quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hij bløft niet…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:30 schreef DKUp het volgende:
Zogenaamde artiest Bekend in Zeeland @:Pisces29
Je weet tochquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jaar of 20 en Sofia haar Maria’s hangen nu al op half elf
De zee roept…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me echt kut om als Antiliaan (?) in Zeeland te wonen
Die durven en kunnen niet zwemmen dus daar heb je niks aanquote:
Ze willen alleen kip en de kaart was te inclusiefquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Max moest de kaart voorlezen?
Stukje racisme
Zeker gaan we richting de zomerquote:
Ik denk het nietquote:
Een bekakt hockeytrutjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Stefanie doet aan zomercarnaval.
En heeft een kutstem…
Doodvermoeiend, batterijen er snel uithalen…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Stephanie is wel lekker spontaan en vrolijk
Zeker. Blijf erbij.quote:
Nou wat is het nu.quote:
Vaker komen kijken, wordt het steeds beter.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
weet niet, kan er nooit veel hoogte van krijgen van die dates![]()
Wat dan het verschil is? Bij omniseksualiteit wordt het geslacht of gender van de ander wél erkend, terwijl dat bij panseksualiteit niet het geval is. Mensen die omniseksueel zijn, zijn dus niet 'genderblind'; panseksuelen kijken puur en alleen naar iemands karakter zónder de ander in een genderhokje te stoppen.quote:
Nou ja, kijk al jaren maar veel lijkt het niet te veranderen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaker komen kijken, wordt het steeds beter.
Ik vind dit oprecht een leuk meisje.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef DKUp het volgende:
Als ik daar zou zitten dan heb ik heel veel alcohol nodig
Lief vriendelijk meisje wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een leuk meisje.
Ja nu zie ik de verhouding pas een beetjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die kan praten gevraagd.
Lult zelf continue, laat ander niet praten.
Zonde van de aanvraag…
Moet zeggen, First Dates is wel leerzaam wat dat betreftquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat dan het verschil is? Bij omniseksualiteit wordt het geslacht of gender van de ander wél erkend, terwijl dat bij panseksualiteit niet het geval is. Mensen die omniseksueel zijn, zijn dus niet 'genderblind'; panseksuelen kijken puur en alleen naar iemands karakter zónder de ander in een genderhokje te stoppen.
https://www.cosmopolitan.(...)iseksueel-betekenis/
Blijft ingewikkeld.
Ja toch?quote:
Ziet er veel vriendelijker/leuker uit toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vond haar wat op minister Faber lijken![]()
Ze heet ook nog Marjolein
Faber "schijnt" ook heel grappig te zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziet er veel vriendelijker/leuker uit toch?
Nou vooruit, omdat het vrijdagavond isquote:
Slaat ook mensen in een supermarkt?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje de mannelijke Glennis Grace dit
Ik ben wel van de venkel de laatste tijd.quote:
Als je respectloos doet krijg je wellicht ook die volle laag jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slaat ook mensen in een supermarkt?
Ik ook, heel ver weg…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Ik gun Noa Lang en jong meisje wel een relatie.
Is Noa die meid met geel haar en lenzen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Ik gun Noa Lang en jong meisje wel een relatie.
Oja shit, zat weer te gamenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel @:coco en @:mortaxx missen nu deze hete dames
Denk het ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
Kortom: ze hoereert zichzelf bij 18+ fotografen
Hij is wel smooth hoor. Zou er als ik vrouw was wel voor vallen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Geile stem van Max
Hoogtepunt van de avond
Is dit anders dan de gemiddelde jongen met gel?quote:
Lekker sociaal, goeie stem, lang, geen dom dialect.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij is wel smooth hoor. Zou er als ik vrouw was wel voor vallen.
Kut, gemist.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Sofia Maria had een like van @:bugno3 gekregen
Krullen, brains, het hele pakket.
Na de split dezelfde dag nog ingeschreven…quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Nog geen half jaar uit elkaar, wel al bij first dates
Ze neuken elkaar nog
Fijn weekendquote:
Jij ook een fijn weekend!quote:
Druk ALT-F4 eens in?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Elwin: Heeft u de computer al opnieuw opgestart?
Dag in, dag uit…
Haai haaiquote:
Die moet de barman wordenquote:
Doetinchemquote:
Ik kijk filmsquote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat doe je in het dagelijks leven?
"Ik ga naar de bioscoop"
Amsterdams? Eerder oosten - Boersquote:Op maandag 20 januari 2025 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
nijmegen met een amsterdams accent?
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amsterdams? Eerder oosten - Boers
Amsterdams is meer present dan dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
nijmegen met een amsterdams accent?
Neukt allesquote:Op maandag 20 januari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
“20 jaar geleden een relatie met een frau gehad……”
Oh Sonja 63 assistent kok
Bijna naar de uitgang dus……
Een persoonquote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neukt alles
@:sapstengel @:poefbank
We vallen op karaktersquote:
Ik zou haar niet doen, die zwart witte.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neukt alles
Genoteerdquote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou haar niet doen, die zwart witte.
Hallo Pisces.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Op welke dag past dit in je schema @:gurneyisbestoke
Ik vermoed erg links, gezien zijn ecto fysiek.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Guus is of erg links of erg rechts in zijn meningen.
Ik twijfelde nog. Hij is in ieder geval woedend.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vermoed erg links, gezien zijn ecto fysiek.
Roodquote:Op maandag 20 januari 2025 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Guus is of erg links of erg rechts in zijn meningen.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Guus is niet opgewassen tegen dit Russische geweld denk ik
"afstand"quote:Op maandag 20 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Deze 50+ combi vind ik leuk
Dan gaan ze dus nee zeggen
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neukt alles
En extra geluidsisolatiequote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee opzich niet, maar beter doe je dat gewoon thuis in de badkamer met de deur op slot.
Het zal als eerste wel 21+ worden?quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik mijn mening ga geven over onderwerpen heeft mijn youtube kanaal geen lang leven denk ik.
En hij is nu al cringequote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij heeft een youtube kanaal en hij geeft zijn mening
Ik doe ook de hele dag dialecten en stemmen na. Maar wel bij vrienden.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee opzich niet, maar beter doe je dat gewoon thuis in de badkamer met de deur op slot.
En waarschijnlijk heb je een baan.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb 300 abonees en ik doe niks met mijn youtube kanaal,
Ze leek in het begin vrolijk en leuk.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef Haags het volgende:
Die Russische ziet eruit als een walgelijk teringwijf.
Dat klopt ja, youtube heeft nog geneens een cent opgelevered.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je een baan.
Neejoh. Is zo nep als wat. Veel te bazig.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze leek in het begin vrolijk en leuk.
Hangt er van af waar ik mijn mening over ga geven.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zal als eerste wel 21+ worden?
“Jammer dat je zoooooooooooo weinig volgers hebt…”quote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Neejoh. Is zo nep als wat. Veel te bazig.
Ik kwam haar laatst tegen op tiktok, kreeg direct een ptsd flashback.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Pas op, ben nog getraumatiseerd van de swiftie dubbel dat van vorig seizoen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kwam haar laatst tegen op tiktok, kreeg direct een ptsd flashback.
Heeft haar beste waren wel in de etalage ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In Geldrop met een bos hout voor de deur
Ik hoop dat ik niet overkwam als een ongenuanceerde boerquote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Brabander heeft wel leuke schoenen en heeft de aflevering met @:cherrycoke gezien
Werkte wel, braboboy zag direct pluspunten.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft haar beste waren wel in de etalage ja.
Zeker niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet overkwam als een ongenuanceerde boer
Lijkt me nou leuk om tegenover haar te zitten en dan anti Putin te gaan zitten lullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |