Haha helemaal niks. Gewoon een grapje.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:35 schreef over_hedge het volgende:
dafuq is een Lesbische Liga en wat heeft seksuele voorkeur met Disney te maken.
Maar veel plezier! Wel beetje jammer dat big thunder niet open is
Ghehe zoek op insta en Spotify. PoTcast.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:35 schreef over_hedge het volgende:
dafuq is een Lesbische Liga en wat heeft seksuele voorkeur met Disney te maken.
Maar veel plezier! Wel beetje jammer dat big thunder niet open is
Destijds als Pizzapuntje nog ontvangen, nu ondertussen getransformeerd al langere tijd naar Cod. En helemaal leuk, ik zou eigenlijk alleen met Kimmi gaan, maar cupido heeft wat pijlen geschoten en inmiddels gaan zowel haar fraulein als mijn fraulein ook en gaan we met zn 4. Dolle pret, als ik de autorit met ze maar eerst overleef :pquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:23 schreef superkimmi het volgende:
Voor zij die zich nooit in fokkers helpen fokkers begeven, een introductie:
Eind 2019 had ik ihkv de kerstpakketenactie @:cod_player een dagje Disneyland Parijs cadeau gedaan. Helaas is dit door veel verschillende omstandigheden tot dusver niet doorgegaan. Eind 2023 kregen @:kapiteiniglo en ik als dankje voor het jarenlang organiseren van diezelfde kerstpakkettenactie een reisje cadeau naar diezelfde Disneyland.
En nu… gaan we die twee dingen eindelijk combineren! Iglo en ik zitten op dit moment in de auto naar Van der Valk Eindhoven. Morgenochtend rijden we door naar het huis van cod, en gaan we op pad! Maar niet meer met zn drietjes, maar met zn viertjes. Want inmiddels heeft cod ook een vriendin en die gaat gezellig mee! Oftewel, de Lesbische Liga heeft een uitje.
Hier houden we jullie op de hoogte. Dat hebben we afgesproken in FHF en vinden we leuk om te doen
Dit moet iemand kunnen photoshoppen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met wat fantasie...
[ afbeelding ]
Ik heb het netjes gehoudenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit moet iemand kunnen photoshoppen!![]()
@:madmaster had jij ook niet de disney cadeaucheque gemaakt?
Cheque!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit moet iemand kunnen photoshoppen!![]()
@:madmaster had jij ook niet de disney cadeaucheque gemaakt?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gehouden
De lesbische Liga bende!
[ afbeelding ]
Goofyquote:Op maandag 20 januari 2025 16:46 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even photo drop! Wat is het hier fantastisch en wat ben ik met leuke mensen
Haha nee die laten we maar even zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:23 schreef Cod_player het volgende:
En ohja, @:superkimmi heeft Timon geflasht, ook daar is een foto van, zal haar laten beslissen of ze hem wil posten 😂
Vertel dr ff anders ook bij hoe je aan deze handtekening bent gekomen. Je hebt mij in mn rolstoel als deels invalide zijnde ingezet. Hahaha nee voor dit doel leen ik me graag!quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
Oh en niet te vergeten (nieuwe) handtekeningen in mijn boek van:
Rafiki
Timon
Stitch
Rabbit
Piglet
Genie (van Aladin)
Pinokio
Gepetto
Eeyore
Bewoners van Main st.
[ afbeelding ]
Dit is mijn handtekeningenboek, ze signeren hun eigen pagina
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:55 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Vertel dr ff anders ook bij hoe je aan deze handtekening bent gekomen. Je hebt mij in mn rolstoel als deels invalide ingezet. Hahaha nee voor dit doel leen ik me graag!
Je hebt mijn telefoonnrquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha nee die laten we maar even zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |