SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
RrDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ze smaken wel prima weer vandaag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik drink altijd gewoon pilsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich hab nummero 4 nu, maar wel gewone pils.![]()
![]()
![]()
Lekkerste wel vind ik dan, Grolsch of Hertog Jan heeft mijn voorkeur dan.quote:Lach met een schone bips![]()
die laatste heb ik vandaagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekkerste wel vind ik dan, Grolsch of Hertog Jan heeft mijn voorkeur dan.![]()
![]()
Lekker van die kouwe Jannen klappen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
juist kouwe Jan in je kop gieten en kut roepen naar de Buufquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker van die kouwe Jannen klappen.![]()
Al zit ik nu aan het snobistenbier van Moersleutel en Uiltje. Kost gelukkig maar 5 eu per blik
Lekker smooth pilsje, om door te drinken vind ik Grolsch wel fijn, iets bitterder en meer koolzuur. Drinkt sneller weg vind ik persoonlijk. Maar een Hertog loop ik niet van weg. Amstel en Bavaria dan drink ik liever water of cola als ze dat schenken.quote:Lach met een schone bips![]()
Wees blij dat het zo goedkoop is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al zit ik nu aan het snobistenbier van Moersleutel en Uiltje. Kost gelukkig maar 5 eu per blikI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fogel
Nu in het hotel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola, waar bende nu dan weer?I'm surrounded by morons!
Oh ja, ik spring een gat in de lucht van blijdschapquote:
Bavaria vind ik ook wel lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker smooth pilsje, om door te drinken vind ik Grolsch wel fijn, iets bitterder en meer koolzuur. Drinkt sneller weg vind ik persoonlijk. Maar een Hertog loop ik niet van weg. Amstel en Bavaria dan drink ik liever water of cola als ze dat schenken.
Amstel
DommelschVitamineD
![]()
Grolsch ook heerlijk maar die drinkt wat minder lekker door na een pater of 10
Hertog Jan![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2025 00:36:38 ]![]()
Wanneer vliegt Fogel weer?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, ik spring een gat in de lucht van blijdschap
I'm surrounded by morons!
Ik kan Warsteiner ook wel erg waarderen van de pilseners. Echt een lekkere doordrinker voor als het veel te warm is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker smooth pilsje, om door te drinken vind ik Grolsch wel fijn, iets bitterder en meer koolzuur. Drinkt sneller weg vind ik persoonlijk. Maar een Hertog loop ik niet van weg. Amstel en Bavaria dan drink ik liever water of cola als ze dat schenken.
Ja, het regent een beetje nu, en bruggen doen ze hier niet echt aan. Al een paar keer gewoon door een (nu relatief droge) rivier heen moeten rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Fijn dat je niet op straat slaaptI'm surrounded by morons!
Dommelsch had de kroeg waar mijn ouders vroeger een sta caravan hadden... Ook best vaak bezopen die kroeg uitgelopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bavaria vind ik ook wel lekker
Amstel
DommelschVitamineD
![]()
Grolsch ook heerlijk maar die drinkt wat minder lekker door na een pater of 10
Hertog Jan![]()
![]()
Over een dag of 5 pas weer geloof ik. Weet het even niet zeker.quote:I'm surrounded by morons!
Tegen die tijd even checkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over een dag of 5 pas weer geloof ik. Weet het even niet zeker.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb als @VitamineD nog ooit in 24 uur 1000 posts gedaan hier op het forumquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dommelsch had de kroeg waar mijn ouders vroeger een sta caravan hadden... Ook best vaak bezopen die kroeg uitgelopentegenwoordig doen ze dat standaard per dag
![]()
![]()
Net geen 10000 stappen gehaald
Warsteiner is veranderd, vroeger zat er meer smaak aan. Duitse collega vertelde me dat de vorige hoofdbestuurder daar de pijp uit ging of met pensioen en een ander het overnam en om in kosten te snijden er minder ingrediënten als voorheen ingingen en het daarom nu wateriger smaakt. Geen idee of dat waar is. Ik vind het als ik het nu een keer drink uit fles of blik het net Heineken. Uit tap geen idee.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan Warsteiner ook wel erg waarderen van de pilseners. Echt een lekkere doordrinker voor als het veel te warm is.Lach met een schone bips![]()
Life ain't fair anymorequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb als @:VitamineD nog ooit in 24 uur 1000 posts gedaan hier op het forumtegenwoordig doen ze dat standaard per dag
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb liever Veltinsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Warsteiner is veranderd, vroeger zat er meer smaak aan. Duitse collega vertelde me dat de vorige hoofdbestuurder daar de pijp uit ging of met pensioen en een ander het overnam en om in kosten te snijden er minder ingrediënten als voorheen ingingen en het daarom nu wateriger smaakt. Geen idee of dat waar is. Ik vind het als ik het nu een keer drink uit fles of blik het net Heineken. Uit tap geen idee.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dommelsch is tegenwoordig een B-merk. Duidelijk te zien aan de simpele verpakking ook. In de jaren 90 werd het nog in de markt gezet als premium pilsener (90% van de kroegen in Tilburg had het op tap ook). Maar Inbev vond dat ze teveel premium pilseners hadden en nu is het dus een b-merk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dommelsch had de kroeg waar mijn ouders vroeger een sta caravan hadden... Ook best vaak bezopen die kroeg uitgelopen
Precies hetzelfde bier als toen natuurlijk maar nu is het ineens bijna net zo goedkoop als de huismerkpils
MUZ / The Rolling Stones #5 # In 1982 in de Kuip voor 10 euro
De Rolling Stones waren hun tijd ver vooruit, als je bedenkt dat de euro pas in 2002 is ingevoerd
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Oh kak, heb het al ff niet op. zou ik moeten proberen dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Warsteiner is veranderd, vroeger zat er meer smaak aan. Duitse collega vertelde me dat de vorige hoofdbestuurder daar de pijp uit ging of met pensioen en een ander het overnam en om in kosten te snijden er minder ingrediënten als voorheen ingingen en het daarom nu wateriger smaakt. Geen idee of dat waar is. Ik vind het als ik het nu een keer drink uit fles of blik het net Heineken. Uit tap geen idee."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
#3quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:43 schreef Homijn het volgende:
MUZ / The Rolling Stones #5 # In 1982 in de Kuip voor 10 euro
De Rolling Stones waren hun tijd ver vooruit, als je bedenkt dat de euro pas in 2002 is ingevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wist ik dus niet, weer wat geleerd. En ja dat was jaren 90quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dommelsch is tegenwoordig een B-merk. Duidelijk te zien aan de simpele verpakking ook. In de jaren 90 werd het nog in de markt gezet als premium pilsener (90% van de kroegen in Tilburg had het op tap ook). Maar Inbev vond dat ze teveel premium pilseners hadden en nu is het dus een b-merk.
Precies hetzelfde bier als toen natuurlijk maar nu is het ineens bijna net zo goedkoop als de huismerkpils
Oudste brouwerij van Nederlandquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dommelsch is tegenwoordig een B-merk. Duidelijk te zien aan de simpele verpakking ook. In de jaren 90 werd het nog in de markt gezet als premium pilsener (90% van de kroegen in Tilburg had het op tap ook). Maar Inbev vond dat ze teveel premium pilseners hadden en nu is het dus een b-merk.
Precies hetzelfde bier als toen natuurlijk maar nu is het ineens bijna net zo goedkoop als de huismerkpils![]()
Ik woon aan de grens dus easy voor mij, maar in de zomer haal ik graag net over de grens in DLD Becks Gold. Dat is een heerlijk fris biertje op warme dagen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh kak, heb het al ff niet op. zou ik moeten proberen dan.Lach met een schone bips![]()
Bavaria zou ik trouwens ook nooit kopen maar dat schenken ze dus in het Philips Stadion al jaren. En vreemd genoeg smaken ze daar wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet, weer wat geleerd. En ja dat was jaren 90![]()
Zal wel komen omdat dat op heilige grond is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is een nieuwe dagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gooi je stappenteller nog ff in de mixerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik voel een nieuwe laatste pater aankomen hoor jongens.
Ik drink het niet, weiger ik echt. Maar gelukkig woon ik inmiddels ook te ver weg om naar wedstrijden te gaanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bavaria zou ik trouwens ook nooit kopen maar dat schenken ze dus in het Philips Stadion al jaren. En vreemd genoeg smaken ze daar wel.![]()
Zal wel komen omdat dat op heilige grond is.Ik weet nog dat bijna heel Stratum (de uitgaansstraat daar) alleen maar Bavaria schonk. Drama wel
Maar toen dronk ik het, weet nu wel beter. Maar nu inmiddels wel meer keuzes daar.
wat vreemdquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel een nieuwe laatste pater aankomen hoor jongens.![]()
![]()
Hoe kun je anders slapen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel een nieuwe laatste pater aankomen hoor jongens.Lach met een schone bips![]()
Echt bizar ja!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toen het rood werd ipv zilver?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bier als toen natuurlijk maar nu is het ineens bijna net zo goedkoop als de huismerkpilsUw ADH vitamine Worst
de kratjes zijn nog steeds roodquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen het rood werd ipv zilver?![]()
![]()
Ow toen ik een jaar of 15 was schonken ze waar ik toen woonde Oranjeboom in de jongerensoos.... Wat was dat akelig de volgende dag.Lach met een schone bips![]()
Ik vind Bavaria niet per se slechter dan andere standaard pils, snap de haat niet echtUw ADH vitamine Worst
Bavaria moet echt ijskoud zijn, andersquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind Bavaria niet per se slechter dan andere standaard pils, snap de haat niet echt
ik ook nietquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind Bavaria niet per se slechter dan andere standaard pils, snap de haat niet echt
Oranjeboom was echt het slechtste wat er bestond net als Skol![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik voel een nieuwe laatste pater aankomen hoor jongens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oranjeboom was gewoon het gedrocht van alle pilseners...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet
Oranjeboom was echt het slechtste wat er bestond net als Skol
Tuborg uit Denemarken vind ik dan wel weer echt goed te pruimen trouwens, regelmatig in de aanbieding ook bij drankenhandel hier net over de grens. 1 krat van 20 halve liter flessen voor 10 of 11 euro.Lach met een schone bips![]()
Dat wordt tegenwoordig ook niet meer verkochtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook niet
Oranjeboom was echt het slechtste wat er bestond net als Skol
Werd wel volop verkocht toen ik in Hongkong woonde
Uw ADH vitamine Worst
Even gekeken. De 23e ga ik pas weer vliegen.I'm surrounded by morons!
Meen je?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig ook niet meer verkocht
Werd wel volop verkocht toen ik in Hongkong woondeLach met een schone bips![]()
Weet ik niet precies maar de verpakking ziet er tegenwoordig echt heel 'simpel' uit. En het is dus qua prijs ook veel lager in de markt gezet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen het rood werd ipv zilver?
Marketing, het blijft een raar iets."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dommelsch blijft toch echt mijn jeugdliefdequote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik niet precies maar de verpakking ziet er tegenwoordig echt heel 'simpel' uit. En het is dus qua prijs ook veel lager in de markt gezet.
Marketing, het blijft een raar iets.![]()
![]()
Ja en allerlei andere bieren van United Dutch Brewery uit Breda die allemaal ecportbieren brouwtquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik lig al en 9000 stappen is ook primaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm zet de klok op je stappenteller een uur terugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En voor mij een gigantische kater, maar had meer te doen met de hoeveelheid dan het bier zelf wat best prima is/wasquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dommelsch blijft toch echt mijn jeugdliefde
![]()
Dat wist ik niet, leuk weetje dan weer. En ze dronken het ook echt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en allerlei andere bieren van United Dutch Brewery uit Breda die allemaal ecportbieren brouwtLach met een schone bips![]()
![]()
waarom denk je dat ze daar allemaal met van die half dichtgeknepen ogen lopen in die regioquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, leuk weetje dan weer. En ze dronken het ook echt?![]()
![]()
Ik dacht dat ze dat deden omdat anders de rijst er aan de onderkant uitfloept en ze constant afknijpen... Little did I know.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze daar allemaal met van die half dichtgeknepen ogen lopen in die regioLach met een schone bips![]()
ik heb ook geen idee verderquote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat deden omdat anders de rijst er aan de onderkant uitfloept en ze constant afknijpen... Little did I know.![]()
Viel eigenlijk wel mee, andere merken zijn populair, dus was wel verbaasd om dat in bijna elke supermarkt te zienquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, leuk weetje dan weer. En ze dronken het ook echt?Uw ADH vitamine Worst
Mijn ogen zijn open nu na deze wijsheid.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom denk je dat ze daar allemaal met van die half dichtgeknepen ogen lopen in die regioLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: