Is hier trouwens niet een leuke tekening van te maken door AI?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
De politie die met zaklampen in de duinen moest gaan zoeken naar zijn vermiste hand.
Handig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
De politie die met zaklampen in de duinen moest gaan zoeken naar zijn vermiste hand.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is hier trouwens niet een leuke tekening van te maken door AI?
Hahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij 95% van de resultaten is het net of er nog iemand aan de hand vastzit
Daar heeft het wel een handje van...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:23 schreef Aberkullie het volgende:
Het gaat vaak ook om mensen die verder niets om handen hebben. Ik weet niet of dat in deze casus ook aan de hand is, anders steek ik de hand in eigen boezem.
Die laatstequote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij 95% van de resultaten is het net of er nog iemand aan de hand vastzit
nee joh, heb er niks van gehoord intern ook of via bedrijfs app?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is hier trouwens niet een leuke tekening van te maken door AI?
Ik zou het door de vingers zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:22 schreef Aberkullie het volgende:
Het loopt uit de hand met dat vuurwerk
As jij het ook denkt kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Daar heeft het wel een handje van...
Snap het wel, je wilt niet dat de plaatselijke fauna een ziekte oploopt als ze die hand opeten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
De politie is je beste vriend.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Just another day on the job.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Zulke foto's op de verpakking van vuurwerk. Net als op sigarettenpakjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hij draait zijn hand niet om voor een stompje meer of minder, Het wordt weer tijd voor dit soort reclames. Bekijk deze YouTube-video
Nooit begrepen wat mensen daar leuk aan vinden. Kost je klauwen (naja, klauw) met geld en het is met een paar uur weg. En als je 't fout doet, of er is een productiefout bij een van die dingen is het onHANDelbaar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:23 schreef ditiswatikvind het volgende:
Volwassen mannen die vuurwerk afsteken
Fixedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind wel iets van volwassen mensen die met vuurwerk spelen
Applaus voor jezelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:21 schreef Beathoven het volgende:
Blij dat ie zichzelf een les leerde en niet een passant oid.
Ja... hou jij die gozer nog een beetje de hand boven het hoofdquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:43 schreef Frutsel het volgende:
Naja, je clubje is wel door naar de kwartfinales.
je moet er wat voor over hebben.
Ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken.
Waren goeie reclames. Hingen ook gewoon in bushokjes e.d. Vinden we nu te confronterend denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Hij draait zijn hand niet om voor een stompje meer of minder, Het wordt weer tijd voor dit soort reclames. Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |