quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is koud, zelfs in de kantine van de atletiek.
Ja dat komt wel goed...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan eten we beiden lekker
Laatste keer bami kan ik me niet eens herinneren
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:09 schreef spapaars het volgende:
Met stadsverwarming zijn de kosten voornamelijk de vaste lasten.
Meer of minder stoken maakt niet veel uit.
Zeker was erg lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:08 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 januari 2025 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.... lekker gegeten gisteren?
Zo ook hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Warmtepomp hier. Staat altijd op 20 graden. Behalve op de slaapkamer daar is de verwarming uit.
Lekker hoor... krijg al water in mondje..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ham, kaas aardappelpuree en kaassaus
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.quote:
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog steeds niet begrepen.
Ik heb blokverwarming en val daar ook onder.
Hoe kan dat dan?
Ik durf niet meer te stoken omdat ik dat niet snap
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is al aanwezig, de warmte laat je wel of niet toe in het huis
Daarom een best wel hoge rekening voor het hebben van zoiets.
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm. Ja. Waar ik ben is het -2.
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit al klaar voor de Elfstedentocht.
En ja, bewust met een hoofdletter.
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aha is het zo simpel, klinkt wel logisch ook (achter af gezegd natuurlijk).
Het staat al warm (gestookt) bij de voordeur bedoel je.
Vandaar ook dat ze zeggen als er een aantal in het blok veel stoken ik daar aan mee betaal.
De "ketel" draait om het hete water bij alle voordeuren constant te houden.
Hier blokverwarming en dan brult hij dus ook nog voor mijn eigen gebruik.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt blokverwarming of stadsverwarming.
Bij blokverwarming staat er een ketel te brullen in de buurt en betaal je voor het gebruik.
Bij stadsverwarming zijn het vooral de vaste kosten en die zijn niet mild.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetjequote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, ze komen bijna achter mijn huis langs..
Hi ik heb geen flauw idee... ik ben bang dat ik me even moet inlezen..quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe gaat het overigens met de tweeling Klinkhamer, en Gerben? (allemaal gelezen)
Mijn voorkeur is toch een witte landschap.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wow, dat zou wat zijn he. Wel zonder sneeuw hoor. Goed vriezen, mooi zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |