Heb 1 aflevering gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
Praktiserende religieuzen
Snappen volgens mij niet dat je in bijna alle religies sowieso wel in de hemel komt uiteindelijk.
Verder geen fan van dit soort docu's. Mensen passen hun gedrag bewust en onbewust aan als ze geconfronteerd worden met hun realiteit.
Als je een dag moet opschrijven wat je die dag gegeten hebt, dan ga je ook onbewust gezonder eten.
@yvonnequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Servieskast het volgende:
Ze hebben alle mongolen verzameld en toen een docu gemaakt. Beetje zoals die fok docu.
Kortom: volslagen achterlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb 1 aflevering gezien.
Het lijkt me zeer pittig om elke dag van je leven 5x per dag te bidden ook snachts..
Verder klinken veel dingen als zwaar ocd.
'Je moet direct je ogen neerslaan als je een vrouw ziet'
'Je moet met linkervoet de wc betreden'
'Als je uit huis gaat moet je eerst je rechtervoet gebruiken en bismillah zeggen'
'Je bil afvegen mag alleen met de linkerhand nooit met rechts'***
'Als je als man naast vreemde vrouw zit moet je been minimaal x cm afstand van elkaar hebben'
*** mensen die dit hier lezen denken dat ik misschien zit te grappen maar dit is dus echt serieus.
Nee, dan ben je niet. Islam is geen ras.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:21 schreef Vostok het volgende:
[..]
Kortom: volslagen achterlijk.
Maar als je dat zegt ben je een racist
Nee, maar het wordt wel snel zo genoemd. Het is overigens wel vergelijkbaar met racisme.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee, dan ben je niet. Islam is geen ras.
Al die punten zijn trouwens niet per se islamitisch.
Ja, een Duitser lijkt ook op een Nederlander, maar is het niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Vostok het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt wel snel zo genoemd. Het is overigens wel vergelijkbaar met racisme.
Ik ken niemand die zo denkt, snap niet waar die mensen vandaan komen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
Dit is van omroep Pow.
Dat betekent dus dat ze de grootste mongolen zoeken en die in hun programma tentoonspreiden.
Ik denk dat dit geen realistisch beeld van moslims in Nederland gaat worden.
Ik ben nu halverwege en volgens mij valt dit wel mee. Ik ben in rotterdam opgegroeid omringd met moslims en ik zie geen hele rare of vreemde dingen in dit programma. "Gewoon" praktiserende moslims. Alleen mensen met volledige gezichtsbedekking zou je miss als wat extremer kunnen beschouwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
Dit is van omroep Pow.
Dat betekent dus dat ze de grootste mongolen zoeken en die in hun programma tentoonspreiden.
Ik denk dat dit geen realistisch beeld van moslims in Nederland gaat worden.
Ze hebben mij er toen voor gevraagd. Nu spijt dat ik geen ja heb gezegd,quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:12 schreef Servieskast het volgende:
Ze hebben alle mongolen verzameld en toen een docu gemaakt. Beetje zoals die fok docu.
moslims staan gelukkig bekend om hun humor en incassatievermogen.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:15 schreef Danny het volgende:
Misschien toch eens kijken. Hou wel van true crime
relax mens0n, is maar een grapje!
En hoeveel moslims in Nederland doen dit precies, wanneer ze niet met een camera geconfronteerd worden?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb 1 aflevering gezien.
Het lijkt me zeer pittig om elke dag van je leven 5x per dag te bidden ook snachts..
Verder klinken veel dingen als zwaar ocd.
'Je moet direct je ogen neerslaan als je een vrouw ziet'
'Je moet met linkervoet de wc betreden'
'Als je uit huis gaat moet je eerst je rechtervoet gebruiken en bismillah zeggen'
'Je bil afvegen mag alleen met de linkerhand nooit met rechts'***
'Als je als man naast vreemde vrouw zit moet je been minimaal x cm afstand van elkaar hebben'
*** mensen die dit hier lezen denken dat ik misschien zit te grappen maar dit is dus echt serieus.
Als ik prakkiserende moslims wil zien, kijk ik wel naar Opsporing verzocht!!~%;!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:15 schreef Danny het volgende:
Misschien toch eens kijken. Hou wel van true crime
relax mens0n, is maar een grapje!
Waarom kan jij niet geloven dat er genoeg praktiserende moslims zo leven?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En hoeveel moslims in Nederland doen dit precies, wanneer ze niet met een camera geconfronteerd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |