SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt het ook als er een hele grote drol in je endeldarm zit
Ja daar moet juffrouw krekkie zich gewoon gedragen voordat je een aanklacht aan je broek hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Of gewoon grapjes maken hihahotjes xD xD maar dat is dan raar want jij mag niks zeggen want ohjeej1!!11 stel dat!! Dat vond ik stom
Welke zoal?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah valt mee.Heb nu elf setjes staan (waarvan twee grote zijn). Maar het is wel leuk.
Google maar op lemon party.quote:
Ik heb de grote Hedwig set van Harry Potter, de soteerhoed, de schreeuw plant en een Zweinstein treintje. Nightmare Before Christmas set. T-rex skull. Twee Star Wars helmen en drie LEGO plantjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke zoal?
En welke vond je t leukste?
Naar de kaaswinkelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat gaan jullie dit weekend doen
Is dat niet een limoen?quote:
Vooral leuke sets van City voor mn dochter gekocht de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de grote Hedwig set van Harry Potter, de soteerhoed, de schreeuw plant en een Zweinstein treintje. Nightmare Before Christmas set. T-rex skull. Twee Star Wars helmen en drie LEGO plantjes.
Ik vind de grote sets wel het leukste denk ik. Heb je ook LEGO?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |