Jezus wat lijkt me dat handig zeg. Lekker bankje schoon, vloertje schrobben, trekken naar het putje, putje schoonmaken, aan de bar zitten, pilsje drinken, klagen over het aantal tafels met dieetwensen vandaag en hoeveel mep je morgen hebt.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Handig! Schrobputten in je keuken en woonkamer....
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ensedijk-5/43884751/
Iemand die batterij aan zonnepanelen al kunnen vinden? Ik niet namelijk, niet op de foto´s, niet in het (belabberde) filmpjequote:Op zondag 2 februari 2025 10:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Handig! Schrobputten in je keuken en woonkamer....
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)ensedijk-5/43884751/
Zie de satellietfoto.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iemand die batterij aan zonnepanelen al kunnen vinden? Ik niet namelijk, niet op de foto´s, niet in het (belabberde) filmpje
ik vermoed boxenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:51 schreef Rob het volgende:
Ik vraag me af wat die paal met knopjes voor functie heeft.
[ afbeelding ]
Bel de makelaarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Designer verlengsnoer?
Nu wil ik het weten ook
Die ronde dingen zitten overal, maar nergens zie je een snoer in een stopcontact.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Designer verlengsnoer?
Nu wil ik het weten ook
Als het deze boxen zijn, is het een dure hobbyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed boxen
[ afbeelding ]
Hoewel de stopcontacten er ook zo uit zien
[ afbeelding ]
die bij het bed loopt een kabel naar toequote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ronde dingen zitten overal, maar nergens zie je een snoer in een stopcontact.
Ik snap er niks van.
Maar als het allemaal boxen zijn, waar zijn dan de stopcontacten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die bij het bed loopt een kabel naar toe
Zou ook heel lelijk zijn als je daar een stekker in moet steken, denk ook dat het boxen zijn op een centraal systeem ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die ronde dingen zitten overal, maar nergens zie je een snoer in een stopcontact.
Ik snap er niks van.
Rare mensen, die makelaarsquote:Hoog en droog gelegen op 60 meter boven NAP.
Van buiten vind ik het prachtig maar van binnen... oef... en dat aanpassen is eigenlijk natuurlijk not done... dus ik sla even over.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:15 schreef Phaidra het volgende:
Dan heb je dit huis in de verkoop. Prachtig (groot!) pand, met originele details.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is dít het eerste dat je erover zegt???
[..]
Rare mensen, die makelaars.
De binnenkant is ook niet per se mijn smaak inderdaad. Al had ik de 2+ miljoen in een laadje liggen, dan zoek ik toch nog even verder. Het perceel en buitenkant zijn wel fantastisch!quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:36 schreef BE het volgende:
[..]
Van buiten vind ik het prachtig maar van binnen... oef... en dat aanpassen is eigenlijk natuurlijk not done... dus ik sla even over.
Los van dat ik niet zou weten wat je met 15 kamers aan moet.
Wel een hele vreemde plek voor in 2 verschillende kamers een enkele speaker. Ik zou toch eerder iets van knopjes denken. Misschien dat als je de trap oploopt je makkelijk de verlichting boven aan kan zetten. En dan vanuit bed alles uit kan doen voordat je gaat slapen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed boxen
[ afbeelding ]
Hoewel de stopcontacten er ook zo uit zien
[ afbeelding ]
Die makelaar is wel een oude bekende gevestigde makelaarsnaam in die regionen. Wellicht heeft ie iets met mensen die bang zijn voor de gevolgen van de opwarming en dus bang voor de zeespiegelstijging?quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:15 schreef Phaidra het volgende:
Dan heb je dit huis in de verkoop. Prachtig (groot!) pand, met originele details.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is dít het eerste dat je erover zegt???
[..]
Rare mensen, die makelaars.
quote:
Tegen de tijd dat het rond Arnhem nattenvoetentijd is. Is het overgroot deel van Nederland al verzopen. De hoogte zeespiegel heeft in dit deel van het land weinig gevolgen. Het kan hooguit zijn dat de Nederrijn overstroomt bij heel veel neerslag in Duitsland. Maar ook dan heeft een veel grote gebied er last van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:42 schreef blomke het volgende:
[..]![]()
Door het principe van communicerende vaten, gaat het niveau van de Nederrijn, gelijk op met de zeespiegelstijging.
En beneden in de kelder souterrain een badkamer met 1 bad en op de eerste verdieping een simpele douche. Natuurlijk ruimte zat om links en rechts een extra badkamer in te bouwen maar het is wel raar dat dat nog niet gebeurd is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 11:36 schreef BE het volgende:
[..]
Van buiten vind ik het prachtig maar van binnen... oef... en dat aanpassen is eigenlijk natuurlijk not done... dus ik sla even over.
Los van dat ik niet zou weten wat je met 15 kamers aan moet.
Voor oud geld is het al heel wat dat er op iedere verdieping een WC is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En beneden in de kelder souterrain een badkamer met 1 bad en op de eerste verdieping een simpele douche. Natuurlijk ruimte zat om links en rechts een extra badkamer in te bouwen maar het is wel raar dat dat nog niet gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |