook een appel en zij draagt zwangerschapsjeans.
Tot zover mijn bijdrage.
  zondag 19 januari 2025 @ 08:07:50 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216351163
Toch nog een bijdrage: knoopsgatenelastiek en een knoopje binnen in de taille zou ook kunnen helpen als je om welke reden dan ook geen riemen zou willen dragen. Maar is wel meer gedoe dan een riem natuurlijk.
  Miss 200.000.000! zondag 19 januari 2025 @ 08:09:33 #4
367000 roos94
pi_216351164
Ik ben eerder een spaghettisliertje daar heb je ook weinig aan
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 08:25:25 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_216351242
Ik snap de connectie met appels niet, maar ben hartstikke blij voor je, dus sowieso goed :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 19 januari 2025 @ 08:28:51 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216351253
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 08:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap de connectie met appels niet, maar ben hartstikke blij voor je, dus sowieso goed :D
Appelfiguur is dikke buik, peerfiguur is dikke kont en dijen. Of dikker in elk geval, ik wil niemand beledigen.

Persoonlijk ben ik een ecto 4 lyfe.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 08:29:55 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_216351255
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 08:28 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Appelfiguur is dikke buik, peerfiguur is dikke kont en dijen.
Ah, zo leer je nog eens wat, zo op de zondagochtend _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_216351280
Ik ben geen appel.

Ik gebruik bretels. Sinds kort. Ik ben daar lyrisch over :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216351328
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben geen appel.

Ik ook sinds 2 weken. Gekocht voor mijn regenpak op het werk, maar heb ze nu stiekem ook al paar x daarbuiten aangehad.

Mijn vrouw zegt dat de kans op seks wel slinkt naar 0 als ze ziet dat ik ze aanheb.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_216353322
Een soort Obelix situatie zeg maar?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 13:28:47 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216354621
Ik snap geen klote van dit verhaal mensen

Ik ga het nog een keer lezen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216358090
Goedgeekeurd door de Nederlandse vereniging van watermeloenen, waar ik bij hoor :Y

Riemen _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216358414
Als appel vind ik juist hoge broeken fijn, muffintopwise. Maar ik moet wel een nieuwe riem dus ik ben blij met Liesjes tip _O_

Ik ga er eens op googlen.
Spoilers!
pi_216358475
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:28 schreef sp3c het volgende:
Ik snap geen klote van dit verhaal mensen

Ik ga het nog een keer lezen
Misschien kan iemand van de meidjes een illustratie plaatsen voor het onwetende manvolk.
Zij begrijpen blijkbaar zonder daarvoor doorgeleerd te hebben hoe je de diverse figuren moet interpreteren en benoemen.

Wij zullen oprecht geen idee hebben of onze vriendin cq vrouw een appel / peer / ander soort fruit is qua vormgeving. Iets meer duiding is dus nodig. En dan kopen wij desnoods indien nodig een vlotte riem om van de lelijke appel een mooie peer te maken. Ik noem maar wat. Omgekeerd misschien ook mogelijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216358491

Er is keuze uit appel, peer en banaan. De banaan is niet afgebeeld.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_216358495
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 18:50 schreef sigme het volgende:
De banaan is niet afgebeeld.
Dan vind ik dan weer een beetje flauw.

Maar de appel is dus: geen heupen van belang waardoor de broek afzakt. Zoveel is duidelijk.
pi_216358508
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 18:50 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dan vind ik dan weer een beetje flauw.
Ik ook.
quote:
Banaantypes
Banaantypes zijn gezegend met dat felbegeerde slanke modellenlichaam. Maar ook zij zijn niet helemaal veilig voor gezondheidsrisico's.
Dus ik vind geen bananenplaatje maar daarvoor hoef je je enkel een felbegeerd slank modellenlichaam voor het geestesoog te roepen. Dat is schijnbaar een banaan.
pi_216358525
Ah ok. Dat is een kleine minderheid. Maar het beeld is duidelijk en ik zie ook het probleem van dienst.

Dat is waarom de man de riem schap / schepte zodat dat probleem ook weer uit de wereld is. :)
Tenslotte zijn vrijwel alle mannen een "appel" qua geen brede heupen.

quote:
Hopelijk hebben andere appels hier nog iets aan. Maar waarschijnlijker is dat ik de laatste appel ben die dit bedacht. Iedereen en zijn moeder wist dit al natuurlijk. :D
Zo wordt de TS ook meteen de oplossing. Mooier kan het haast niet.

[ Bericht 31% gewijzigd door Bart2002 op 19-01-2025 19:01:16 ]
pi_216358599
Dank voor de tip Liesje!

Ik ben ook van de flared jeans, en die zakken bij mij ook af.
Riemen vind ik meestal niet fijn zitten en bretels al helemaal niet, maar zo'n elastieken riem..... :! ^O^
pi_216358663
Ik ben nog altijd benieuwd hoe dit soort riemen uitpakken in de praktijk:

Als je die over de lusjes doet (foto 2 & 3), dan kan je dus je broek losknopen zonder dat je je riem los hoeft te doen. Je hebt dan ook geen gesp vooruitsteken (wat ik vaak vrij storend vind).

En ik kan me zo voorstellen dat het voor dames met een smalle taille de rugpartij goed dichttrekt (de riem is elastisch).
pi_216358817
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Als je die over de lusjes doet (foto 2 & 3), dan kan je dus je broek losknopen zonder dat je je riem los hoeft te doen. Je hebt dan ook geen gesp vooruitsteken (wat ik vaak vrij storend vind).
[ afbeelding ]

En ik kan me zo voorstellen dat het voor dames met een smalle taille de rugpartij goed dichttrekt (de riem is elastisch).
Ik heb er n.a.v. dit topic net een paar besteld!
Gespvrije riemen voor mezelf en mijn man, ben ook benieuwd
  One tough cookie maandag 20 januari 2025 @ 01:36:32 #22
169210 liesje1979
pi_216361886
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 08:37 schreef sigme het volgende:
Ik ben geen appel.

Vertel eens wat je zo lyrisch maakt? :D
Er had gewoon al veel eerder een topic als deze moeten zijn. Een soort algemeen broek ophoudtopic.
  One tough cookie maandag 20 januari 2025 @ 01:45:48 #23
169210 liesje1979
pi_216361912
Ik ga die dingen van Sigme eens overwegen ook. Ik gooi ze wel in mijn Temu mandje.
Verder ontdekte ik dat ik nog iets vergeten was te vermelden in de lofzang. Dat is het gaatjes probleem. Ik heb natuurlijk niet een riemgaatjesknipper in huis liggen maar het kwam wel eens voor dat er een gaatje bij moest. En dan ging ik met hamer en spijker aan de slag.
Of dat die cm tussen de gaatjes eigenlijk net te veel was, het ene gaatje net te los, het andere net te strak.
Nou dat heb je hier dus niet. Want alles dient als gaatje! _O_
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 01:46:50 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216361915
Is er nu een broek gekocht of een riem gekocht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  One tough cookie maandag 20 januari 2025 @ 03:01:32 #25
169210 liesje1979
  One tough cookie maandag 20 januari 2025 @ 03:28:38 #26
169210 liesje1979
pi_216362222
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wilde nog even zeggen dat ik dit een leuke uitgebreide post vind.
Er komen wel wat dingen in me op. Het plaatje van de met en zonder riem bijvoorbeeld he? De paint op vooral het rechter plaatje gaat een beetje mis. :D En ik herken de lelijke bulten van gespen best. Maar dat dan het hele shirt geklreuked is gaat er bij mij niet in. bij mij die nooit chinese miskopen doet.
:')

Maar je eerste punt, ik probeer me het voor te stellen, waarbij ik me afvraag of dan het stukje zonder riem heel strak kom te staan. Ik weet niet of dat heel prettig is. Wel ben ik het helemaal eens met dat het extreem fijn moet zijn dat je geen riem hoeft los te maken. Nu vraag ik me af of ik de afgelopen dagen de riemen heb losgemaakt. :D
Ik denk dat ik ze vooral over mijn kont naar beneden
geschoven heb. Bij de leren riemen deed ik dat ook wel maar dan moest ik het daarna wel weer opnieuw insnoeren. Maar met deze elastische riemen werkt daarna weer omhoog trekken ook. Ook al. _O_

Maar bij die riem zonder gesp denk ik dat je veel meer afhankelijk bent van een bepaalde maat? En gaat de broek van achter dan niet flubberen?

Of het elastiek? Gaat dat niet uitrekken op den duur? Bij de riemen met gesp prik je die dan gewoon op een volgend stukje riem.

@Bart2002 Ik waardeer je inbreng in dit topic zeer. Gelukkig zijn de onduidelijkheden over appel opgehelderd. Heupen heb ik wel denk ik. Ze vallen alleen niet zo op omdat andere delen dikker zijn. :')
pi_216367122
Heb deze net binnen gekregen, zit erg fijn! Echter de 2 voorste lussen van mijn broek worden ver te naar achteren getrokken door de spanning op het elastiek
Die gaan losscheuren als ik die riem iedere dag draag, dus ik maak toch gebruik van het meegeleverde gespje en sluit de riem gewoon boven mijn gulp en knoop

Succes voor alle appels, peren en/of taillelozen hier

https://www.bol.com/nl/nl(...)Q.2_6.7.ProductImage

[ Bericht 28% gewijzigd door Kanaroe op 20-01-2025 19:55:08 ]
pi_216368282
Ik ben ooit bij die rare riemen terecht gekomen omdat ik eigenlijk deze wou (nog steeds wil :') ). Ik was de link kwijt, heb notabene chrome moeten herinstalleren om 'm terug te vinden _O-

https://grip6.com/collections/all-belts

Supervlakvallende "gesp".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')