De afgelopen dagen deden ze liedjes die het net niet hadden gehaald. Daar zat onze vriend wel heel vaak tussen. Dus ik denk dat we nuchter blijven dit jaar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen we een shotje elke als Lenny langskomt?
Shotje espresso dan maarquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen we een shotje elke als Lenny langskomt?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De afgelopen dagen deden ze liedjes die het net niet hadden gehaald. Daar zat onze vriend wel heel vaak tussen. Dus ik denk dat we nuchter blijven dit jaar.
Dan mag je niet klagen als Broes langskomtquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel vergeten te stemmen dit jaar
Dan neem ik ook een shotjequote:Op maandag 27 oktober 2025 10:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan mag je niet klagen als Broes langskomt
Zo stonden ze ook op stemlijstje, het. Ik had de link niet gelegd. Mysterie opgelost!quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben ook weer ingeschakeld! Goed begin meteen met Evanescence
Wel opvallend dat ze de hele lijst openbaar hebben gemaakt meteen, deden ze vorig jaar niet. En ze hebben wel wat doms gedaan: alle bands die beginnen met 'The' hebben het lidwoord nu achteraan staan, maar vorig jaar was dat niet zo, dus staan de nummers van die bands er allemaal ten onrechte als nieuwkomer in.
Ohja dat is de reden! Good work Sherlockquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben ook weer ingeschakeld! Goed begin meteen met Evanescence
Wel opvallend dat ze de hele lijst openbaar hebben gemaakt meteen, deden ze vorig jaar niet. En ze hebben wel wat doms gedaan: alle bands die beginnen met 'The' hebben het lidwoord nu achteraan staan, maar vorig jaar was dat niet zo, dus staan de nummers van die bands er allemaal ten onrechte als nieuwkomer in.
Dit blijft klinken alsof iemand de trein moet halen.quote:
Inmiddels gefikstquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo stonden ze ook op stemlijstje, het. Ik had de link niet gelegd. Mysterie opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |