SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt het ook als er een hele grote drol in je endeldarm zit
Ja daar moet juffrouw krekkie zich gewoon gedragen voordat je een aanklacht aan je broek hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Of gewoon grapjes maken hihahotjes xD xD maar dat is dan raar want jij mag niks zeggen want ohjeej1!!11 stel dat!! Dat vond ik stom
Welke zoal?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah valt mee.Heb nu elf setjes staan (waarvan twee grote zijn). Maar het is wel leuk.
Google maar op lemon party.quote:
Ik heb de grote Hedwig set van Harry Potter, de soteerhoed, de schreeuw plant en een Zweinstein treintje. Nightmare Before Christmas set. T-rex skull. Twee Star Wars helmen en drie LEGO plantjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke zoal?
En welke vond je t leukste?
Naar de kaaswinkelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat gaan jullie dit weekend doen
Is dat niet een limoen?quote:
Vooral leuke sets van City voor mn dochter gekocht de laatste tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de grote Hedwig set van Harry Potter, de soteerhoed, de schreeuw plant en een Zweinstein treintje. Nightmare Before Christmas set. T-rex skull. Twee Star Wars helmen en drie LEGO plantjes.
Ik vind de grote sets wel het leukste denk ik. Heb je ook LEGO?
quote:
Bwehehehequote:
Niet nog een keer deze vraag beantwoorden in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
gezellig twee hele dagen lang naar de kaaswinkelquote:
Jamaarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig twee hele dagen lang naar de kaaswinkel
waarschijnlijk hetzelfde als elk ander weekend..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb nog een boeket liggen die ik moet maken, had ik met kerst gekregen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vooral leuke sets van City voor mn dochter gekocht de laatste tijd.
Heb laatst met kerst de LOTR set van mn vrouw gekregen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet juffrouw krekkie zich gewoon gedragen voordat je een aanklacht aan je broek hebt
Ja misschien welquote:
Dat weet ik allemaal nietquote:
waaromquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT is een enorme trigger voor 4EBE.
dat weet ik eigenlijk ook niet maar het is tekst uit een liedje van Bokoesamquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als elk ander weekend..
had ik al gezegd dat ik ga borrelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
brood eten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik ga borrelen
Hele weekend met een rietje in een glas water blazen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik ga borrelen
quote:
Slapen en eten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
Belangrijke dingenquote:
ik ga borrelenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hele weekend met een rietje in een glas water blazen?
Surinaamse hapjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga borrelen![]()
met surinaamse hapjes en een zeer gezellige en gevarieerde groep mensen
[..]
Dat heb ik gister al gedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Belangrijke dingenIk moet mijn bed nog wel opmaken
Ik kom er ook wel eensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vooral leuke sets van City voor mn dochter gekocht de laatste tijd.
Heb laatst met kerst de LOTR set van mn vrouw gekregen.
Echt zoo lekkerquote:
Oke dit klinkt aannemelijker ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga borrelen![]()
met surinaamse hapjes en een zeer gezellige en gevarieerde groep mensen
Eh. Ik heb vreemdere fetishes gezien.quote:[..]
Heuj.quote:Studenten die tijdens het leenstelsel studeerden aan hbo of universiteit, hebben geen basisbeurs gehad. Zij krijgen na het behalen van een diploma een tegemoetkoming voor de gemiste basisbeurs. Het bedrag is wettelijk vastgesteld op ¤ 34,17 per maand. De tegemoetkoming geldt alleen voor de officiële duur van de studie, voor de maanden waarin u stond ingeschreven tijdens het leenstelsel (september 2015 t/m augustus 2023).
Wat betekent dit voor u?
U hebt recht op ¤ 820,08.
het is geen wedstrijd, zwabquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke dit klinkt aannemelijker ja.
[..]
Eh. Ik heb vreemdere fetishes gezien.
Jup, maar het is ietsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heuj.
Lachwekkend weinig eigenlijk. Ik had nog net mazzel met m'n bachelor gelukkig, maar je zou maar de volle pond zijn misgelopen.
Ik straks de nieuwe matrassen, ze zijn wel een stuk lager dan de oude, scheelt wel een cm of 3quote:
Heb een keer oud&nieuw bij surinamers gevierd, heb me echt helemaal misselijk gevretenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt zoo lekker![]()
![]()
alleen de bara hoef ik niet meer, vond het niet zo bijzonder smaken en was wel echt heel heel vet?
ga je nieuwe matrassen testen? Heb je vast hulp bij nodig? @essnhillsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks de nieuwe matrassen, ze zijn wel een stuk lager dan de oude, scheelt wel een cm of 3
Net op het moment dat ik mijn kink voor hamsters in leren pakjes wil delen met jullie.quote:
Ga je de stad slopenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vlinder et moi gaan naar familie in Tilburg
@:LTVDK
Muah. Als ik volledig genaaid was, had ik deze kruimels eerder als belediging gezien waarschijnlijk. Ik kreeg volgens mij 5 keer zo veel basisbeurs.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar het is iets. Dussss positief
hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer oud&nieuw bij surinamers gevierd, heb me echt helemaal misselijk gevretenHeb ik daarna op het toilet wel gemerkt
@CherryLips @4EverBlackEyed, houd jullie beestjes binnen, er zit hier een viezerikquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik mijn kink voor hamsters in leren pakjes wil delen met jullie.
Hmm, maar wil je dat of vind je meer dat dat zou moeten (om wat voor reden dan ook?)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wat actiever zijn enzo.. dingen in huis doen, misschien wat wandelen kan ook geen kwaad
is stoere rapper taalquote:
Ja wat moet je er anders danquote:
Toch weer een baksteen extra voor als je een huis vindtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heuj.
Lachwekkend weinig eigenlijk. Ik had nog net mazzel met m'n bachelor gelukkig, maar je zou maar de volle pond zijn misgelopen.
Cavia 's heb ik niks mee jij geniepige kinkshamer.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:CherryLips @:4EverBlackEyed, houd jullie beestjes binnen, er zit hier een viezerik
Ik had ooit het omgekeerde. Ik had langs de lange kant van m'n bed een kast met omhoogslaande kleppen gemaakt. Jaar later een nieuw matras. Bleek 3cm hoger dan verwacht ondanks dat ik de boek gemeten had.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik straks de nieuwe matrassen, ze zijn wel een stuk lager dan de oude, scheelt wel een cm of 3
sorry maar, dat is het?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik mijn kink voor hamsters in leren pakjes wil delen met jullie.
Als belediging zien dat je iets terugkrijgt ipv niksquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Als ik volledig genaaid was, had ik deze kruimels eerder als belediging gezien waarschijnlijk. Ik kreeg volgens mij 5 keer zo veel basisbeurs.
vind dat ik dat moeten zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar wil je dat of vind je meer dat dat zou moeten (om wat voor reden dan ook?)
[..]
is stoere rapper taal
Oh ja, jij was diegene van het masturberen met een koekenpan...quote:
Een van die twee heeft ook een hamster, vergeet telkens welkequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cavia 's heb ik niks mee jij geniepige kinkshamer.
Cherryquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van die twee heeft ook een hamster, vergeet telkens welkeDenk Gerrie
Ja het scheelt dat er ook nog een dik topdekmatras op ligt, en mijn bed eigenlijk al te hoog was, bedhoogte was zeg maar tot boven de heupquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ooit het omgekeerde. Ik had langs de lange kant van m'n bed een kast met omhoogslaande kleppen gemaakt. Jaar later een nieuw matras. Bleek 3cm hoger dan verwacht ondanks dat ik de boek gemeten had.
Kleppen konden niet meer open.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt en volgende week vrijdag ga ik Draco laten inslapen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, jij was diegene van het masturberen met een koekenpan...
Die nodigt mij toch nog uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van die twee heeft ook een hamster, vergeet telkens welkeDenk Gerrie
Oh is dit de comeback van Susan & Freek?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Maakt niet uit wat je zegt, girl ik heb je back
Ook al is het niet terecht je kunt bij mij terecht
Weet dat ik voor je vecht, girl ik meen het echt
Girl je weet ik eet die pussy als hoofdgerecht
Hoogstaande rijm dit, ik heb mn sinterklaasgedicht weer ready
Je weet maar nooit met 4ebe, die zegt ook dat ze niet zo sociaal. Was ook een grote leugenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze geen rappers die er money instoppen.
Ik had gebeld om te vragen wanneer ik hem moet laten inslapen en toen ik het had uitgelegd was al vrij snel duidelijk dat ik er wel in 1 deze dagen mee heen moet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
ach...beestje is dus echt op
In dat geval lijkt me dat wel verstandig jaquote:
echt he, wij staan hier bovenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dit de comeback van Susan & Freek?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met 4ebe, die zegt ook dat ze niet zo sociaal. Was ook een grote leugen
Gisteren kroop er een kind in haar, meegekregen?
maar stevig mee knuffelen deze week...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gebeld om te vragen wanneer ik hem moet laten inslapen en toen ik het had uitgelegd was al vrij snel duidelijk dat ik er wel in 1 deze dagen mee heen moet.
De grote KIEEEEEEEEEEEP-rap klinkt wel echt als iets dat mega goed bij haar pastquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]Hmm, ja, dan is de stap naar een rapper ook niet zo groot meer.
Ja ze zei ook tegen de tijd dat hij het echt laat merken ben ik al veel te laat. En thanks.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar stevig mee knuffelen deze week...
maar als er pijn is, is het altijd beter.
Veel sterkte
euhm, wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Noa lijkt zonder staart wel op een hamster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |