Ben je al begonnen aan Woeste Grond? Zo verslavend die serie. Helaas is dit seizoen afgelopen maar ik heb no een stuk of 6 afleveringen in de wacht staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag!
Ben net thuis uit de haakclub, rond één uur komt mijn begeleider
Vanavond is er helaas voor mij niks leuks op televisie
Even lekker series kijken
Om heel eerlijk te zijn nog niet aan toe gekomen... ik ben nu bezig met Mortenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan Woeste Grond? Zo verslavend die serie. Helaas is dit seizoen afgelopen maar ik heb no een stuk of 6 afleveringen in de wacht staan.
Dank je. Je versiert natuurlijk niet zo maar een Viola Holt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! En wat een knappe man ben je daar
Held. Patty Somerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Je versiert natuurlijk niet zo maar een Viola Holt.(Patty Somer)
En dit was dus de tv gids van donderdagquote:Op woensdag 22 januari 2025 06:45 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Donderdag;
Dagelijks:
18.55: Lang leve de liefde SBS6
19.30: Bondgenoten SBS6
20.30: Big Brother RTL5
20.35; De slimste mens NPO1
Diversen;
20.29: Waar is mijn erfenis SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/waar-is-mijn-erfenis
20.30; Winter vol liefde RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/winter-vol-liefde
21.20: Welkom bij de familie NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/welkom-bij-de-familie
Docu/Reportage/Informatief:
20.25; De onmisbaren NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/de-onmisbaren
21.05; AI love NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/ai-love
22.20: NPO Doc: Breaking social NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-breaking-social
Actueel:
18.00: Nieuws van de dag SBS6
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.00; Renze RTL4
22.20: Bar Laat NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
@:Kissingbird
Typefouten onder voorbehoud
M'n TV-kwis al gezien ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:38 schreef Ole het volgende:
Even gluren
vanaf maandag ben ik er weer!![]()
![]()
![]()
De zoveelste zangwedstrijd. Met weer een jury die er zgn verstand van heeft. Maar gewoon actueel zijn en voor kijkcijfers zorgen. Normale muziekprogramma's zijn er niet meer.quote:
Nee die zijn er niet meer nee. Mis ik af en toe ook nog. Een leuke muziekquiz of zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zoveelste zangwedstrijd. Met weer een jury die er zgn verstand van heeft. Maar gewoon actueel zijn en voor kijkcijfers zorgen. Normale muziekprogramma's zijn er niet meer.
Ik ook, maar het is weer eens veel te ingewikkeld gemaakt. Die coaches hopen ontzettend dat het publiek voor stemt(waarom zou je als publiek trouwens überhaupt tegen stemmen?), en daarna moeten ze zelf nog voor de vorm stemmen?quote:
Ja inderdaad. Je gaat naar die show om acts te bekijken, dan ga je niet tegen stemmen. Je kent ze amper.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is weer eens veel te ingewikkeld gemaakt. Die coaches hopen ontzettend dat het publiek voor stemt(waarom zou je als publiek trouwens überhaupt tegen stemmen?), en daarna moeten ze zelf nog voor de vorm stemmen?
Of een leuke voetbalquiz met leuke kandidaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee die zijn er niet meer nee. Mis ik af en toe ook nog. Een leuke muziekquiz of zo.
Dankjewel lief @praadje dat je weer de moeite neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
Graag gedaan lieverd Jij ook een fijne dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel lief @:praadje dat je weer de moeite neemt.
fijne dag vandaag![]()
Graag gedaan lieverd.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Vanavond Grote Gezinnen, Grote Vakanties
En de Keuringsdienst van Waarde. Volgens mijn televisiekrantje gaat het over Mosterd! Ben benieuwd
Wat lief ! Dat vind ik echt leukquote:Op maandag 27 januari 2025 22:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd.![]()
Wat schrijf je trouwens goed. (Blog) Ik lees ze met veel interesse.
LIT / Tong’s eigen individueel schrijfsels topicquote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lief ! Dat vind ik echt leuk
Nou ik heb er net weer eentje uitgepoept
Dankjewel weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:40 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Fijne dag voor jou ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 12:50 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag schatjesMaak er een mooie middag/avond van
ohhh wat leuk!!!! vergeten dat dat nu ook weer begintquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lego masters
Verheug me er oprecht op
Maar nu eerst wat uurtjes borduren
Zo gezellig kneuterig en vaak leuke deelnemers. Ben echt heel erg fan! Ook al is lego absoluut niet mijn hobbyquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh wat leuk!!!! vergeten dat dat nu ook weer begint
![]()
![]()
![]()
Ik vind lego wel leuk om in elkaar te zetten. heb een paar van die bloemen / planten setjesquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo gezellig kneuterig en vaak leuke deelnemers. Ben echt heel erg fan! Ook al is lego absoluut niet mijn hobby
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja moet ik ook nog zeggen
Hallo!
Ik heb het geduld niet... dan zie ik hoe dit die handleidingen zijn... en dan wel honderd stukjes en handelingen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind lego wel leuk om in elkaar te zetten. heb een paar van die bloemen / planten setjes![]()
egkte en van allie die niet van echt is te onderscheiden.
[..]![]()
vind ik juist leukquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet... dan zie ik hoe dit die handleidingen zijn... en dan wel honderd stukjes en handelingen...
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met haakwerk en borduren en miniatuurbouw enz enz enz vind ik het heerlijk...
Alleen lego...
Dan zitten we elkaar niet in de weg met hobby'squote:Op donderdag 6 februari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja dat weet ik van jou
daar heb ik dan weer niet het geduld voor
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan zitten we elkaar niet in de weg met hobby's
Haha touchequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
denk dat wij elkaar sowieso niet in de weg zitten
Hier idem, heb als kind wel zitten friemelen met die blokjes, huisjes bouwen waren mijn favoriet. Maar op een afbeelding en handleiding een of andere toestand in elkaar zetten, nah, nee dus.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met haakwerk en borduren en miniatuurbouw enz enz enz vind ik het heerlijk...
Alleen lego...
Volg je No way back nog?quote:Op maandag 10 februari 2025 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey @:praadje dank je wel weer!
Hier naar de Grote Gezinnen Grote Vakantie kijken
Zo heerlijk om naar die chaos en stress kijken terwijl ik zelf heel rustig en ontspannen ben
Nee eigenlijk niet. Moet Misschien welquote:
Laatste 2 afleveringen niet. Ik heb ook een paar of 1 aflevering overgeslagen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet Misschien wel
Alleen ik had het gevoel naar een therapiesessie te kijken
Dan moet ik even moeder verzamelen en kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Laatste 2 afleveringen niet. Ik heb ook een paar of 1 aflevering overgeslagen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje !
Hier sowieso Ik Vertrek en Dreamschool!
Dankjewel lief @praadjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:14 schreef praadje het volgende:
OHHH wat leuk!!!quote:
Goedemorgen!quote:
Leeeee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:15 schreef Ole het volgende:
Hi![]()
Begin me eindelijk weer thuis te voelen na 7 weken 'opsluiting'
Fijn om weer terug te zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:15 schreef Ole het volgende:
Hi![]()
![]()
![]()
Gaat lekker hoor. Twee maanden nagenoeg clean nu. (Eén dag wel gedronken) Voel me goed nu. Maar de therapie is best intensiefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Leeeee.![]()
![]()
Gisteren moest ik nog aan je denken hoe het met je gaat. Dus bij deze, hoe gaat het lieverd? Fijn dat je er weer bent
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:15 schreef Ole het volgende:
Hi![]()
![]()
![]()
Goed van je zeg!! Daar mag je echt supertrots op zijn. Ja, therapie vreet energie maar gelukkig brengt het je ergens. Heel fijn dat je je goed voelt, ik ben mede-trots op jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor. Twee maanden nagenoeg clean nu. (Eén dag wel gedronken) Voel me goed nu. Maar de therapie is best intensief
Eén dag te veel meske. Niet meer doen. Niks meer. Echt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat lekker hoor. Twee maanden nagenoeg clean nu. (Eén dag wel gedronken) Voel me goed nu. Maar de therapie is best intensief
En hoe was dat programma?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
In het tv-krantje zag ik een nieuw programma vanavond op RTL4: The Summit
Een soort No Way Back, maar dan met burgers ipv BN'ers.
Ben erg benieuwd. NWB moet ik nog terugkijken, maar vanavond eens The Summit proberen
Het begin was leukquote:
Dank voor de tipquote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om kwart over elf komt er ook een docu over het filmen van politie optreden. Om NPO3
Die ga ik terugkijken
En vanavond Hunted kijken, denk ik. En de grote gezinnen + keuringsdienst kijk ik ook later terug
Ja erg leuk! Kijk het nuquote:
Ne hoor, helemaal niet Leuk juist als er tips geplaatst wordenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wilde niet wijsneuzerig zijn! Zag het alleen in het krantje en leek me interessant
Je mag altijd een tip geven hoor. Ik of een ander heeft er misschien wel wat aan. Maar dit programma staat wel op het lijstje hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Dank je wel @:praadje en ik wil niet vervelend zijn... maar ik ga weer iets kijken buiten jouw lijstjeSorry "Brandmerk - kind van een gedetineerde"
Wil echt niet wijsneuzen! Alleen ik las het in het TV-krantje
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh hij staat er wel bij
Dubbele sorry!
Ik las erover heenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Je mag altijd een tip geven hoor. Ik of een ander heeft er misschien wel wat aan. Maar dit programma staat wel op het lijstje hoor
Staat ook al online, alle zes.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Dank je wel @:praadje en ik wil niet vervelend zijn... maar ik ga weer iets kijken buiten jouw lijstjeSorry "Brandmerk - kind van een gedetineerde"
Wil echt niet wijsneuzen! Alleen ik las het in het TV-krantje
Fijn!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat ook al online, alle zes.
https://npo.nl/start/serie/brandmerk/seizoen-1/djenairo/afspelen
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Nee hoor. Helemaal niet stom, juist leuk als je daar plezier uithaalt. Vroeger omcirkelde ik alles wat ik wilde zien. Dat mistte ik dus ik vind het leuk om hier van alles te plaatsen waarvan ik denk dat het interessant/leuk is voor mij of voor de anderen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik las erover heen
Vind het gewoon leuk om in het Krantje te kijken elke ochtend
Misschien stom dat ik zo'n abo heb, maar tja... ik ben eenmaal wie ik ben
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:46 schreef praadje het volgende:
Nee, De Opvolging gekeken.quote:
Was het tweede deel. Ik vond het leuk. Niet schreeuwerig en geen voice over Rustige cameravoering en boeiend verhaal. Net zoals veel documentaire series bij de NPO. Zoals Bij ons op de camping en bij ons op de Wallen. Of hoe ze ook heten.quote:
Ik heb vandaag de eerste aflevering van de driedelige serie 'Time' teruggekeken. Vond het een verrassend goede eerste aflevering.quote:
Oh even opezoeken!quote:Op maandag 24 februari 2025 00:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste aflevering van de driedelige serie 'Time' teruggekeken. Vond het een verrassend goede eerste aflevering.
Dat is wel fijn iddquote:Op zondag 23 februari 2025 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het tweede deel. Ik vond het leuk. Niet schreeuwerig en geen voice over Rustige cameravoering en boeiend verhaal. Net zoals veel documentaire series bij de NPO. Zoals Bij ons op de camping en bij ons op de Wallen. Of hoe ze ook heten.
Hier Hunted, Grote Gezinnen Grote Vakanties en de Keuringsdienstquote:Op maandag 24 februari 2025 09:13 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van maandag:
Dagelijks;
18.55: Lang leve de liefde SBS6
19.30: De Bondgenoten SBS6
19.50: Met het mes op tafel NPO2
20.30: Big Brother RTL5
Diversen;
20.30: Kopen of slopen RTL4 https://www.tvgids.nl/informatief/kopen-of-slopen
20.30: Grote gezinnen; grote vakanties SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/grote-gezinnen-grote-vakanties
20.35: Hunted Vips NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/hunted-vips
Docu/Reportage/Informatief;
21.35: Keuringsdienst van waarde NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/keuringsdienst-van-waarde
22.20; Free at last: Onopgeloste verhalen over apartheid NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)halen-over-apartheid
Actueel;
18.00: Nieuws van de dag SBS6
19.05; Eva NPO1
20.25: Van Roosmalen & Groenteman NPO3
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.09: Beau RTL4
22.35: Bar Laat NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
@:Kissingbird
Typefouten onder voorbehoud
Leuk? Ik wil er binnenkort ook mee startenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begonnen over Hel of Hotel
Erg interessant!
Fijne vakantiequote:Op donderdag 27 februari 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag!
Vanavond wel leuke televisie. Alleen dat wordt terugkijken. Vroeg naar bed, want om 5.30 gaat de wekker. Morgen op vakantie
Een hele fijne vakantie lieverdquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag!
Vanavond wel leuke televisie. Alleen dat wordt terugkijken. Vroeg naar bed, want om 5.30 gaat de wekker. Morgen op vakantie
Dankjewel!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:17 schreef praadje het volgende:
Dankjewel lieverd. Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankjewel!
Goedemorgen @:praadje, dankjewel voor de posts steeds.![]()
Fijne dag voor jou ook
fokquote:
Ik voel me ook schuldig. Dacht dat ik het verkondigd gehad, maar blijkbaar was dat enkel in mijn hoofd zoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:44 schreef praadje het volgende:
[..]
fok
Welkom terug. We waren even bezorgd op Fok! zag ik in verschillende topics maar gelukkig was het een leuke afwezigheid Heb je het naar je zin gehad?
Niet schuldig voelen. Je had vaak genoeg gezegd dat je het weekend weg was. En eigenlijk ben je niemand verantwoording schuldig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me ook schuldig. Dacht dat ik het verkondigd gehad, maar blijkbaar was dat enkel in mijn hoofd zo
Het was fantastisch
Ja, die ga ik opnemen. Heb je Time nog gekeken? Vanavond Morgen laatste aflevering. Zo goed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een hele lijst met goede programma's. Fijn!
Ben erg benieuwd naar Elixer! Verheug ik me echt op!
Bedankt voor het maken van de lijst!
Nee! Ik ga het straks even kijken!quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, die ga ik opnemen. Heb je Time nog gekeken? Vanavond laatste aflevering. Zo goed.
Dit klinkt bijzonder goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:35 schreef potjecreme het volgende:
Binnenkort op tv.
Strijders
Vanaf maandag 31 maart kunnen we ons opmaken voor het gloednieuwe programma Strijders. Hierin staan Dai Carter en Ray Klaassens lijnrecht tegenover elkaar. Ze hebben beide hun eigen team gevuld met deelnemers die zorgvuldig zijn geselecteerd op hun uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen en teamspirit. Wekelijks gaan zij de strijd met elkaar aan in loodzware uitdagingen. Jeroen van Koningsbrugge presenteert het hele geheel.
Strijders is vanaf maandag 31 maart iedere maandag om 20:30 uur te zien op NPO 1.
https://www.televizier.nl(...)d-avrotros-strijders
Dat kan best wel eens leuke televisie wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 17:35 schreef potjecreme het volgende:
Binnenkort op tv.
Strijders
Vanaf maandag 31 maart kunnen we ons opmaken voor het gloednieuwe programma Strijders. Hierin staan Dai Carter en Ray Klaassens lijnrecht tegenover elkaar. Ze hebben beide hun eigen team gevuld met deelnemers die zorgvuldig zijn geselecteerd op hun uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen en teamspirit. Wekelijks gaan zij de strijd met elkaar aan in loodzware uitdagingen. Jeroen van Koningsbrugge presenteert het hele geheel.
Strijders is vanaf maandag 31 maart iedere maandag om 20:30 uur te zien op NPO 1.
https://www.televizier.nl(...)d-avrotros-strijders
Ja lijkt mij ook leuk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat kan best wel eens leuke televisie worden
user @Mortaxx vindt jou een leuke damequote:Op maandag 10 maart 2025 09:41 schreef praadje het volgende:
wtaf!quote:Op maandag 10 maart 2025 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
user @:mortaxx vindt jou een leuke dame
Ik ben ook een leuke damequote:Op maandag 10 maart 2025 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
user @:mortaxx vindt jou een leuke dame
Neuken ?quote:
Had het al gezien idd, wat een overactingquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond![]()
Straks Meiden die Rijden kijken. Kimberly was niet blij, volgens mij zat er een andere chauffeur tegen die truck. Papa was ook niet blij
Oh ik zie nu pas de tijdenquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga mijn wekker niet zetten. Kijk het later wel terug.
Oh echt? Ik vind ze vre-se-lijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes! De Meilandjes zijn weer terug. Ik geniet altijd zo van hen.
Meiden die rijden moet ik nog terugkijken, net als Elixer. Het roer om is leuk ja. Hoop dat je wat aan je therapie had en nog lekker hebt kunnen chillen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Ben op het moment helemaal fan van Meiden Die Rijden. Inspirerende dames
En het roer om
En Elixer moet ik nog inhalen
Maar eerst therapie en daarna chill
Gisteren ging primaquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Meiden die rijden moet ik nog terugkijken, net als Elixer. Het roer om is leuk ja. Hoop dat je wat aan je therapie had en nog lekker hebt kunnen chillen.
Dankjewel lieverd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Weer een f1 weekend!
[ afbeelding ]
Race gratis te zien bij Duitse rtl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |