Dat duurt niet lang meer.. nog één glaasje en ze gaat een stoel halen.quote:
Dat komt door die flapdrol die non-stop om haar nek wil gaan hangenquote:
Die zwaait alleen met z'n armen als ie zingt op familie feestjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
Jordy is ook wat stijfjes in de heupjes geloof ik...
Die moet even uitbuiken..quote:
nu dat kan ze duidelijk welquote:
Ja ze is nu meer... o baby, baby.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef Snensie het volgende:
Verkeerde liedje voor Britney, dan had ze blauw stuwardessenpakje moeten hebben of een doorzichtige catsuit 🙂
Ja, maar dat heet anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:33 schreef Jockari het volgende:
Smijt de 'kuskesdans' er maar in (of kennen ze dat in nederland niet ?à
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef engine het volgende:
Niels realiseert zich ineens dat bij de bank geen hapjes staan.
Alleen een beetje verleidelijk met haar kontje heen en weer wiebelen en jeffrey met haar bambi oogjes aankijken. dat is geen dansenquote:
👍quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja ze is nu meer... o baby, baby.
Jessie, van Toy Storyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Als wie is Nele verkleed? Roodkapje?
Iets van Toy Story blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Als wie is Nele verkleed? Roodkapje?
Als ze zo gaat kotsen is het nog niet over.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als die KutLennie nog één keer over boulemie gaat janken![]()
[ afbeelding ]
De danser moet eerst twee schalen Dorito's naar binnen werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Nele danst wel en de danser staat stil
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als die KutLennie nog één keer over boulemie gaat janken![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat het vaak stiekem gebeurt maar Lennie heeft er geen moeite mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
Ik hoop het! heerlijk nummer!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Krijgen we nu ook het joker lied?!
Bekijk deze YouTube-video
@:greysbones
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zittenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Verdiep je even in deze eetstoornis voor je zoiets schrijft
"never reveal your assets too soon"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:44 schreef Folies het volgende:
[..]
Die danser die we niet zien dansen.
En voor de COSquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis maar voor sfeer beelden. Er komt nog 1 minuut van op tv.
Dus omdat zij meedoet mag jij er kutopmerkingen over maken? Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Een Bart en Sabientje? Dat is zo 1999quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:46 schreef Lpracing het volgende:
Hopelijk is het met alcohol. Dan zullen Jeff en Jolien wel het beste van BB afgelopen jaren doen.
Sorry maar dat vind ik een beetje kortzichtigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat boeit me niet echt helaas , ik kijk naar één specifiek persoon in een TV Show.. als ze een stoornis heeft moet ze daar niet zitten
Was ff bang dat ze niet meer overeind kon komen.....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:49 schreef Jockari het volgende:
How, die Elsa even spagaat of zoiets.
Moe wordt je er van. Irritant joch.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Man man man, Jeff weer met z'n net niet kus
Nele is niet van de dansvloer af te slaan de hele tijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:51 schreef Kinga het volgende:
Hebben Nele en Axel het wel leuk vraag ik me af.
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Player... 'ns Kijken of een paar drankjes daar verandering in gaan brengen. Moet BB ook hebben gedacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Harry zijn toverstokje in actie gaan zien deze nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |