Volgens mij hadden we er vroeger een cd van, dus ik ben er mee opgegroeid. Dus mijn hersens vinden het fijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
De kitchkant van G n R die ik niet zo kan apprecieren
Daar is ze iets te oud voor dunkt mequote:
Ooh zit maar 5 jaar verschil tussen Kate en Tori inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar is ze iets te oud voor dunkt me
Sharon is al de muzikale dochter van Kate, in ieder geval op vocaal gebied dan
Ik ken wel meer doodsaai materiaal van KoLquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Kings of Leon net zo 50/50 als Duran Duran. Er zit niet echt een middenweg tussen de goede en de ellendige.
Oh ja, dat wel, het is meer niet dan wel. Maar het is nooit 'wel aardig'. Er zijn er een paar goed en een boel ellendig, niets in het midden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken wel meer doodsaai materiaal van KoL
En dan staat Closer, hun allerbeste, er niet eens inquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind Kings of Leon net zo 50/50 als Duran Duran. Er zit niet echt een middenweg tussen de goede en de ellendige.
Closer, Molly, On Call, dan heb je de echte prijsplaten ook wel gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan staat Closer, hun allerbeste, er niet eens in
Ben al bij P.O.D. dus moest ff nadenken over de link met SM. Geen thema voor relirockersquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoeveel bekende liedjes zijn er eigenlijk die openlijk over SM gaan? Ik ken alleen deze en die van Rihanna, volgens mij.
Relirockquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ben al bij P.O.D. dus moest ff nadenken over de link met SM. Geen thema voor relirockerswel genot deze
Venus In Furs ook wel een bekende in die categoriequote:Op maandag 27 oktober 2025 12:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoeveel bekende liedjes zijn er eigenlijk die openlijk over SM gaan? Ik ken alleen deze en die van Rihanna, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |