En dan zelf weer nemen zeker.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zelf weer nemen zeker.
Nee daar ben je goed mee.
Ik vond de zelfportretten van van Gogh van hoger niveauquote:
Coco is er toch gewoon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:42 schreef GGMM het volgende:
Oh we zitten inmiddels al hier
Ik zat nog in het gesloten topic te modden voor de kat z'n kut
Moussa deed uiteindelijk helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is de strijd van de TT eigenlijk afgelopen?
Voor @Coco dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:42 schreef GGMM het volgende:
Oh we zitten inmiddels al hier
Ik zat nog in het gesloten topic te modden voor de kat z'n kut
Als dat weer moet, dan voor de gelijkmaker dan maarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier iets teveel Luuk de Jong 90+3 voor meegemaakt.
Dat was dan vast niet door een strafschop.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier iets teveel Luuk de Jong 90+3 voor meegemaakt.
Kopbal uiteraardquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dan vast niet door een strafschop.
Het is ook alweer een week geleden natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was dan vast niet door een strafschop.
Ik kan me geen strafschop van Luuk in 90+3 herinneren een week geleden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook alweer een week geleden natuurlijk.
Het zou me ook al verbazen als je wist wat de verzorgers gisteren hebben gekookt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan me geen strafschop van Luuk in 90+3 herinneren een week geleden.
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou me ook al verbazen als je wist wat de verzorgers gisteren hebben gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |