En dan zelf weer nemen zeker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zelf weer nemen zeker.
Nee daar ben je goed mee.
Ik vond de zelfportretten van van Gogh van hoger niveauquote:
Coco is er toch gewoon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:42 schreef GGMM het volgende:
Oh we zitten inmiddels al hier
Ik zat nog in het gesloten topic te modden voor de kat z'n kut
Moussa deed uiteindelijk helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is de strijd van de TT eigenlijk afgelopen?
Voor @Coco dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:42 schreef GGMM het volgende:
Oh we zitten inmiddels al hier
Ik zat nog in het gesloten topic te modden voor de kat z'n kut
Als dat weer moet, dan voor de gelijkmaker dan maarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier iets teveel Luuk de Jong 90+3 voor meegemaakt.
Dat was dan vast niet door een strafschop.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier iets teveel Luuk de Jong 90+3 voor meegemaakt.
Kopbal uiteraardquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dan vast niet door een strafschop.
Het is ook alweer een week geleden natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dan vast niet door een strafschop.
Ik kan me geen strafschop van Luuk in 90+3 herinneren een week geleden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook alweer een week geleden natuurlijk.
Het zou me ook al verbazen als je wist wat de verzorgers gisteren hebben gekookt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me geen strafschop van Luuk in 90+3 herinneren een week geleden.
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou me ook al verbazen als je wist wat de verzorgers gisteren hebben gekookt.
Waarom zouden de verzorgers koken? Ze kunnen beter de spelers behandelen wanneer nodig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou me ook al verbazen als je wist wat de verzorgers gisteren hebben gekookt.
Oh ja ik had een tijdje geleden ook dat m'n abbo opeens was afgelopen. FOK zonder abbo is echt geen doen neequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis mijn abbo.
Ik zal me even gedragen.
Dus je steekt veel vrije tijd in Forum admin te zijn. En moet als nog voor je eigen abo betalen? Man man man Danny...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik had een tijdje geleden ook dat m'n abbo opeens was afgelopen. FOK zonder abbo is echt geen doen nee
ho ho ik krijg wel 60% crewkortingquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je steekt veel vrije tijd in Forum admin te zijn. En moet als nog voor je eigen abo betalen? Man man man Danny...
quote:
Die zijn een beetje vermoeid… Leuk, vechtvoetbal… maar hou het maar eens vol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PEC Zwolle zit niet op counters uitspelen.
Maar de 1-0 viel ook niet door 'goed' een counter spelen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die zijn een beetje vermoeid… Leuk, vechtvoetbal… maar hou het maar eens vol.
Tja met een man minder doen ze het niet slecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die zijn een beetje vermoeid… Leuk, vechtvoetbal… maar hou het maar eens vol.
Ze hebben als 2 mazzelgoals gemaakt. Dat blijft niet doorgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar de 1-0 viel ook niet door 'goed' een counter spelen of iets dergelijks.
Wat gezellig, wees welkomquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst Liverpool gekeken, maar nu ben ik er ook bij.
Hoe was die wedstrijd?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst liverpool gekeken, maar nu ben ik er ook bij.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst Liverpool gekeken, maar nu ben ik er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |