Zoooo lekker.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:55 schreef Basp1 het volgende:
Met nu op alfabetische volgorde draaien komen er best wel onbekende nummers opeens voorbij.
Net een nummer van 16 Horse Power.

Misschien vrij laat om hier nog op te reageren maar goed. Ben het zeker eens dat Porcupine Tree niet onder hardrock/metal valt, maar toch komen er heel vaak wel hardrock/metal rifjes e.d. voor in pt nummers dus ik blijf toch altijd weer proberen om ze er tussen te krijgen, ook in de Kink 1500. Nu met de Kink abc ook weer aan het proberen maar nog zonder succes helaas haha.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ben blij dat-ie iig érgens staat.

Ik heb Lazarus gehoord!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:35 schreef Vissenprog het volgende:
[..]
Misschien vrij laat om hier nog op te reageren maar goed. Ben het zeker eens dat Porcupine Tree niet onder hardrock/metal valt, maar toch komen er heel vaak wel hardrock/metal rifjes e.d. voor in pt nummers dus ik blijf toch altijd weer proberen om ze er tussen te krijgen, ook in de Kink 1500. Nu met de Kink abc ook weer aan het proberen maar nog zonder succes helaas haha.

Top! Die heb ik nu in de abc gemist, in de 1500 heb ik hem wel gehoord, en was toen blij verrast! Ik probeer alleen nu steeds om ook in ieder geval 1 van de wat hardere meer energieke nummers er tussen te krijgen.quote:

Ja dat Arriving niet scoort op Kink is wel bijzonder.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:49 schreef Vissenprog het volgende:
[..]
Top! Die heb ik nu in de abc gemist, in de 1500 heb ik hem wel gehoord, en was toen blij verrast! Ik probeer alleen nu steeds om ook in ieder geval 1 van de wat hardere meer energieke nummers er tussen te krijgen.

Ja inderdaad, aan de andere kant (en dat is eigelijk zwaar tegenstrijdig met mijn pogingen om ze meer op de radio te krijgen en ook egoïstisch) Zou ik ook niet willen dat ze veel groter worden, in de zin van dat ze dan misschien in stadia hun concerten zullen gaan geven. Het Ziggodome vind ik persoonlijk eigelijk al te groot al dat was toch wel een top concert in 2022. Maar groter dan dat...liever niet haha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat Arriving niet scoort op Kink is wel bijzonder.

Zeker even ingevuldquote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Piles het volgende:
https://kink.nl/nieuws/kink-hoort-graag-je-mening
Voor iedereen met een mening over Kink en de muziek.

Mooie gelegenheid om de persoonlijke wens voor meer alternative dance/alternative hiphop/indie op de zender uit te spreken. De hoge frequentie harde gitaren komt me toch een beetje de neus uit als ik een week lang alleen maar Kink op heb staanquote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Piles het volgende:
https://kink.nl/nieuws/kink-hoort-graag-je-mening
Voor iedereen met een mening over Kink en de muziek.

Eens, te veel van hetzelfde en ook te veel 90s/00s tov nieuwe muziek. Er is een nieuwe van Pulp en die heb ik nog nul keer gehoordquote:Op zondag 20 april 2025 22:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om de persoonlijke wens voor meer alternative dance/alternative hiphop/indie op de zender uit te spreken. De hoge frequentie harde gitaren komt me toch een beetje de neus uit als ik een week lang alleen maar Kink op heb staan

en dat is nu nog wel de KINK XL !quote:Op maandag 21 april 2025 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, te veel van hetzelfde en ook te veel 90s/00s tov nieuwe muziek. Er is een nieuwe van Pulp en die heb ik nog nul keer gehoord

Heb m ook opstaan. Voor de verandering wel aardig. Maar ben zelf ook niet heel blij met De Staat. Een paar nummers van ze vind ik wel goed, maar die staan er dan weer niet in.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:59 schreef Gunner het volgende:
Vandaag lusteraars naar de NL top 100?
Wel heel veel De Staat, daar ben ik net allergisch voor.

Die is zo vaak er niet als ik luister.
 Die is zo vaak er niet als ik luister.

Die heeft 5jr non-stop gewerkt en haalt wat verloren tijd in.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:31 schreef Redefine het volgende:
En hoeveel vakantiedagen heeft Michiel eigenlijkDie is zo vaak er niet als ik luister.

Voorheen draaiden ze de band wel bij Distortion, maar niet of zelden bij de reguliere Kink. Hopelijk gaan ze wat meer artiesten draaien die ze wel bij Distortion draaien
 Voorheen draaiden ze de band wel bij Distortion, maar niet of zelden bij de reguliere Kink. Hopelijk gaan ze wat meer artiesten draaien die ze wel bij Distortion draaien  

Sowieso mag er meer nieuwe muziek gedraaid worden in een wat breder segment.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:41 schreef Redefine het volgende:
Vorige week eigenlijk voor het eerst gemerkt dat ze Halestorm draaien. En deze week is de nieuwe single dan KinkXLVoorheen draaiden ze de band wel bij Distortion, maar niet of zelden bij de reguliere Kink. Hopelijk gaan ze wat meer artiesten draaien die ze wel bij Distortion draaien

Eens. Het is teveel van hetzelfde. Waarbij de scherpe randjes er ook nog eens vanaf zijn. Merk ook wel het verschil met ontdekken van nieuwe muziek dat ik dat veel minder heb dan vier jaar geleden.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso mag er meer nieuwe muziek gedraaid worden in een wat breder segment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |