quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
6 pogingen op doel. Evenveel als Brentford. Tot vlak voor tijd. En waar zie jij anti-Arne trolletjes ?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn de anti-Arne trolletjes weer even stilGewoon dikverdiend gewonnen. Iets van 40 doelpogingen
Arne kruipt al vijf seizoenen lang door het oog van de naald, eigenlijk gewoon een hele matige trainerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:55 schreef Alpha0 het volgende:
Door het oog van de naald kruipen is toch wel Arne zijn specialiteit hè, bij Feijenoord ook elke keer.
8quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
6 pogingen op doel. Evenveel als Brentford. Tot vlak voor tijd. En waar zie jij anti-Arne trolletjes ?
Recht weet ik niet. Het zou niet vreemd zijn geweest. Tegen deze overwinning valt verder weinig tegen in te brengen. Truste en tot later................quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
8
Die zijn er nu even niet, maar in het vorige deel zeker. Wil je zeggen dat Brentford recht had op een punt?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slot heeft wel echt de mazzel aan zijn kont hangen of niet.
Qua eigen wedstrijden vind ik dat wel meevallen en daar heeft hij invloed op, qua concurrentie zit het Liverpool niet tegen, dat instorten van Shitty is wel mazzel.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slot heeft wel echt de mazzel aan zijn kont hangen of niet.
Ik zat al te juichen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:37 schreef Zorro het volgende:
Wat een prachtige dag was dat zeg
Arsenal die eerst dolblij is als ze denken dat Liverpool punten gaat verspelen en dan uiteindelijk zelf de boot ingaat
Heerlijk.
Nou heel eerlijk: De enige Arsenal fan voor wire ik het jammer vind.quote:
2 van m'n beste vrienden zijn fan van Liverpool. Geen teletekst supporters maar "echte" Eén ervan is FOK!er. Dus als Arsenal het niet wordt dan maar Liverpool. Aan United altijd al de schurft gehad en City mijn sympathie helaas verloren met al die geld kwesties.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk: De enige Arsenal fan voor wire ik het jammer vind.
Ik ben Liverpool "fan" als sinds Kevin Keegan (geen telektekst want dat was er toen nog niet eensquote:Op zondag 19 januari 2025 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 van m'n beste vrienden zijn fan van Liverpool. Geen teletekst supporters maar "echte" Eén ervan is FOK!er. Dus als Arsenal het niet wordt dan maar Liverpool. Aan United altijd al de schurft gehad en City mijn sympathie helaas verloren met al die geld kwesties.
Klopt, maar City net even meer in het kwadraat. Was altijd één van m'n Engelse clubs. Had een vaantje in rood/zwart van de UEFA-cup winst 1970. In 71 Gooner geworden door Charley George. Op die leeftijd worden je voorkeuren bepaald denk ik. Inter in Italië vanwege het schitterende blauw/zwart EC1 tegen Ajax. Daarna Barca door Cruijff. Mijn aversie tegen United komt door het onterecht legendaisch verklaren. 25 jaar gen titel en zelfs gedegradeerd. In 1999 was ik er ziek van dat ze onterecht CL wonnen van Bayern.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben Liverpool "fan" als sinds Kevin Keegan (geen telektekst want dat was er toen nog niet eens![]()
). Alleen tijdens Suarez gunde ik ze niks. Arsenal ook nooit wat mee gehad. Beetje het Engelse Ajax.
United was leuk met Ruud en met Cantona. Verder ook niet. City, ja, dat geld(t) voor iedereen denk ik.
En Saushampton, maar zal wel niks worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |