SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Gaan met die banaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ze zal er verder toch weinig van merken. Maar ze is nogal van het geloof, en gelooft dus wel dat het goed komt (dan zou ze er nog niet zo bezig mee moeten zijn, denk ik dan )quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
bezig zijn met dingen waar je toch geen invloef op hebt is zonde van de energieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben ik iets van 123,45 jaar of zo; leuke leeftijd toch?♡♡♡♡![]()
Wel fijn dat ze dat gelooftquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ze zal er verder toch weinig van merken. Maar ze is nogal van het geloof, en gelooft dus wel dat het goed komt (dan zou ze er nog niet zo bezig mee moeten zijn, denk ik dan )♡♡♡♡![]()
Zo heb ik altijd gezegd dat ik kom te overlijden als ik 86 ben, en dan het liefst op een dag en maand dat samen 19 is, gezien ik in 1986 ben geborenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben ik iets van 123,45 jaar of zo; leuke leeftijd toch?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is me teveel denkwerk. Heb je een datum?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd gezegd dat ik kom te overlijden als ik 86 ben, en dan het liefst op een dag en maand dat samen 19 is, gezien ik in 1986 ben geboren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Mwah, denk ik anders overquote:Gelukkig respecteert zij mijn keuze door geen religie aan te hangen, na jaren aangeven
Fijn voor haar toch? Geeft haar duidelijk steunquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, denk ik anders overGelukkig respecteert zij mijn keuze door geen religie aan te hangen, na jaren aangeven
♡♡♡♡![]()
Ow!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd gezegd dat ik kom te overlijden als ik 86 ben, en dan het liefst op een dag en maand dat samen 19 is, gezien ik in 1986 ben geboren![]()
![]()
18-01, 17-02, 16-03, 15-04, 14-05 (liever niet, of misschien juist wel) 13-06, 12-07, 11-08, 10-09, 09-10, 08-11 of 07-12quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is me teveel denkwerk. Heb je een datum?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
18-01, 17-02, 16-03, 15-04, 14-05 (liever niet, of misschien juist wel) 13-06, 12-07, 11-08, 10-09, 09-10, 08-11 of 07-12
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zeker, als zij er gelukkig ben, wie ben ik dan om dat tegen te houdenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn voor haar toch? Geeft haar duidelijk steun
Klopt, dat zijn de enige dagen waarbij dag en maand samen 19 isquote:
My point exactlyquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, als zij er gelukkig ben, wie ben ik dan om dat tegen te houden♡♡♡♡![]()
Tjonge..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn de enige dagen waarbij dag en maand samen 19 is♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hoezo niet? Is het weekend voor toch?![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:04 schreef _UserName_ het volgende:
oke, nou, hup eruit, in de benen dan maar
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef _UserName_ het volgende:
oke, dan niet (damn, ik ga een slappe papa worden..)
♡♡♡♡![]()
maar dat wil ik niet.. zal ook niet gebeuren.. ik ben er zo een die gewoon de lakens van bed af trekt en meeneemt naar beneden. Zo, dan krijg je het maar koud.. goede rede om je aan te kleden en naar school te gaan
Jezusquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:07 schreef _UserName_ het volgende:
maar dat wil ik niet.. zal ook niet gebeuren.. ik ben er zo een die gewoon de lakens van bed af trekt en meeneemt naar beneden. Zo, dan krijg je het maar koud.. goede rede om je aan te kleden en naar school te gaan♡♡♡♡![]()
Moe en lui, maar neem zo nog maar een bakkie en dan maar even weer wat gaan doen.quote:
Alles goed met je vrouw en de kleine in de buik las ik?![]()
Fantastisch! En dan Haus am See belevenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben ik iets van 123,45 jaar of zo; leuke leeftijd toch?![]()
![]()
Met de kleine alles in orde, met de vrouw naar omstandigheden, gister weer een aanval (nummer 8 sinds 5 december) en last van hormonen, zit haarzelf in de wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Moe en lui, maar neem zo nog maar een bakkie en dan maar even weer wat gaan doen.
Alles goed met je vrouw en de kleine in de buik las ik?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh wat verschrikkelijk. Normaal zou een zwangerschap een fijne periode moeten zijn voor een vrouw, maar jouw vrouw krijgt heel wat te verduren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met de kleine alles in orde, met de vrouw naar omstandigheden, gister weer een aanval (nummer 8 sinds 5 december) en last van hormonen, zit haarzelf in de weg![]()
![]()
Stel je aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:05 schreef _UserName_ het volgende:
oke, dan niet (damn, ik ga een slappe papa worden..)
Al na één keer nee Jyske haar zin geven?![]()
Ze geniet er ook niet van, soms is het echt erg om aan te horen.. Het zou idd een mooi iets moeten zijn maar ik hoor dingen als "als ik dit had geweten had het niet gehoeven" of, "van mij mogen ze haar liever gister da vandaag halen".. En het is ook niet makkelijk maar ja, zolang de kleine binnen de buik het beter heeft dan erbuiten, zal ze blijven.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wat verschrikkelijk. Normaal zou een zwangerschap een fijne periode moeten zijn voor een vrouw, maar jouw vrouw krijgt heel wat te verduren.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Stel je aan.
Al na één keer nee Jyske haar zin geven?
Ik bedoel ja, sorry Jyske, papa zal het niet meer doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heel jammer.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze geniet er ook niet van, soms is het echt erg om aan te horen.. Het zou idd een mooi iets moeten zijn maar ik hoor dingen als "als ik dit had geweten had het niet gehoeven" of, "van mij mogen ze haar liever gister da vandaag halen".. En het is ook niet makkelijk maar ja, zolang de kleine binnen de buik het beter heeft dan erbuiten, zal ze blijven.
Maar de eindspurt is in zicht!![]()
![]()
Ik snap het best hoor dat je vrouw dat zegt. Maar als het kleintje straks eenmaal gezond en wel geboren is, dan zal ze dat hopelijk snel weer kunnen vergeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze geniet er ook niet van, soms is het echt erg om aan te horen.. Het zou idd een mooi iets moeten zijn maar ik hoor dingen als "als ik dit had geweten had het niet gehoeven" of, "van mij mogen ze haar liever gister da vandaag halen".. En het is ook niet makkelijk maar ja, zolang de kleine binnen de buik het beter heeft dan erbuiten, zal ze blijven.![]()
![]()
Ik doe mijn best haar te laten genieten door lief te zijn enzo, en er zijn ook wel goede dagen maar voor ze geen last meer heeft van de ene aanval is de andere er alweerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heel jammer.
Maar de eindspurt is in zicht!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is lief van je en dat kan ze heel goed gebruiken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik doe mijn best haar te laten genieten door lief te zijn enzo, en er zijn ook wel goede dagen maar voor ze geen last meer heeft van de ene aanval is de andere er alweer![]()
![]()
Dat denk ik niet.. Dan heeft ze alsnog de medicijnen waar ze zoveel aanvallen van krijgt en is ze beperkt in haar doe en laten, ze zal de kleine maar vast hebben en een aanval krijgen, die angst is er ook. Dit gaat nog wel een dingetje worden vrees ikquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het best hoor dat je vrouw dat zegt. Maar als het kleintje straks eenmaal gezond en wel geboren is, dan zal ze dat hopelijk snel weer kunnen vergeten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.. Dan heeft ze alsnog de medicijnen waar ze zoveel aanvallen van krijgt en is ze beperkt in haar doe en laten, ze zal de kleine maar vast hebben en een aanval krijgen, die angst is er ook. Dit gaat nog wel een dingetje worden vrees ik![]()
Is er voor je vrouw op termijn ook een mogelijkheid voor een operatie? Ik ken iemand die ook epilepsie heeft en door een ingreep daar hopelijk vanaf komt.![]()
Nee, een operatie is alleen mogelijk bij strenge voorwaarden zoals dagelijks meerdere aanvallen en ook niet alle vormen zijn te opereren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is ook zo.![]()
Is er voor je vrouw op termijn ook een mogelijkheid voor een operatie? Ik ken iemand die ook epilepsie heeft en door een ingreep daar hopelijk vanaf komt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daarbij gaat ze na de zwangerschap terug op de oude medicatie waar ze 6 jaar aanvalvrij mee was, maar die overgang kan ook zo een half jaar durenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mag ze niet direct weer overstappen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:25 schreef _UserName_ het volgende:
Daarbij gaat ze na de zwangerschap terug op de oude medicatie waar ze 6 jaar aanvalvrij mee was, maar die overgang kan ook zo een half jaar duren♡♡♡♡![]()
Oké dan snap ik ook wel dat je vrouw ernaar verlangt dat het kindje snel geboren wordt. Hopelijk dat de oude medicatie haar weer goed gaat doen. Het valt allemaal niet mee, sowieso zet een baby alles al op z'n kop en dan ook hiermee dealen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:25 schreef _UserName_ het volgende:
Daarbij gaat ze na de zwangerschap terug op de oude medicatie waar ze 6 jaar aanvalvrij mee was, maar die overgang kan ook zo een half jaar duren![]()
![]()
Nee, lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan de andere medicatieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hopelijk voelt ze zich snel weer de oudequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:27 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, lichaam heeft tijd nodig om te wennen aan de andere medicatie♡♡♡♡![]()
Het is wel heftig idd, en dan om de dag naar ziekenhuis voor controle, wekelijks echo.. we zijn er maar druk meequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké dan snap ik ook wel dat je vrouw ernaar verlangt dat het kindje snel geboren wordt. Hopelijk dat de oude medicatie haar weer goed gaat doen. Het valt allemaal niet mee, sowieso zet een baby alles al op z'n kop en dan ook hiermee dealen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat is wel intensief. Veel sterkte. Ik ga zo eventjes wat doen. Tot later.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is wel heftig idd, en dan om de dag naar ziekenhuis voor controle, wekelijks echo.. we zijn er maar druk mee![]()
![]()
dankjewelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is wel intensief. Veel sterkte. Ik ga zo eventjes wat doen. Tot later.
Allemaal voor het goeie doelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is wel heftig idd, en dan om de dag naar ziekenhuis voor controle, wekelijks echo.. we zijn er maar druk mee![]()
![]()
Voor jou is het ook zwaar je kunt verder weinig doen behalve er zijn en haar in de gaten houden en verwennen.quote:![]()
Klopt, ik ben dan ook heel blij met de goede dagen en dat ik ben gestopt met werken, anders had ik het gewoon niet geredquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:34 schreef maily het volgende:
[..]
Voor jou is het ook zwaar je kunt verder weinig doen behalve er zijn en haar in de gaten houden en verwennen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon heelquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er up (als je dat kwijt wilt)
♡♡♡♡![]()
Lekker alvast genietenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:42 schreef _UserName_ het volgende:
heb nu al zin in het avondeten straks![]()
Hier is het nog een verrassing.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heb aardappelpartjes, broccoli met kaassaus en een met pittige knoflook gekruid kipfiletje met satésaus, en toetje vanillevla.. SMULL0N!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker alvast genieten![]()
Hier is het nog een verrassing.
![]()
Hmm ik hoop dat het straks beter met je gaatquote:
:')![]()
Thanksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat het straks beter met je gaat
Maar vast niet♡♡♡♡![]()
Is een appel eigenlijk ook een aardappelpartje?
Nee, eerder een boompartje, gezien het aan een boom groeit en niet in de aarde zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:46 schreef Homijn het volgende:
Is een appel eigenlijk ook een aardappelpartje?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misschien weet nova hetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:46 schreef Homijn het volgende:
Is een appel eigenlijk ook een aardappelpartje?![]()
![]()
Maar "appel" is onderdeel van het woord aardappel
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Zijn er dingen die je kunt doen waarvan je weet dat je je beter gaat voelen?quote::')![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je kunt doen waarvan je weet dat je je beter gaat voelen?![]()
Wachten♡♡♡♡![]()
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:47 schreef Homijn het volgende:
Als ik jouw appel wil afpakken zeg jij:
"HO!
MIJN! "![]()
klopt, maar het essentiële hierin is of het in de aarde of niet zit.. Als aardappelen niet in de aarde zouden groeien, zouden het ook eh ja wat eigenlijk worden genoemd.. Gewoon, appel denk ik.. Er bestaan ook aardperen, 3 maal raden waar die groeienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:47 schreef Homijn het volgende:
Als Jyske die van mij pakt, zeg ik "pak maar hoor, papa pakt wel een nieuwe"..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Als ik jouw appel wil afpakken zeg jij:
"HO!
MIJN! "
Je hebt ook anticiperen. Het enige fruit dat op een toekomstige situatie kan inspelen
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Ik voel me ook niet geweldig en ga nu een stukje wandelenquote::')![]()
Nee grapje, ik zou eerder zeggen "Blijf gofferedomme met je klauwen van MIJN appel, voor ik er appelmoes van maak met jouw hoofd!"quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Jyske die van mij pakt, zeg ik "pak maar hoor, papa pakt wel een nieuwe"..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wandel zequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet geweldig en ga nu een stukje wandelen♡♡♡♡![]()
Over een jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als Jyske die van mij pakt, zeg ik "pak maar hoor, papa pakt wel een nieuwe"..![]()
![]()
Ik probeer iets te bedenken met paradijs, om op jouw reactie te eh, anticiperenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef Homijn het volgende:
Je hebt ook anticiperen. Het enige fruit dat op een toekomstige situatie kan inspelen
Oei ....quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee grapje, ik zou eerder zeggen "Blijf gofferedomme met je klauwen van MIJN appel, voor ik er appelmoes van maak met jouw hoofd!"
Leer je haar meteen het nummer van de kinderbescherming uit haar hoofd?![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef Homijn het volgende:
Je hebt ook anticiperen. Het enige fruit dat op een toekomstige situatie kan inspelen![]()
![]()
De peren zeggen: man goquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:50 schreef Homijn het volgende:
Je hebt ook anticiperen. Het enige fruit dat op een toekomstige situatie kan inspelen♡♡♡♡![]()
Denk dat mijn vrouw dan niet lang meer mijn vrouw is, dus hoeft nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ....
Leer je haar meteen het nummer van de kinderbescherming uit haar hoofd?
Dat is toch de vader van radijs?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik probeer iets te bedenken met paradijs, om op jouw reactie te eh, anticiperen
Het schijnt dat maradijs de overmatige aandacht voor haar man nooit goed heeft kunnen begrijpen
Ze moeten ook niet alles voor zichzelf willen na de mango en de mandarijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:57 schreef Homijn het volgende:
Het schijnt dat maradijs de overmatige aandacht voor haar man nooit goed heeft kunnen begrijpenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
pap rika (transgenderfruit) vindt daar overigens weer wat anders van...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze houdt meer van komkommertijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:57 schreef Homijn het volgende:
Het schijnt dat maradijs de overmatige aandacht voor haar man nooit goed heeft kunnen begrijpen♡♡♡♡![]()
Klopt. Geldt ook voor 't omaatjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:59 schreef _UserName_ het volgende:
pap rika (transgenderfruit) vindt daar overigens weer wat anders van...
Dat moet ik nog maar aubergine..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze houdt meer van komkommertijdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
was in 2023 op X-Qlusive holland, was toen al een van mn favo nummers.. ben er helemaal los op gegaan daar
Mag niet klagen.. relatief goed geslapen, niet al te vroeg wakker, ziekenhuis was alles in orde, nu lekker muziekje met een wijntje en vanavond lekker eten
Ow dus toch niet een hele lange zit in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
Mag niet klagen.. relatief goed geslapen, niet al te vroeg wakker, ziekenhuis was alles in orde, nu lekker muziekje met een wijntje en vanavond lekker eten![]()
![]()
Nee, de kleine hield zich rustig na een boos aanspreken van papaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dus toch niet een hele lange zit in het ziekenhuis?
Doe je goedquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, de kleine hield zich rustig na een boos aanspreken van papa
Meteen de hik ook weg zeker?![]()
![]()
Gewoon elke dag ff toesprekenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, de kleine hield zich rustig na een boos aanspreken van papa
Kan ze vast wennen
En slimme meid is op haar toekomst voorbereid![]()
![]()
lol, was wel grappig ja.. ik ging boven mijn vrouw hangen: "Kijk maar naar papa meisje.." en het was wegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je goed
Meteen de hik ook weg zeker?
Jij hebt dat effect op mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lol, was wel grappig ja.. ik ging boven mijn vrouw hangen: "Kijk maar naar papa meisje.." en het was weg![]()
![]()
Och we zitten zo vaak te denken over de toekomst hoe ze zal zijn.. dat is dan het stukje genieten wat we doen op goede dagen.. Hoe ze bijvoorbeeld de buurjongens de mond snoert, of bijdehand isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon elke dag ff toespreken
Kan ze vast wennen
En slimme meid is op haar toekomst voorbereidTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als mijn vrouw eieren heeft gekookt vraagt ze ook altijd of ik ff wil kijkenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als mijn vrouw eieren heeft gekookt vraagt ze ook altijd of ik ff wil kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als mijn vrouw eieren heeft gekookt vraagt ze ook altijd of ik ff wil kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Och we zitten zo vaak te denken over de toekomst hoe ze zal zijn.. dat is dan het stukje genieten wat we doen op goede dagen.. Hoe ze bijvoorbeeld de buurjongens de mond snoert, of bijdehand is![]()
![]()
kijk er echt naar uit wanneer ons meisje er is ja.. kan niet wachten.. Vooral nu we haar geboorte outfit hebben. Hoop zo dat alles goed gaat en ze dezelfde dag mee naar huis mag.. Dat zou echt een Godsgeschenk zijn (en dat zegt iemand die niet gelooft..)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom gebeuin je dat woord danquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
kijk er echt naar uit wanneer ons meisje er is ja.. kan niet wachten.. Vooral nu we haar geboorte outfit hebben. Hoop zo dat alles goed gaat en ze dezelfde dag mee naar huis mag.. Dat zou echt een Godsgeschenk zijn (en dat zegt iemand die niet gelooft..)♡♡♡♡![]()
Heb je ook mensen in de buurt die eventueel in de eerste dagen een paar boodschapjes voor je kunnen doen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:19 schreef _UserName_ het volgende:
kijk er echt naar uit wanneer ons meisje er is ja.. kan niet wachten.. Vooral nu we haar geboorte outfit hebben. Hoop zo dat alles goed gaat en ze dezelfde dag mee naar huis mag.. Dat zou echt een Godsgeschenk zijn (en dat zegt iemand die niet gelooft..)![]()
Is een uitdrukking toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom gebeuin je dat woord dan![]()
Liefquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
lol, was wel grappig ja.. ik ging boven mijn vrouw hangen: "Kijk maar naar papa meisje.." en het was weg♡♡♡♡![]()
Dat doen zequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:24 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden ze ook boterhammen met pindakaas bezorgen?![]()
Goede vraag. Soms is een gebeurtenis niet te verklaren, en ik zou niet kunnen verklaren hoe het kan dat na een moeilijke zwangerschap, de kleine gelijk mee naar huis mag. Dan kijk je naar hogere machten, of die er wel of niet zijn. Ik denk dat dat toch een natuurlijke denkwijze is. Dat gezegd hebbende, Allah is ook een God. Wanneer je gelooft, hang je aan een bepaalde religie. Dat wil dus niet zeggen dat niet-gelovigen het woord "Godsgeschenk" niet zouden kunnen zeggen. In diezelfde zin zouden die mensen ook geen Godverdomme kunnen zeggen, wat feitelijk "God, verdoem mij" inhoud.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom gebeuin je dat woord danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, maar dan laat ik wel bezorgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook mensen in de buurt die eventueel in de eerste dagen een paar boodschapjes voor je kunnen doen?
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goede vraag. Soms is een gebeurtenis niet te verklaren, en ik zou niet kunnen verklaren hoe het kan dat na een moeilijke zwangerschap, de kleine gelijk mee naar huis mag. Dan kijk je naar hogere machten, of die er wel of niet zijn. Ik denk dat dat toch een natuurlijke denkwijze is. Dat gezegd hebbende, Allah is ook een God. Wanneer je gelooft, hang je aan een bepaalde religie. Dat wil dus niet zeggen dat niet-gelovigen het woord "Godsgeschenk" niet zouden kunnen zeggen. In diezelfde zin zouden die mensen ook geen Godverdomme kunnen zeggen, wat feitelijk "God, verdoem mij" inhoud.
Vind dat dan ook n ongepast word♡♡♡♡![]()
Ja en nee, het is eigenlijk een vraag met terugwerkende kracht na een gebeurtenis waarvan de roeper niet wil dat dat gebeurd. Het woord is ongepast, maar wel logisch, als je het zo bekijktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Vind dat dan ook n ongepast word
![]()
Er zijn ook mensen die 'oh my God' aanstootgevend vindenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en nee, het is eigenlijk een vraag met terugwerkende kracht na een gebeurtenis waarvan de roeper niet wil dat dat gebeurd. Het woord is ongepast, maar wel logisch, als je het zo bekijkt:')![]()
Denk niet dat t vraag isquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja en nee, het is eigenlijk een vraag met terugwerkende kracht na een gebeurtenis waarvan de roeper niet wil dat dat gebeurd. Het woord is ongepast, maar wel logisch, als je het zo bekijkt♡♡♡♡![]()
Even kijkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Flink bezorgt wel brood en pindakaas♡♡♡♡![]()
Ik ben dus grristelijk opgevoed en ging in de zomer naar een kamp, zwaar grristelijk. Echt heel erg.. Elke maaltijd bijbel erbij, bidden, danken, elke dag een uur godsdienst ed.. Het nummer "It's raining men"was net uit van Geri Halliwell, mocht niet gezongen worden omdat er hallelujah in voor kwam...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 'oh my God' aanstootgevend vindenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2628 / +82 / +51 / 9067 / 9644
2. Harrie / 997 / +18 / +11 / 2498 / 2813
3. _UserName_ / 872 / +33 / +133 / 1098 / 1356
4. Dr.Mikey / 490 / +28 / +3 / 907 / 1128
5. KillemWieft / 413 / +14 / +5 / 599 / 791
6. drakin / 365 / +0 / +5 / 1252 / 1464
7. ToT / 299 / +46 / +1 / 3189 / 3390
8. mascara-klodder / 253 / +7 / +38 / 1387 / 1594
9. Lovely / 237 / +17 / +0 / 1993 / 2235
10. sinterklaaskapoentje / 231 / +13 / +1 / 1990 / 2222
11. hemarookworst / 224 / +18 / +5 / 1042 / 1194
12. kree / 201 / +91 / +0 / 1808 / 1959
13. HappyCharly / 198 / +6 / +12 / 1483 / 1637
14. AardappelSchotel / 198 / +10 / +1 / 1567 / 1765
15. MizzezAmy / 170 / +4 / +0 / 1955 / 2155
16. roos94 / 144 / +1 / +0 / 420 / 500
17. gebrokenglas / 136 / +10 / +10 / 1408 / 1558
18. maily / 134 / +5 / +5 / 1494 / 1645
19. sp3c / 125 / +6 / +0 / 797 / 885
20. loveyoulongtime / 110 / +0 / +32 / 957 / 1034SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Een reactie op datgeen wat net is geweest, de verdoemenis. Ik zie het wel als vraag, al is het achterafquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Man3quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben dus grristelijk opgevoed en ging in de zomer naar een kamp, zwaar grristelijk. Echt heel erg.. Elke maaltijd bijbel erbij, bidden, danken, elke dag een uur godsdienst ed.. Het nummer "It's raining men"was net uit van Geri Halliwell, mocht niet gezongen worden omdat er hallelujah in voor kwam...![]()
![]()
Dat dus.. En zo begon de afkeer van welk geloof dan ookquote:
Ja snap ik welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat dus.. En zo begon de afkeer van welk geloof dan ook![]()
![]()
Mijn moeder bleef dus heel lang aandringen, tot een aantal jaar terug. Toen ging ik hetzelfde doen als haar: geen rekening houden met.. dus vloekte ik bewust in haar bijzijn ed.. kreeg ik de vraag waarom ik dat deed, ik moest respect hebben voor haar geloof. Toen ik zei dat zij dan ook respect moet hebben voor mijn keus om geen geloof aan te hangen begon ze het te begrijpen. En nu zijn we zo ver dat zij het van mij accepteert en ik haar de tijd geef voor een gebed als ze blijft eten. Heeft ff geduurd maar tochquote:
Dat magquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een reactie op datgeen wat net is geweest, de verdoemenis. Ik zie het wel als vraag, al is het achteraf
Etymologisch gezien is het geen vraag met terugwerkende kracht
[ Bericht 2% gewijzigd door HappyCharly op 18-01-2025 14:42:35 ]♡♡♡♡![]()
Klopt, het is een uitspraak. Echter een die te herleiden is naar een vraag met terugwerkende kracht. Althans, zo zie ik hetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mag
Etymologisch gezien is het geen vraag
Mooi dat het uiteindelijk toch is goed gekomenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn moeder bleef dus heel lang aandringen, tot een aantal jaar terug. Toen ging ik hetzelfde doen als haar: geen rekening houden met.. dus vloekte ik bewust in haar bijzijn ed.. kreeg ik de vraag waarom ik dat deed, ik moest respect hebben voor haar geloof. Toen ik zei dat zij dan ook respect moet hebben voor mijn keus om geen geloof aan te hangen begon ze het te begrijpen. En nu zijn we zo ver dat zij het van mij accepteert en ik haar de tijd geef voor een gebed als ze blijft eten. Heeft ff geduurd maar toch
Iedereen moet doen wat ie zelf wil, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt.![]()
Fijn dat dat al een tijdje geleden geregeld is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn moeder bleef dus heel lang aandringen, tot een aantal jaar terug. Toen ging ik hetzelfde doen als haar: geen rekening houden met.. dus vloekte ik bewust in haar bijzijn ed.. kreeg ik de vraag waarom ik dat deed, ik moest respect hebben voor haar geloof. Toen ik zei dat zij dan ook respect moet hebben voor mijn keus om geen geloof aan te hangen begon ze het te begrijpen. En nu zijn we zo ver dat zij het van mij accepteert en ik haar de tijd geef voor een gebed als ze blijft eten. Heeft ff geduurd maar toch![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben dus grristelijk opgevoed en ging in de zomer naar een kamp, zwaar grristelijk. Echt heel erg.. Elke maaltijd bijbel erbij, bidden, danken, elke dag een uur godsdienst ed.. Het nummer "It's raining men"was net uit van Geri Halliwell, mocht niet gezongen worden omdat er hallelujah in voor kwam...
Ik zat op een prot. Chr. Basisschool met elke ochtend een Bijbelverhaal. Maar ik lette nooit op. Geloof werd ook niet aangedrongen.:')![]()
Okquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, het is een uitspraak. Echter een die te herleiden is naar een vraag met terugwerkende kracht. Althans, zo zie ik het♡♡♡♡![]()
Ja, mijn moeder is een schat van een vrouw maar soms net een jehova getuige
![]()
Soms zou ik wel een God willen om naar te bidden. Kracht uit te putten. Zou het leven misschien minder doelloos maken.:')![]()
Dat laatste scheelt dan wel weer. Je zou er maar een toets over krijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol
Ik zat op een prot. Chr. Basisschool met elke ochtend een Bijbelverhaal. Maar ik lette nooit op. Geloof werd ook niet aangedrongen.
Kan gewoon hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Soms zou ik wel een God willen om naar te bidden. Kracht uit te putten. Zou het leven misschien minder doelloos maken.![]()
Uiteindelijk blijft het een geloof, je zal nooit weten of er een God is.. Ik zie het als mezelf valse hoop geven want na de dood, is niks.. Daar kunnen we als levende wezens over speculeren maar ik geloof dat als je een goed mens bent, je niet bang hoeft te zijn voor het leven en de doodquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Soms zou ik wel een God willen om naar te bidden. Kracht uit te putten. Zou het leven misschien minder doelloos maken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Nee dat gelukkig niet. Ik deed altijd maar netjes mee met bidden en zo. Als kind denk je dat niet zoveel bij na.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt dan wel weer. Je zou er maar een toets over krijgen:')![]()
Doelloosquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Soms zou ik wel een God willen om naar te bidden. Kracht uit te putten. Zou het leven misschien minder doelloos maken.♡♡♡♡![]()
Nee is ook, en als iemand wil bidden geef ik die ruimte, niet alleen Christenen maar ook Moslims en Joden. Als het maar niet wordt opgedrongen of als recht wordt genoemd, zo heb ik ook mijn rechten in dat gevalquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Ik deed altijd maar netjes mee met bidden en zo. Als kind denk je dat niet zoveel bij na.
![]()
Nee nooit zal ik gelovig worden. Of ik moet een mirakel aanschouwen of echt bewijs dat er een God is.quote:Dat er na de dood niks is lijkt mij het meest waarschijnlijk. Heb nooit bewijs gezien dat er iets na komt. Dat 'eeuwige leven' in de hemel lijkt me vreselijk. Het leven moet niet eindeloos doorgaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft het een geloof, je zal nooit weten of er een God is.. Ik zie het als mezelf valse hoop geven want na de dood, is niks.. Daar kunnen we als levende wezens over speculeren maar ik geloof dat als je een goed mens bent, je niet bang hoeft te zijn voor het leven en de dood:')![]()
Mijn hoofdquote:
Ik zag een kerk vol oude gelovigen die los gaan op de snollebollekes in de zaal..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ik gun iedereen zijn geloof. Wordt me zelden opgedrongen. Hoogstens door een straat predikerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee is ook, en als iemand wil bidden geef ik die ruimte, niet alleen Christenen maar ook Moslims en Joden. Als het maar niet wordt opgedrongen of als recht wordt genoemd, zo heb ik ook mijn rechten in dat geval:')![]()
Not gonna happenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nooit zal ik gelovig worden. Of ik moet een mirakel aanschouwen of echt bewijs dat er een God is.
[..]sinterklaaskapoentje
![]()
Ik sta open voor het bewijs hoor. Wie zegt dat ik gelijk heb?quote::')![]()
Je herkent t welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ja... wat is een wonder? Iets wat gewoon heel weinig voorkomt?♡♡♡♡![]()
Hoelang bestaat de mensheid al? Nog vrij weinig bewijzen gezien...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta open voor het bewijs hoor. Wie zegt dat ik gelijk heb?![]()
Ik zou dan eerder geloven dat je "gereset" wordt, je ziel zal blijven hangen in de lucht, dat wordt opgepikt door atomen in de lucht, net als alle andere zielen. Vervolgens worden deze atomen opgenomen in het lichaam, waarna ze worden verweven in een spermacel of eicel. Jij en duizenden anderen vormen een nieuw mensquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee nooit zal ik gelovig worden. Of ik moet een mirakel aanschouwen of echt bewijs dat er een God is.
[..]
Dat er na de dood niks is lijkt mij het meest waarschijnlijk. Heb nooit bewijs gezien dat er iets na komt. Dat 'eeuwige leven' in de hemel lijkt me vreselijk. Het leven moet niet eindeloos doorgaan.
Tjongequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder geloven dat je "gereset" wordt, je ziel zal blijven hangen in de lucht, dat wordt opgepikt door atomen in de lucht, net als alle andere zielen. Vervolgens worden deze atomen opgenomen in het lichaam, waarna ze worden verweven in een spermacel of eicel. Jij en duizenden anderen vormen een nieuw mens♡♡♡♡![]()
Moet je eten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh hoe dan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Als iemand over water kan lopen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ja... wat is een wonder? Iets wat gewoon heel weinig voorkomt?:')![]()
Ik denk er soms best wel over na, vind ik interessant. Uiteindelijk bestaat alles uit moleculen en atomen. Ook de mens, een auto en de trui die je aan hebtquote:
![]()
Nah nee. Wat is een ziel überhaupt. Is dat meetbaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder geloven dat je "gereset" wordt, je ziel zal blijven hangen in de lucht, dat wordt opgepikt door atomen in de lucht, net als alle andere zielen. Vervolgens worden deze atomen opgenomen in het lichaam, waarna ze worden verweven in een spermacel of eicel. Jij en duizenden anderen vormen een nieuw mens:')![]()
OOké..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk er soms best wel over na, vind ik interessant. Uiteindelijk bestaat alles uit moleculen en atomen. Ook de mens, een auto en de trui die je aan hebt♡♡♡♡![]()
Ja één of andere magician heeft dat weleens gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als iemand over water kan lopen bijvoorbeeld.![]()
![]()
Iets waar wetenschappelijk geen verklaring voor is, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ja... wat is een wonder? Iets wat gewoon heel weinig voorkomt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja vast wel... Ik zou natuurlijk meteen denken aan trucagequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja één of andere magician heeft dat weleens gedaan:')![]()
De 7 wereldwonderen zijn wel te verklaren toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iets waar wetenschappelijk geen verklaring voor is, zou ik zeggen![]()
Een ziel is de persoon, de persoon in het lichaam. Atomen hebben leven nodig, zuurstof. Wanneer dat niet meer wordt opgenomen door het lichaam, zal het uit het lichaam gaan. Meetbaar? Nee, je ziet, hoort, en ruikt het niet maar ik geloof wel dat je het kan voelen. Het is de koude rilling die je soms overvalt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah nee. Wat is een ziel überhaupt. Is dat meetbaar?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept. Misschien is het nu wel te verklaren idd, maar destijds niet. Toen werden het wonderen genoemd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
De 7 wereldwonderen zijn wel te verklaren toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hmm nee sorry ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een ziel is de persoon, de persoon in het lichaam. Atomen hebben leven nodig, zuurstof. Wanneer dat niet meer wordt opgenomen door het lichaam, zal het uit het lichaam gaan. Meetbaar? Nee, je ziet, hoort, en ruikt het niet maar ik geloof wel dat je het kan voelen. Het is de koude rilling die je soms overvalt.
:')![]()
Ja zo zal er vroeger ook wel iemand zijn geweest die iets deed wat niet te verklaren was. En die werd Jezus genoemdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh daar heb ik mij nooit heel erg in verdiept. Misschien is het nu wel te verklaren idd, maar destijds niet. Toen werden het wonderen genoemd.![]()
![]()
Hoeft ook niet, het is mijn idee over de zielquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm nee sorry ik ben niet overtuigd.
Meestal op de pot?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb zo vaak onverklaarbaar gedrag![]()
Dat noemen ze in jouw geval ontoerekeningsvatbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb zo vaak onverklaarbaar gedrag
Schijnt wel een dingetje te zijn hier op FOK!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat noemen ze in jouw geval ontoerekeningsvatbaar![]()
![]()
Water in wijn veranderen bijvoorbeeld, of over water lopen.. Was je er bij? Wel heb je een mooie woordkeuzequote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo zal er vroeger ook wel iemand zijn geweest die iets deed wat niet te verklaren was. En die werd Jezus genoemd
WAT NOEM JE MIJ NU ONTOEREKENINGSVATBAAR!?! ZELLUF!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schijnt wel een dingetje te zijn hier op FOK!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Water in wijn veranderen en daar een hele handel in startenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Water in wijn veranderen bijvoorbeeld, of over water lopen.. Was je er bij? Wel heb je een mooie woordkeuze:')![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
WAT NOEM JE MIJ NU ONTOEREKENINGSVATBAAR!?! ZELLUF!![]()
![]()
Niemand kan dat vertellenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Dat er na de dood niks is lijkt mij het meest waarschijnlijk. Heb nooit bewijs gezien dat er iets na komt. Dat 'eeuwige leven' in de hemel lijkt me vreselijk. Het leven moet niet eindeloos doorgaan.![]()
![]()
Ik ben nog niet tevreden over de voortgangEr moeten punten bij, dus niet holken.
Nou ja, het handeltje "Tonino" is aardig gelukt moet ik zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Water in wijn veranderen en daar een hele handel in starten
3.30 uur is een goede tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:01 schreef Homijn het volgende:
Ik ben nog niet tevreden over de voortgangEr moeten punten bij, dus niet holken.
Zielen die nog niet opgepikt zijn door atomen, zie, het begin is erquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja of wel? Ronddwalende geesten?
Geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja of wel? Ronddwalende geesten?![]()
![]()
![]()
Daarna tijd voor wat patertjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb nog een kop koffie gepakt hoor. Fuck itUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
En @:AardappelSchotel
O wacht ze zijn er allebei niet![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: