Valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slot heeft wel echt de mazzel aan zijn kont hangen of niet.
Qua eigen wedstrijden vind ik dat wel meevallen en daar heeft hij invloed op, qua concurrentie zit het Liverpool niet tegen, dat instorten van Shitty is wel mazzel.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slot heeft wel echt de mazzel aan zijn kont hangen of niet.
Ik zat al te juichen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:37 schreef Zorro het volgende:
Wat een prachtige dag was dat zeg
Arsenal die eerst dolblij is als ze denken dat Liverpool punten gaat verspelen en dan uiteindelijk zelf de boot ingaat
Heerlijk.
Nou heel eerlijk: De enige Arsenal fan voor wire ik het jammer vind.quote:
2 van m'n beste vrienden zijn fan van Liverpool. Geen teletekst supporters maar "echte" Eén ervan is FOK!er. Dus als Arsenal het niet wordt dan maar Liverpool. Aan United altijd al de schurft gehad en City mijn sympathie helaas verloren met al die geld kwesties.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk: De enige Arsenal fan voor wire ik het jammer vind.
Ik ben Liverpool "fan" als sinds Kevin Keegan (geen telektekst want dat was er toen nog niet eensquote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 van m'n beste vrienden zijn fan van Liverpool. Geen teletekst supporters maar "echte" Eén ervan is FOK!er. Dus als Arsenal het niet wordt dan maar Liverpool. Aan United altijd al de schurft gehad en City mijn sympathie helaas verloren met al die geld kwesties.
Klopt, maar City net even meer in het kwadraat. Was altijd één van m'n Engelse clubs. Had een vaantje in rood/zwart van de UEFA-cup winst 1970. In 71 Gooner geworden door Charley George. Op die leeftijd worden je voorkeuren bepaald denk ik. Inter in Italië vanwege het schitterende blauw/zwart EC1 tegen Ajax. Daarna Barca door Cruijff. Mijn aversie tegen United komt door het onterecht legendaisch verklaren. 25 jaar gen titel en zelfs gedegradeerd. In 1999 was ik er ziek van dat ze onterecht CL wonnen van Bayern.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben Liverpool "fan" als sinds Kevin Keegan (geen telektekst want dat was er toen nog niet eens![]()
). Alleen tijdens Suarez gunde ik ze niks. Arsenal ook nooit wat mee gehad. Beetje het Engelse Ajax.
United was leuk met Ruud en met Cantona. Verder ook niet. City, ja, dat geld(t) voor iedereen denk ik.
En Saushampton, maar zal wel niks worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |